سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

عروسکم سانلی

تولد دختر عمو

1392/4/13 16:08
نویسنده : مامانی
4,104 بازدید
اشتراک گذاری

یه پست جا مونده از 23 خرداد:

تواد دو سالگیه دختر عمو تیاناز....

یه تولد کوچیک خانوادگی..

بچه ها خیلی خیلی بهشون خوش گذشت...

4 تا دختر عمو پسر عمو با انرژی ای فوق تصور بشر که شیطنت رو به حد اعلا رسوندن...و مامان باباهای بیچاره کاملا درمانده از کنترلشون.

کلا بچه های خانواده طاهری با هم بیفتن  باید فاتحه خونه زندگیو  اعصاب وروان رو خوند.چشمک

 تیاناز.البرز.طاهر و نلی خانوم

سر اینکه دهن باب اسفنجی رو کی بخوره ..چشماشو کی بخوره کلی دعوا شد.اینجا هم کل کل کجاش مال منه اس.خنده

وای الاهی مامانی فدات بشه عشقم.........

این سه چرخه هم کادو سانلی به دختر عمو تیاناز عسل.........

ادامه شیطنت از روی میز.....دیدن از پایین تسلط ندارن ..از روی میز ادامه دادن...کلا اون بالا تفریح میکردن.اوه

 

بابا مهدی و پرنسسش....عاشقتونمقلب

میگم سانلی بزرگ شدی میخوای چیکاره بشی ؟ هر بار یه چیزی میگه...تازگیها میگه میخواد پادشاه بشم..باربی هام هم بشن پرنسسهامماچماچ

 

 

این عکس رو هم گذاشتم تا آبروی هر دوتون بره تا شما باشین ازین به بعد ،من میام عکس بندازم اینقدر اذیتم نکنین.نیشخند

این کار همیشگیه پدر و دختره .....شده تفریحشون...باید هزار تا التماس کنم تا شکلک در نیارن...منم اینو میذارم تا تنبیه بشن..شیطان

خخخخخخخخخخخخخخ قیافه سانیو .....

 

خوب اینم از تولد.........

این پست ،صدمین پست وبلاگت بود عروسکم.........

من عاشق تک تک لحطات بزرگ شدنتم..عاشق تک تک نوشته هام که همشون از تو و به عشق تو بود.

خیلی خوشحالم که اینجا رو داشتم و دارم.و مینویسم از تو ،برای تو و بخاطر تو. البته اینجا همونقدر که برای تو هست برای منم هست.....دلم میگیره اگر بزرگ شی بخوام اینجا رو تحویل بدم به تو....نگران

امروز هم سی دی وبلاگت رو بعد از این پست سفارش میدم........

عروسکم تو برای خود خوده خودمی .........میپرستمتماچ

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

عمه و آریسا کوشمولو
13 تیر 92 23:29
اخی عزیزم ..قلفونت برم که انقدر نازو خوشگلی ماشالله...اون شکلک اخریت که خیلی باحال بود سانلی خوشگل خاله میبوسمت


مرسی عمه جون گلم
خیلی باحاله عکسه یادگاری میمونه
محیامامان دینا
13 تیر 92 23:42
سلام خاله دینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه بهش رای بدین.کد 453 را به 20008080200 اس ام سا کنید ممنونت میشم.بهم خبر بدین.مرسی


چشممممممممم
مرجان مامان آران
14 تیر 92 2:36
ای جانمممم
قربونت برم خوشگلللللم
خوش باشید. عزیز دلم همیشهههههه
راستی جنسیت مشخص شدااااا
باران خانومههههه


خدا نکنه
وای مرجان جونم مبارکه عزیزم....دختر محشره..تا نداشته باشی درکش نمیکنی..ملوس و مهربون و دوست داشنتی..
اسمشم عالیه...
مبارکت باشه عزیزم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
14 تیر 92 14:06
خوش به حالت سانلی جونم چقد تولد میری.
حالا چرا رفتین روی میز؟
ایشاله همیشه به شادی بری


جای شما خالی......
دیگه اونشب حسابی ترکوندن..
شما هم همینطور
مرسی....
♥متین من♥
14 تیر 92 16:05
عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی لبخند به لبت باشه
عکسات هم خیلی قشنگ بودن مخصوصا اون یکی که مامانی واسه تنبیه گذاشته تا ادا در نیارین
عزیزم می بوسمت
شما هم لینک شدین


ممنون عزیزم
بوسسسسسسس
علی
14 تیر 92 16:55
سلام من یک مطلب جدیدی زدم با عنوان نینی شما اگه دوست دارین عکس نینیتون طراحی کنم بزارم توی وبم هم امار وبتون میره بالا هم دوستان از دیدن عکسها لذت میبرند اگر موافقی خبرم کن
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 تیر 92 0:51
به به تولد تیاناز جون مبارک باشه.
سمیه جون میبنم که دختر عمو پس عموها به هم میرسن میترکونن.دوباره من و شما با هم تفاهم داریم.اون از قضیه مادر شوهر اینم از اینکه وقتی با فامیل شوهرامون جمع میشیم همه چی تعطیله.
خیلی عکسای پرنسسمون خوشگل بود.میبوسمت عزیزم


مرسی الاهه جونم
کاملا حق بت شماست ما تو همه چیز تفاهم داریم حتی تو اسم شوهرهامون هه هه
ممنون عزیز دلم
بوسسسسسسسسسس
مامان محمدرهام جون
15 تیر 92 10:44
تولد دخترعمو مبارک،قربون تو پرنسس گوگولی خودم برم الهیخدا دوتا عشق زندگیتو درپناه خودش حفظ کنه سمیه جونمای جانم قربون خودت وفیگورات عروسک خوشگلم،بالاخره کدوم قسمت باب اسفنجی نصیبت شد؟؟؟کادوتم عااااااالی بودبووووووووووس برای دوست گلم وعروسک نازش


ممنون..خدا نکنه خاله جونم
مرسی از دعای خوب..برای شما هم در پناه خدا ان شاا...
اخه خاله جون من که چیزی نمیخورم فقط دعوا کردم ولی حتی یه کوچولوشم نخوردم....مامانمم همش در حال التماس و گریه اس
ممنون.......
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:47
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



سلام به روی ماهتون
خوش اومدین..ما هم دلتنگتون بودیم
با کمال میل...منتظریم
چشممم
مامان بهی
15 تیر 92 13:54
ای جونممممممممممم عزیز دلممممممم
وایییییییییییی چه عکس باحالی شده



اره واقعا مخصوصا سانی هه هه
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:34
تولد تینا ناز مبارک باشه . انشاالله 120 ساله شی گلم .


ممنون عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
15 تیر 92 14:35
وای وای این چه کاری سانلی خانوم. آخه دخمل به این خوشگلی مگه میشه زبونش اینقدری باشه


اره خاله جون میبینی عروسکم چه زبون درازیه ....
البته شما باور نکن فتو شاپه ههههههه
ریحانه (مامان پارسا)
15 تیر 92 15:33
دخمل ناز ناز ناز


خاله مهربون مهربون مهربون
مامان موژان جون
15 تیر 92 19:43
الهی عزیزم چه دخمل نانازی قربونت برم خاله جون با اون شکلک اخری دیگه خوردنی شدی [قلب


ممنون عزیز دلم...
دقیقا یه خوردنیه خنده دار
مامان آریا
16 تیر 92 14:02
سلام عزیزم همیشه به شادی ایشالا همیشه شاد باشین عزیزم سانلی جونم ببوس از طرف ما که دخترمون خیلی ماه شده


ممنون خانومی
یه عالمه بوس برای سانلی و اریا عسل
الی مامی آراد
16 تیر 92 17:17
قربونت بشم بازم مثل همیشه خوشتیب و خوشگل عزیزم همیشه امیدوارم همیشه شاد باشین


خدا نکنه عزیزم ممنون
مامان مهرناز
17 تیر 92 1:15
تولد تیاناز جون مبارک باشه.
nemidonam chera safhe kelid ghati kard farsi neminevise
hamishe be shadi azizam
akse akhari kheili bahal bod


ممنون دوست گلم....
کیبوردت با ما دشمنی داره عایا؟
مامان رهام
18 تیر 92 3:07
سلام به روی ماه جفتتون..خوبید؟همیشه شاد باشید و جشن بگیرید..خاله فدای فیگورات ..عکس آخری خیلی باحال بود..1000تا بوس واسه سانلی حوشملمدوش لازم شدیاااااااااااااااا


سلام عزیز دلم..خوبیم ..ممنونتونیم
خدا نکنه خاله جون
بله کاملا ...مرسی بابت همه بوسها ...همش + هزارتا دیگه برای رهام عسل و مونا جون گلم
آتنا مامان روشا یدونه
18 تیر 92 12:24
تولد تولدش مبارک 120 ساله بشه الهی باز این فسقل چه ژستایی گرفته


ممنون عزیزم
بهاره مامان ونداد
19 تیر 92 2:17
چه خانواده باحالی هستند این خانواده طاهری وقتی بچه هاشون این جوریند اون وقت بزرگاشون چی جوریند؟
ولی خداییش عکس باحالیه ما که کلی خندیدیم مخصوصا به زبون سانلی خانم
وای منم لجم میگیره پدر وبچه میریزند سر ما مامانای مظلوم اذیتمون میکنند ولی حالا منم یاد گرفتم چه جوری تلافی کنم خوب روشی بود دوست جون


بزرگهاشون اتفاقا خیلی خیلی ارومند...حوصله ادم سر میره خخخخخخخخخخخخ

ببین بهاره این نی نی وبلاگ چقدر مفیده..ایناها این یه نمونه اش هههههه
بهاره مامان ونداد
19 تیر 92 3:44
اره واقعا از دست این بچه ها فقط این موقع شب میتونیم ارامش داشته باشیم واین جوری میشه که شب زنده دار میشیم

دوباره این عکس سانلی رو دیدم کلی خندیدم


ای وای بهاره...
تقصیر ونداد جونم ننداز الکی...بچه حنما خوابه...اعتیاد داری خواهر...هیچکارشم نمیشه کرد.هههههههه
مرجان مامان اران
19 تیر 92 7:17



ممنون.....
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 15:20
دوست بزرگوار مامانی عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
قطره
19 تیر 92 23:55
به به بازم تولد


به به قطره خانوم
در خدمت باشیم........
قطره
19 تیر 92 23:56
سلاااااااااااااااااااام علیکم


علیکم السلام و رحمت الله
راحله مامان احسان
20 تیر 92 9:55
ای جان همیشه به تولد عزییییییییییییییزم..
عکس آخر خیلی با مزه بود..


ممنون
فقط جنبه تنبیه داشت......
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 14:33
شیطون مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن........پرنسس خوشگلممممممممممم

قربونت برم که تو ام عین محمد صادقم شیطون بلایی


قربون اون محمد صادق شیطون بلا بشم من..بوسسسسسسسسس
♥متین من♥
20 تیر 92 16:44
ممنونم بابت رمز و از اعتمادتون


خواهش میکنم دوست گلم
قطره
21 تیر 92 1:11
ای آی آی دلیل نمیشه چون رمز ب دستت نرسید کامنتای پر ازمهر منو تایید نکنی؟



آی آی ؟ جاییت درد گرفته احیانا؟دستت موند لای در؟

نه عزیزم کم میام تازگیها..شرمنده..هرکسیو تاید نکنم شما رو که ناج سر مایی حتما تایید میکنم خانومم....
قطره
21 تیر 92 1:12
بچه ک زدن نداره....
رمزو واست تلگراف کردم... اگه رسید ی ندا بده.....
میگم اگه ی نگاه ب صفحه کلید کنی و بعد رمزو بزنی دیگه فراموشت نمیشه


اخه دو سه دفعه به زبون خوش گفتم کو گوش شنوا...اخه چقدر بی توجهی؟چقدر بی اهمیتی؟افسردگی گرفتم اخه..
ممنون رسید...خشم اژدها کار خودشو کرد..
بازی با اعداد راه انداختی؟ خخخخخخخخ
قطره
21 تیر 92 1:13

یعنی من هنوزم تو کف این عکس آخریه موندم


الان یعنی داشتی به شوشو من میخندیدی؟...........................یه شکلک عصبانی کم داره اینجا
مامانی درسا
21 تیر 92 2:45
عزیزم چقده بهت خوش گذشته عروسکی ........ مبارک باشه تولد تیاناز عزیز ....... وای اون عکسه که شکلک درآوردن من عاشقش شدم خیلی زیبا بود بخدا راست میگم من عاشق عکسایی هستم که با ادا و شکلک باشه ...... بابا و دخملی عاشقانه تون مستدام ......


جای شما خالی خاله جون مهربونم
اونو برای تنبیه گذاشته بودم ولی کلی طرفدار پیدا کرده باید پست ثابتش کنم هههههههه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
22 تیر 92 1:56



ما هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سونیا
23 تیر 92 18:21
به به همیشه به جشن و تولد و مهمونی عزیزم
وای هزار ماشالله به این عروسک عکساش خیلی خوشگله ماشالله روز به روز ماهتر و خوشگلتر از روز قبلش میشه این ناناز خانمی

نماز و روزتون هم قبول ما رو هم دعا کنید خانمی


ممنون دوست نازنینم
مرسی خاله جون مهربون از تعریفتون.
دوستون داریم ...شما هم مارو دعا کنید لطفا.
قطره
24 تیر 92 0:50



خخخخخخخخخخخخخ
قطره
24 تیر 92 0:51
میگم هااااااااااااااا
نداهات صحیح و سالم ب دستم رسیدن


خداروشکر
مامان محمدرهام جون
24 تیر 92 15:54
عاشق خودت وعروسکتو وآهنگ وبتم


ما هم عاشقانه دوستون داریم
بوسسسسسسس
متین
26 تیر 92 0:37
تولدت مبارک عزیزم
دخمل ناسی دارین خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به ما سر بزنین


ممنون دوست عزیز
ما هم خوشحال میشیم از داشتن دوستهای جدید ولی ادرس نذاشتین متاسفانه
مامان سانای
26 تیر 92 9:25
خیلی وقت بود به وبتون نیومده بودم ماشالله چقد بزرگ شده سانلی جون.


ممنون دوست قدیمی......
مهتاب
27 تیر 92 18:57
سلام مامانی خوبی عروسک قشنگت چطور



ما خوبیم دوست گلم و ممنون محبتهای شماییم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:51
تولد دختر عمو تیاناز مبارک سانلی جوونم
اخرش رو اول میگم:
عکس اخری خیلی باامزه بود خدایی اما فکر کنم دیگه از این کارها نکنند
قربون ژست گرفتنت بشم عزززززیزم
نه دوستم چرا بدیمش به نی نی گولیهامون اینجا برای ماااااااا خودشون ی خونه مجازیه دیگه میسازند


مرسی خاله جون
جنبه تنبیه و تادیب داشت امیدوارم دیگه ازین کارا نکنن
خدا نکنه گلم
من که اصلا نمیدمش به سانی...ولی میتونه با هام شریک بشه..سه دنگ سه دنگ
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:52
امیدوارم پست جشن صدمین سال تولدت رو بذاری گل خوشبوووووووو


ممنون خاله جون ولی تولد خودم نبودا خالهههههههه
مادر آتیلا
31 تیر 92 0:16
وبلاگتون و خوندم چه دختر نازی دارید....[hr


لطف کردین
ممنونم
الهام مامان پرهام
31 تیر 92 2:02
سلام مامانی
اول از بابت تاخیرمون ازتون عذر میخوام
بعدش هم اینکه بسیار کار خوبی کردی اون عکس آخری رو گذاشتی ما که خوشمان آمــــــــــــد
عروسک نازنیت رو از طرف من ببوسش خانوم


سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم.بیا نی نی وبلاگی شو هم خودتو راحت کن هم مارو..یه صفحه کامنت گذاشتم برات تایید نکرد..کلی عصبیم کرد این بلاگ اسکای شما

مرسی..خودمان هم خوشمان امد ههههه
شما هم پرهام عسلو ببوسین
fahime
3 مرداد 92 17:12
با سلام
وبلاگ جالبی دارید
می خواستم یه وبلاگ بهتون معرفی کنم که اتفاقی باهاش آشنا شدم
فک کردم شاید خوشتون بیاد
چون توی اون وبلاگ هم یه مادر هم اتفاقات روزمره و هم برای دختر کوچولوش می نویسه .
موفق باشید



ممنونیمممممم
نه وبلاگ معرفی کردین نه ادرسی از خودتون گذاشتین...
مامانی روژینا
8 مرداد 92 0:09
وایییییییییییییییییییییییییی عزیزم عکس اخری خیلی بامزه است یه چند وقتی نبودم دلم براسانلی جون تنگ شده بود


مرسی عزیزم
بعد از چند وقت خوش امدین....جاتون تو صفحه مون خالی بود واقعا
maman taraneh
9 مرداد 92 18:01
سانلی جونم دلم واست تنگ شده بود عزیزم