سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عروسکم سانلی

استایل نو مبارک...

1391/11/1 13:00
نویسنده : مامانی
2,803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک مامانی و دوستهای گلم.

اگر از حال ما میپرسین ما خوبیم و ملالی نیست جز دوری شمانیشخند و صد البته بدن درد و خستگی بجا مانده از مراسم تولد عروسک خانوم..اوه .

یعنی واقعا خسته ام هااااااااا..شاید هیچکس باورش نشه که حتی ناخن های دست وپام هم درد میکنه.از بس تو خونه بدون فعالیت هستم یه همچین مراسمی که پیش میاد واقعا از پا میندازتم ...عادت ندارم به کار کردن.خجالت

از مراسم بگم که خدا رو شکر عالی برگزار شد...خوب بود..نمیتونم بگم خوش گذشت چون خودم واقعا هیچی نفهمیدم .اینقدر درگیر بودم و مضطرب، که جای خوش گذرونی نداشتم.امیدوارم به مهمونام خوش گذشته باشه.

شما عالی بودی.عالیه عالیه.در نهایت همکاری. عاشقتممممممممممممممممممممماچ

هر وقت خستگیم در رفت و فرصت شد یه پست میذارم از عکسهای تولدت.

امروز اومدم تاریخ کوتاهیه موهاتو ثبت کنم.میخوام یادم بمونه که دقیقا کی موهاتو کوتاه کردم.زمانشو گم نکنم.

دیروز زنمو مهرنوش اومد دنبالمونو رفتیم آرایشگاهی که ایشون خیلی از کار کوتاهیش تعریف میکردن.خیلی وقت بود دلم میخواست کوتاهشون کنم خیلی اذیت میشدی.گذاشته بودم بعد از تولدت .مثل یه خانوم کامل نشستی زیر دست آرایشگر، بدون هیچگونه تکون خوردن و نا فرمانی.

موهای خوشگلت کوتاه شدن.

عروسک بودی عروسکتر شدی....

از همه مهمتر اینکه راحت شدی. ...راحت شدی از کش و گلسر و برس...موهات نازکه و کم...گناه داشتی.هر دفعه که شونه میکردم کلی شیون و زاری...دل خودمم کباب میشد..قربونت برم مامانی مبارک باشه مدل جدیدت..همه جوره خوشگلی عروسکم..

امروز از کلاس اومدی میگی دوستم بهم گفت خیلی زشت شدی موهاتو کوتاه کردی..منم گفتم خودت زشتی..اون گفت تو زشتی..گفتم تو زشتی و ....

گفتم مامانی نباید اینجوری بگی ..باید بهش بگی نه خوشگلم زشت نشدم....گفتی بعد اونم میگه تو زشتی خوشگل نیستی.. الاهی بمیرم برات...خیلی عسلی..

 

 

اینم مدل جدید موهات. به خانوم ارایشگر میگم میخوام پشتش تخم مرغی باشه .چاق باشه .بقلهاشم دسته دار. بلندتر از پشتش. خانومه میگه فهمیدم مدل موی دختر مهربون توی ممل..گفتم افرین به حافظه تون دقیقا همون شکلی. با این تفاوت که تو عروسک مهربونی بجای دختر مهربون .عزیز دلمممممقلب

 

دوستت میدارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان بهاره جون
1 بهمن 91 14:17
دخترنازی داریدروی ماهشوببوس[

ممنون گلم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
1 بهمن 91 14:19
اخی مبارک باشه.چه ناز شد.
تولد هم خیلی خوب بود ممنون و خسته نباشی


ممنون از شما که تشریف آوردین دوستممممم
آتنا مامان روشا یدونه
1 بهمن 91 14:57
به به چه خانوم نازی شما در میس وورد 2013 شرکت کنید حتما اول میشید


مرسی خاله جون از تعریفتون...
روشا یدونه رو ببوسین
مامان بهی
1 بهمن 91 15:17
عشقمی عزیز دلمممممممممممممم چه نازه عزیز دلم خوشگل شدی خلنمیییییییییییی
سمیه جون شما خانومییییییییی اسمت میارمممممم


مرسی بهی جون....
خانومی از شماست..اختیار دارین دوستمممممم
مامان محمدرهام جون
1 بهمن 91 16:43
گل بودی گلتر شدی،ماه بودی ماهتر شدی عروسکممممممممممممممممممممم خیلی ناز شدی مبارکت باشه،اگه دستم به اون دوستت برسه که میدونم چه بلایی سرش بیارم


ممنون عزیزمممم
به به چه خاله مهربونی دارم من..حامی دارم..اونم از نوع خاله سمانه. مرسیییییییییییییییی
مامان محمدرهام جون
1 بهمن 91 16:44
منتظرعکسهای تولدت هستیم خوشگل خانوم


چشم در اولین فرصت...
زهرا (✿◠‿◠)
1 بهمن 91 18:02
قوربون عروشکم برم مـــــــــن...که اینقد ماه شده....
خیلی خوردنی شده........خیلی بهش میاد....!
ماشاللا...
آی گفتییییییییی....
دختر مهربووووون!!!!!
منم کوچیک بودم یه بار مامانم واسم اون مدلی زده بود!!!!!
منم خیییییلی شبیه ش شده بودم!!!!!!!!(توو خیالم!!!)
چرا میخندی؟؟؟؟
اتفاقا دوستامم میگفتن خیلی شبیه شی!!!!!
آرزو که بر کودکان که عیب نیست که!!!!!!!!!


مرسی خاله زهرا جونممممم

شما خود خود دختر مهربونی...یه قلب داری پر از مهربونی...با اینکه صورتتو ندیدم...مطمئنم به مهربونیه قلبته دوستم...
الی مامان آراد
1 بهمن 91 18:36
ای جون چه عروسک ملوس نانازی وبلاگ قشنگی دارین خیلی خوشم اومد اسمتونو به دوستهای آراد جون اضافه میکنم تا با هم دیگه دوست بشن خوشحال میشم به ما سر بزنین


مرسی از لطفتون دوست خوبم....
اومدم پیشتون...
شما هم رفتین تو لیست دوستهامون ..ما هم خوشحالیم ازین بابت.
مارال فرفری
2 بهمن 91 0:48
سلام عزیزم خیلی موهات بهت میاد مبارکت باشه منتظر عکسات تو تولدت هستم گلم


مرسی خاله جونم.....
چشم حتما...
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
2 بهمن 91 1:15
جونم عزیزم کوتاهی موهات مبارکت باشه.ماشالا ناز بودی نازترم شدی.خلی بهت میاد اصلانم زشت نشدی جیگری.
سمیه جون خسته نباشی خواهر زودی عکسا رو بذار ببینیم این همه قبلش پز دادی خالی بستی یا نه
شوخی کردم هر وقت فرصت شد بذار منتظریم.


مرسی عزیزم......
یکی طلبت الاهه جون.خوب شد اون کامنته کذایی رو برام گذاشتن شما بتونین منو اذیت کنین....گریههههههههههه
حالا که اینطوریه ترجیح میدم عکسها رو نذارمممممم
هه هه هه
در اولین فرصت ...فعلا که کابل دوربینمو سانلی خراب کرده باید یدونه بخرم.
مامان النا
2 بهمن 91 7:48
وای خاله بخورش چه نازشده این گل باقالی خانوم


ممنونیممممم
مامان النا
2 بهمن 91 7:57
لینک شدی عزیزم


مرسی از لینکتون
مامان آوينا
2 بهمن 91 8:23
خيلي خيلي خيلي خوشگل شدي
كي دلش مياد به اين عروسك بگه زشت
يادم باشه در آينده منم بگم مدل ممل آخه موهاي آوينا هم خيلي نازك و كمه



مرسی دوست جونمممممم
کوچولو بوده خاله جون.رو بچگی گفته...
ایشاا.. زیاد میشه..منم هنوز امیدوارم
مامان ملینا
2 بهمن 91 9:00
وای چقدر موی کوتاه بهت می یاد عزززیزم .هرکی گفته زشت شده در واقع خودش زشته شده خیلی هم خوشگل و ناز شدی ،ملوس شدی مبارک باشه گلم


ممنونممممممممم
کوچولو بوده خاله ...رو بچه گی گفته...ببخشینش خاله ها
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 91 11:39
عروسک شدییییییی عزیزم یه عروسک دوست داشتنی


مرسی خاله جونمممممممممممممم
مامانی روژینا
2 بهمن 91 14:24
وایییییییی عزیزم موهاتو کوتاه کردی چقدر بهش میاد ماشالا به این دختر خوشگل خیلی ناز شدی خانومی مامانی یعنی میگی موهای دخترمنم اونقدر بلند میشه تاببرمش اریشگاهو کوتاهش کنم اخه خیلی موهاش کمههههههههه


ممنون دوست گلم..لطف دارین شما..
بعلهههههههههههه
چرا که نه..
کوچولو هنوز..حتما زیاد میشه...
روژینا مثل ماهه حتی با موهای کمی که به زودی زیاد میشه
مرجان مامان آران
2 بهمن 91 15:18
به به خیلی خوشگل شدی عروسکککککککککک مبارکه عزیزم
دوستتم حسود بوده فدات شمممممممممم


مرسی مرجان جونممممممممم
دوستشم کوچولو بوده مثل خودش عیب نداره.. دعوای کودکانه بوده


نرگس
2 بهمن 91 18:24
سلام

موی کوتاه خیلی به سانلی میاد.
عروسک تر شدههههههههه




ممنون دوست گلم
نرگسی
2 بهمن 91 23:55
ببین مامانی انقدر که یه مدت دیر به دیر مینوشتی منم نیومدم پیشتون پس تقصیر خودته ..
عکسا خیلی خوشگلن و بیشتر قشنگیش هم به خاطر خوشگلی خود عروسکه و به قول خودت میتونست بهتر باشه ..
واییییییییییییییییییی خدا موهاش خیلی خوشگل شده و بهش میاد عزیز دلممممممممممممممم .. ای جونم بحثای بچه ها خیلی باحاله .. اون دختره هم از حسودیش گفته حتما
مامانی خسته هم نباشی مطمینن که همه چی عالییییییییییییی بوده انقدر که باسلیقه هستی فقط یکم زیادی حرص میخوری ..



نرگس جونم دلیلت اصلا مجابم نکرد...
بی معرفتیتو توجیح نکن دیگه(چشمک)
من دو سه بار اومدم پیشت....یادم نیوفتادی؟
شما خانومی...اصلا نیا..ما بیاد شما هستیم...دوستمی
ممنون
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:14
سلااااااااام دوست خوبم.ممنون به ما سر میزنید.
روی ماه عروسک کوچولو رو ببوسید


قربان شماااااااااا
به شما سر نزنیم به کی سر بزنیم پس........
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:15
من چند بار سر زدم بابت پست تولد اما خبری نبود .
ما منتظریمهااااا کلی


چشممممممممممممم
در مرحله ری سایزم ههههههههههههههههه
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 3:16
عجیجم موهای جدید مبارک.
عروسک که بودی مثل ماااااااااه شدی.
بوووووووووس برای دوست خوبم و عروسکش


مرسی مونا جون....
ما هم میبوسیمتون .هم شما رو هم پسر قند عسلتونو...
ماماني صبا
4 بهمن 91 19:33
قربون اون چشمات برم من عزيز خوشگلم.چشماش زشت ميديده گلم


خدا نکنه خاله جون.
ممنون از لطفتون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 14:26
مبارکش باشه
مدل موش خیلی بهش می یاد
اسفند و صدقه یادتون نره


ممنون دوست گلم..
تو دوتاش تنبلم..ولی چشم حتما
مهتاب
7 بهمن 91 9:24
همه جور قشنگ دخملی چه با موهای بلند چه با موهای کوتاه


مهربونی و خوش قلبیه شماست که منو قشنگ میبینین خاله مهربون
پری مامانی نیکان
8 بهمن 91 16:08
ای جان به این عروسک که همه جوره نازه. الهی فدات چقدر بهت میاد .
خاله جونی چقدر معصوم ومظلوم شدی.
قربونت برم بخند تا صورت ماهت باز شه.


ممنون خاله مهربونم.خدا نکنه.
سانلی خیلی میخنده ولی تا میخوام عکس بگیرم ژست میگیره.چشم حتما میخندم...ازین به بعد..


مامان مهرناز
8 بهمن 91 23:08
مبارک باشه عزیزم شما همه جوره خوشکلی
خیلی بهت میاد گلم


ممنون از تعریفتون خاله جون مهربون
شکلات مامانی وباباش
12 بهمن 91 17:45
سلام عزیزم خیلی ناز شدی مبارکت باشه


مرسی خاله جونم
مامان رهام
15 بهمن 91 11:41
سلام سمیه عزیزم سلام سانلی الهی من دورت بگردم خیلی ماه شدی هزار الله اکبر..سمیه جون براش اسپند بریز ..خیلی ناز شدی مبارک باشه عشق من


خدا نکنه دوست گلم.
مرسی مونا جونم.
بوسسسسسسسسسسسسسسس
راحله مامان احسان
27 بهمن 91 12:41
بسیار زیباست..


مرسی.
مامان رهام
17 اسفند 91 10:37
سلام به روی ماه دو تا فرشته خوشگل خوبید؟حسابی درگیر خونه تکونی هستیاااااااااااااااااااااااااا


فدای شما عزیز دلمممممممم
خدا بخواد تموم شد بالاخره