سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

عروسکم سانلی

عکسهای آتلیه

1391/10/15 14:45
نویسنده : مامانی
5,024 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم:

دیروز اربعین بود.تماس گرفتم گفتند خیلی وقته عکسها حاضره .گفتن منشی تماس گرفتهولی شما خونه نبودین.   گفتند روزهای تعطیل هم هستیم. حاضر شدیم و رفتیم.   وای هوا بقدری کثیف بود احساس خفگی بهم دست داده بود. عذاب وجدان گرفتم که چرا شما رو تو همچین روزی آورده بودم بیرون.  از عمق فاجعه خبر نداشتم واقعا.  دو سه روز بود تو خونه بودیم. نمیدونستم اینقدر وحشتناکه. حوصله مونم خیلی سر رفته بود .بخاطر آلودگی خونه نشین شده بودیم.

خلاصه رفتیم عکسها رو گرفتیم .بعد هم طبق دستور شما رفتیم به قول خودت اون پیتزا فروشیه که توپ داره.  من و بابا غذای اونجارو دوست نداریم. ولی تو عاشق اینی که بری یه کم بازی کنی بعد بیای غذا بخوری. صورتتو نقاشی کنن.کلا عاشق فضای اونجایی. هر دفعه هم که مجبوریم از جلوش رد بشیم به هزار ترفند حواستو پرت میکنیم که اونجارو نبینی.اگر ببینی و ما نبریمت دو سه ساعت جریان داریم باهات.

از اونجا هم رفتیم خونه مامان زری. خلاصه که توی هوای الوده کل تهرانو دور زدیم.خدا به دادمون برسه.از امروزم خونه نشینیم تا دوشنبه که شاید بارون بیاد.فردا و پس فردارم شهرو تعطیل کردن.همین کارو بلدن فقط . دستشون درد نکنه واقعا..

عکسها رو گذاشتم ادامه مطلب.قشنگ هستن ولی توقع منو براورده نکرد. خیلی تعریف اتلیه رو شنیده بورم. شاید چون خیلی توقعم رفته بود بالا که الان کولاک میکنه این حس بهم دست داد بود.دو تا از عکسهایی که انتخاب کرده بودمم نیست .یدونه برای تولدت.که با دکور کیک و کادو انداخته بودم.  یدونه هم با دکور تنیس که با لباس اسپورت ازت انداخته بودم. حالا نمیدونم اشتباه از کی بوده من یا اونا .عکسها قشنگ افتادن فقط مشکلم با تکراری بودنشونه.  همه از صورت. دلم تنوع دکور میخواست. با یه عالمه دکور عکس انداختیم ولی ازونجایی که یا چشمات بسته بود با فیگورها خوب نبودن و اونم مقصرش عکاس بود. فقط تونستم اینها رو انتخاب کنم.دیده بود چشمها بستن ولی عکسو تکرار نکرده بود........

دوست دارم عشقمممممممممممممم

 

 این عکسو بزرگ کردم عشقم

 اینم دیوار خونمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان ترانه
15 دی 91 19:08
چه عکسهای ناری
جیگر این دخمل شیک و با کلاس و برم من
مخصوصا اون عکس که موهاشو سپرده دست باد
هوارتا بوس از طرف منو و ترانه


مرسی خاله جون مهربون.لطف شماست
هوارتا+ 1 بوس برای ترانه جونم
بهاره مامان ونداد
15 دی 91 19:33
واییییییییییییی
چه عکس های نازی مخصوصا اون که باد زده به موهاش


مرسییییییییییی
دو رای مثبت
مامان مهرناز
16 دی 91 0:21
سلام چه دختر نازی خدا بهتون ببخشه

عکساش خوشکل شدن
میشه بگین کدوم اتلیه رفتین
قیمتا چطور بود
مرسی


ممنون از لطفتون
اتلیه سها دوست عزیزم
قیمتها تقریبا مثل جاهای دیگه اس + هدیه هایی که میدن
مامانی روژینا
16 دی 91 14:41
وایییییی چه عکسای خوشگلی عزیزم اونی که کلاه صورتی سرشه خیلی خوشگله ناز داره نگاه میکنه بوسسسس


مرسی دوست گلم...
چشماتون خوشگل میبینه
عمه اریسا کوشمولو
16 دی 91 15:39
وااااای عالیهههههههههههههه خاله جون خیلیییی بووووووووووووس...خانوم شیکو خوشگل
اون عکست که موهاتو باد برده خیلییییی باحال


مرسی عمه جون
بوس برای اریسا عزیزم
اون عکسه تا حالا سه تا رای مثبت گرفته...
مریم
16 دی 91 19:38
سلام سانلی جون خیلی نازن ماشالا هزار ماشالا من که از دیدن عکسهاشون کیف کردم همه خوشگلن چون واقعا سانلی جون خوشگلن


مرسی مریم جون...شما همیشه به ما لطف دارین دوست نازنینم
♥ الهه مامان روشا جون♥
16 دی 91 23:35
ای جاننننننننننننننن خیلی عکسات خوشگل شده خاله جون.
عاشق اون عکست شدم که به موهاش باد خورده.
فکر کنم من چهارمین رای مثبت رو به اون عکس دادم.


ممنون الاهه جان..
4 تا رای مثبت
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 10:42
عالیهههههههههههههه خاله جون همه عکسهای خوشگلتو دوست داشتم اونی که موهات رو بار برده خیلی طبیعیع.

سها بردیش مامانی؟؟؟؟؟؟؟


مرسی دوستم.
بله عزیزم سها بردیمش.
5 رای مثبت
مامان ترانه
17 دی 91 14:09
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون


چشم عزیزم. با کمال میل
مرجان مامان آران
17 دی 91 14:13
واییییییی خدا چه عکسای خوشگلی انداخته دختر خوشگلموننننننننن
همیشه شاد باشید عزیز دلمممم


ممنون دوست عزیز
مامان فتانه
17 دی 91 14:24
وایییی چه عکسای قشنگی و چه دخملی نازی...تولدت هم مبارک خانمی


ممنون مامانی مهربون
مامان فتانه
17 دی 91 14:24
مامانی دوست داشتی به وبلاگ ایلین منم سر بزن


دوست عزیزم متاسفانه صفحه تون برام باز نمیشه..اگر اومدین دوباره برام ادرس بذارین لطفا
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
17 دی 91 14:36
واییییییی
عجب عکساییییی شده. خیلی قشنگن چون سانلی توشه.


مرسی مژگان جون عزیزم
بوس واسه گلبرگت
مامان رهام
18 دی 91 11:42
سلام سمیه جون .....عکسها فوق العاده شدن ...............خیلی خیلی ماهی سانلی جونم


مرسی عزیز دلم.
شما هم خیلی خیلی مهربونین.
مامان رهام
18 دی 91 11:55
زیاد سخت نگیر سمیه جون منم راضی نبودم از عکسای آتلیه رهام ولی خب این فرشته ها خودشون به تنهایی زیبا هستن مخصوصا سانلی جون که می درخشه هزار ماشاله خدا برات حفظش کنه


مرسی عزیز دلم.فرشته شما که خیلی عسله.عاشق خودشو مامان گلشیم ما.بوسسسسسسسسس
پری مامانی نیکان
18 دی 91 22:16
ای جان به این دخملی خوشگل عسل جیگر . الهی عکسای عروسیشو ببینم.
عکساش یکی از یکی قشنگتر . مخصوصا اونی که شال صورتی و پشت شیشه اس. و اونی موهاش تو دست باده.


ممنون دوست جدیدم....
نطر لطف شماست..
بهاره مامان ونداد
19 دی 91 0:31
خاله جون بیااااااااااا ما اپ کردیم


چشم عزیزم...همین الان میرسم خدمتتون..
الهام مامان پرهام
19 دی 91 1:57
سلام مامانی
ولی عکسااااا همه عااالی بود
به خصووووص اونیکه پشت پنجره بود با شال و کلاه صورتــــــی
دوستتون داریم ...


سلام گلم.
مرسی دوست عزیزم. نطر لطف شماست.
فروغ(رد پاهایم)
19 دی 91 2:09
چه عکسای قشنگی چه دختر ناز و شیکی
عکس دوم و عکسی که باد به موهاش زده خیلی نازه
لباس قهوه ایش خیلی خاص و قشنگه به همراه کلاهش
میتونم بپرسم از کجا خریدین لباس ر

ممنون دوست گلم. شما لطف دارین.
برادرم از چین لباس وارد میکنن.همه لباسهای سانلی از کارهای دایی جونشه. قابل شمارو نداره گلم


اتنا مامان روشا یدونه
19 دی 91 15:16
خیلی خیلی عروسکمون ناز شده ولی حیف که اصلا تو عکسهاش نخندیده


مرسی عزیزم.دندون جلوش شکسته.همون جریان دندون پزشکی.زیاد مشخص نیست ولی اصراری هم نداشتم بخنده..
زهرا (✿◠‿◠)
20 دی 91 17:31
سلاااااااام....
عکسا خوشگلن عزیزم.......
خب بگم کدوما رو دوست دارمممممم؟؟؟؟
فقط رای م و تیکه پاره نکنی مث رای مامان مهنا(قطره)!!!!!
خـــــــــــُـــــــــــــــــب!
اولـــــــــــــی : قوربونش برم که اینقد ماهه.........ببین خدا چقد قشنگ رنگ موهاش و با رنگ چشمم ست کرده!!!!!و شمام لباسش و با اینا...!(توضیح هنری رو داشتی که!!!)
دومــــــــــــــــــــــــی : عکس 8 می!
حالتش با اون نگاه قشنگش به آدم آرامش میده....
آخریشم که همون عکسه که یه عالمه رای آورده...
فقط یه کوچولو انگاری خیلی روشنه!!!

***محشـــــــــــــــــــر بودی عروسک خوشگلم***
ماشاللا


سلام دوست عزیزم.مرسی گلم. چشمات قشنگ میبینه.
اولی که ......عاشقتم با این دقت و توجه و ذوق هنریت.
دومی...... با خودم هم سلیقه ای منم عاشق اون عکسم.
اخریشم که......... حق با شماست ولی عکس باید روشن باشه .اسم عکس هایکی یه.یه روش که باید اینجوری باشه.تو فتوشاپ اینجوریش کردن.
در مورد قطره جونمم که دوست گلمه.نمیدونم چرا اینقدر مزه میده اذیتش کنم.شما هم چون خواهش کردی سعی میکنم تیکه پارش نکنم.(چشمک)


شما محشری با این کامنت پر از انرژی مثبتت.
دوستون داریم.


نرگس
20 دی 91 22:10
سلام.
عروسک خوشگلتون چشمای قشنگی داره. خدا براتون حفظش کنه و از چشم بد دور باشه ایشاالله
اون عکسی که باد میزنه تو صورتش خیلی قشنگه.

من خواننده خاموش بودم امروز روشن شدم


مرسی از لطفتون و دعای قشنگتون.

خوشحالم که روشن شدین دوست خاموشم..
ممنونیممم
مامان طاها
21 دی 91 1:03
چه نازه خیلی قشنگ شده البته سانلی جون ماه


ممنون عزیزمممم
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:29
عجـــــــــــــــــــــــــیجم.عکسهااات همشون خووشگلن.
یکی از یکی قشنگتر.
قربون اون چشمهای خوشگلت برم من عروسک کوچولو.



مرسی خاله جونم.
خدا نکنه.دوستون داریمممممم
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 3:04
قررررررررررررربونت برم دوست خوبم.خیلی به ما لطف داری عزیزم


اختیار دارین...شما عزیز مایین.
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 3:07
نمیدونم چرا بعضی اوقات ارور میده دوستهاای دیگه ای هم گفتند.
اره منم شب زنده دارم
تنها وقتیه که کسی مزاحم نمیشه .
هم اینکه من نصفه شب قطره اهن امیرسام رو بهش میدم .چون تو بیداری نمیخوره


خیلی پیش میاد که باز نشه..یه فکری به حالش بکن. یه تلگراف بزن مدیریت.
مزاحمم نمیشه رو خوب اومدی واقعا....هه هه
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 3:07
راستی دوست جوون fb هم هستید؟؟؟؟؟؟؟؟


اره گلم هستم..
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 3:39
دوووستم addتون کردم.
قربون اون چشمهاای خووجلت برم من که زول میزنی تو دوربین عسل
هزاااار ماشاالله



ممنون دوست گلم...در اولین فرصت میام پیشتون.
خدا نکنه خاله جون مهربون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 دی 91 16:17
من همه عکس ها دوست داشتم
خیلی زیبا بود ند



مرسی گلم.
لطف شماست
مامان مارال فرفری
22 دی 91 23:28
سلام عزیزم خیلی عکساش قشنگ بود به خدا


قربونتون برم .مرسی دوستم
فروغ(رد پاهایم)
23 دی 91 0:46
ممنون از توضیحتون عزیزم
حدستون که درسته من بچه ندارم اما یه دخترعمه ی کوچولو دارم که تقریبا همسن عروسک شماست و به زودی تولدشه برای اون میخواستم
مبارکش باشن
خوشحالم از اشنایی باشما


قربان شما...
ایشاا.. به زودی مامان میشین.
ما هم از اشنایی با شما خوشحالیم دوست نازنینم.
مامان آوينا
24 دی 91 16:24
ماشالا خيلي ناز و خوشگل شدي


مرسی عزیزم
مامان النا(وجیهه)
25 دی 91 8:29
ماشاا... هزارماشاا... چه دخمل نازی چه ملوسه

خدا ببخشه وبرات حفظش کنه


ممنون دوست گلم از لطفتون
مامان بهی
25 دی 91 20:05
واااااااااای همه عکسا خوشگلنننن ولی صاحب عکس خوشگل ترهااااااااااا
سمیه جون کم غر غر کن بیچاره شوفرت چی می کشه از دست تووووووووووووو
شوخی بود سانلی جونمو ببوس


مرسی.............
کوچیکی گفتن بزرگی گفتن..تو خجالت نمیکشی...بهی میام سراغتاااااااااا....شوهرم کیف میکنه...شک نداری که..داری بگو هاااااا
شوخی بود عشق عمشو ببوس
مامان رهام
27 دی 91 11:39
سلام به دوست خوبم...سلام به سانلی عزیزم ....دلم براتون تنگش شده بود


فدات شم مونا جون...ما هم دلتنگیم
مرجان مامان آران
27 دی 91 18:16
_--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن


چشم با کمال میل
مامان آریا
28 دی 91 9:48
سلام عکسای سانلی خیلی قشنگ شده عالیه مخصوصا اون عکس یکی مونده به آخری که لباس سبز تنشه و باد خورده به موهاش


ممنون دوست گلم..
بهاره مامان ونداد
28 دی 91 17:38
ما اپیدیمممممممممممممممممم


همین الان میام.............
مامان ملینا
1 بهمن 91 10:05
سلام مامان سانلی عکسهاش خیلی قشنگه .به خصوص اون عکسی که باد به صورتش می خوره .خیلی نازن .خدا حفظش کنه خوشگل خانم رو


مرسی دوست گلم...
اون عکسه برنده شده...
خدا عسل شمارم حفظ کنه...
lمهسا مامی کیارش
2 بهمن 91 3:11
اووووووووووووووووووخیش عاشق عکساتم خانمی مخصوصا اونی که باد موهات رو پریشون کرده
عاشقتم خانم خوشگله
با اجازه لینکت کردم خانمی
یه عالمه بوی برای پرنسس سانلی



مرسی عزیزم...
شما هم لینک شدین دوست جدیدم...
1000 تا بوس برای کیارش عسل شمااااااااااا
مهتاب
7 بهمن 91 9:20
چقدر نازه عکسهای فرشته کوچلوت مامانی
شبیه عکس برگردونهای هلندی شده وقتی بچه بودیم میخریدیم یادت میاد


مرسی دوست عزیزم...
بله یادمه...ممنون از تعریفتون
مامان انیسا
9 بهمن 91 12:31
وای عزیز دلم عکسهات فوق العاده هست عزیزم خیلی دوست دارم با اجازه لینکتون میکنم خانمی؟[hr


ممنونم عزیز دلم.
شرمنده دیر تایید کردم.
شما هم لینک شدین...
مامان انیسا
15 بهمن 91 16:45
عزیزم من واسه دختر خوشگلتون نظر گذاشته بودم!پس کو !؟ به هر حال فرشته زیبایی دارید ما شما رو لینک کردیم عزیزم


شرمنده..
شرمنده..
واقعا شرمنده...
یه کم سرم شلوغ بود...
شما هم لینک شدین دوست گلمممممم
عروسک خانوم
24 بهمن 91 20:41
چه دیوار قشنگییییییییییییییییییییی


ممنون
خاطره
14 اسفند 91 16:27
ماشالله خیلی خوشگل شده
سائلی خودش خیلی نازه


مرسی عزیزم..
بوسسسسسسسسس
مامان آنیسا
9 فروردین 92 18:36
سال نو مبارک پرنسس کوچولوی خوشگل امیدوارم سال خوبی رو در کنار مامان و بابای مهربونت داشته باشی


مرسی دوست نازنینم
زهرا نجمی
24 مرداد 92 15:35
سانلی جان چه عکس های قشنگی داری.