سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عروسکم سانلی

اولین پست در سال 1392

1392/1/18 15:24
نویسنده : مامانی
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک خوشگلم..سلام به دوستهای گلم..یه سلام بهاری پر از خوشحالی...چون من عاشق فصل بهارم...معمولا تو بهار و تابستون حالم خیلی خوبه بر عکس پاییز و زمستوننیشخند

یه تبریک صمیمانه و با تاخییر برای عید و سال جدید ..امیدوارم برای همتون پر از سلامتی و خوشحالی باشه...یه تبریک عید هم به عروسک مامان که خیلی بهش خوش گذشت تو ایام عید..

البته البته بیشتر تعطیلات رو تو خونه بودیم ولی بازم خیلی بهمون خوش گذشت..بابایی اصلا مسافرت تو تعطیلات رو دوست ندارن  میگن خیلی شلوغه و خوش نمیگذره..سال اول ازدواج رفتیم مسافرت...برای هر وعده غذا یه یک ساعتی تو صف رستوران میموندیم از اون سال به بعد دیگه بعد از تعطیلات میریم مسافرت..

امسال هم مثل بقیه سالها به دیدوبازدید گذشت البته در کنارش دو سه تا گشت و گذارم داشتیم که تو یه پست دیگه با عکسهاش برات میذارمشون گلم...

اینکه دیر اومدم برای پست جدید و نظراتم هم تایید نکردم به این دلیل بود که اقای پدر خونه بود و حسودیش میشد من بیام اینجاچشمک ...شرمنده دوست جونام و ممنون بابت تبریکهاتون..الان همه نظرات رو تایید میکنم..من عاشق همتونمقلب

 

 ساعت تحویل سال 14:31:56  روز چهارشنبه 30 اسفند...اینو نوشتم یادت بمونه ..در ضمن امسال سال کبیسه بود و سال مار

 

هفت سین امسالمونو دقیقه نود چیدم بخاطر همین یه ذره کچله...ساعت یک و نیم شما و بابا رفته بودین ماهی بخرین..منم سفره میچیدم و سبزی پلو ماهی درست میکردم...کلی بدو بدو کردم اخرشم متوجه تحویل سال نشدیم یه دفعه دیدیم دارن حول حالنا میخونن...کلی حالم گرفته شد..هر سال که نصف شب بود ما دقیقتر بودیم تا امسال...از بس من امسال کار داشتم چراشو نمیدونم ولی شب قبل از تحویل تا ساعت 2 شب کار میکردم همه خونه تکونی یه طرف اون شب کزایی یه طرف همه از رو اتیش میپریدن من از روی جاروبرقیزبان

عروسک خوشگلم با سفره هفت سین امسالمون:

نگاه عاشقانه یک پدر به دخترشقلب عاشق این عکسه ام..دلم میخواد سانلی رو بخورم با این قیافه اشماچ

اینم سانلی با سفره هفت سین مامان گلم...عاشقتیم مامان زری جونقلب

  

تشویقعید همتون مبارکتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

بهاره مامان ونداد
18 فروردین 92 17:30
عزیز دلم سال نو مبارک همیشه به شادی وخوشی


ممنون بهاره جون
دلتنگتونم ولی وبتون برام باز نمیشه ...گریهههههههههههههه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 19:10
سمیه جونم مجددا عیدتون مبارک.خوب شد واست نوشتم کجایی وگرنه فکر کنم کلا میخواستی مثل خوئم بی خیال پست گذاشتن شی
اتفاقا هفت سینتون با اینکه خلوته خیلی خوشگله.آفرین بهت.
سانلی جونمم واقعا خوردنی شد ه.از طرف من ببوسش


اره واقعا الاهه جون خیلی تنبل شدم به عشق شما دوستام میام مگرنه خاطرانت عروسک نصفه کاره میموند..
ممنون از تعریفت در مقابل هنر های هفت سین شما شرمساره هه هه ه
مرجان مامان آران
18 فروردین 92 21:36
سلاممممم عزیز دلممممممممممم بهترین هارو براتون ارزو میکنممممممممممممم دلم کلی برات تنگ شده بود عزیزممممممممممممممممممم بوس برای مامان جون مهربون و دختر خوشگلشششششششش


سلام به روی ماهتون...ما هم دلتنگ شما و پسر گلتون بودیم
بوسسسسسسسسسسسسس
پری مامانی نیکان
18 فروردین 92 22:45
مامان سمیه جان و سانلی عزیزم سلام و شاد باش فرا رسیدن سال نو.
امیدوارم سلامت و شاد باشید و لبخند رولباتون خونه کنه. مامانی جیگر طلا رو ببوس ازمن.


مرسی دوست گلم
پری مامانی نیکان
18 فروردین 92 22:47
مامان سمیه جان و سانلی گلم سلام و شاد باش سال نو.

عزیزانم امیدوارم سال خوبی داشته باشید و همیشه سلامت و شاد باشید و لخند روی لباتون خونه کنه . مامانی گل جیگر طلا رو از طرف من ببوسید.


مرسی پری عزیزم...
ما هم برای شما بهترین ارزوها رو داریم
بوسسسسسسسسسسس
الی مامی آراد
19 فروردین 92 9:30
سال نو مبارک خوشحالم که با یه عالمه تاخیر اومدین دلمون براتون خیلی تنگ شده بود سانلی جونم رو ببوسین


ممنون دوست گلم
سال نو شما هم مبارک
ممنون از محبتتون
آتنا مامان روشا یدونه
19 فروردین 92 13:38
سال نوتون مبارک . سالهای سال در کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنین و همیشه حال و هوای خونتون بهاری باشه


ممنون دوست نازنیم
ما هم همین ارزو رو برای شما داریم
مامانی روژینا
19 فروردین 92 13:54
سال نومبارک البته باتاخیر ببخشید دیگه واما سانلی جون عزیزم سالی سر شار ازخوبی وسلامتی برای خودت وخانوادت ارزو میکنم ایشالا همیشه سالم وخندان پیش مامان وبابی خوبت باشی گلم اینم یه بوس گنده ازطرف من برای شما خانم خوشگل


مرسی گلم ...سال نو شما هم با هزار تا ارزوی خوب مبارکتون باشه...
بوسسسسسسسسسسس
مامان النا
20 فروردین 92 8:13
سلام عزیزم انشاا... سال خوبی درکنارخانواده داشته باشین
اون عکس پدرودختر خیلی خیلی قشنگه
عروسک نازتو ببوس


ممنون
منم النای نازمو میبوسم
الهام مامان پرهام
20 فروردین 92 22:25
مامانی سلام
ایشالا سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی براتون باشه
سانلی نازنین در کنار هفت سینهای زیباتون خیلی زیباتر شده
ببوسیدش لطفا


ممنون دوست گلم ...منم پسر مثل ماه شما رو میبوسم
مامان محمدرهام جون
21 فروردین 92 10:03
هردو سفره بسیار زیبا بود واقعا از دیدن عکسهای زیبای سانلی ماهم لذت میبرم عاشقتونمممممممممممممممممممممممم


مرسی دوست گلم
atefeh
21 فروردین 92 14:18
با تبادل لینک موافقین منوهم لینک کنین
از دخملی خوشم اومد خدا حفظش کنه


ممنون از لطفتون ولی ادرس برام نذاشتین دوست عزیز
زهره
21 فروردین 92 17:07
سانلی جون ببوسش از طرف من خیلی نازه سال خوبی داشته باشید


مممنون عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 17:28

ببوس سانلی ماهمو



مرسی عزیزم
شما هم ببوسین پسر گل منو
آبجی زهرا
21 فروردین 92 18:20
سلام
من خیلی وقتا میام وب شما سر یزنم قبلا براتون نظر هم گذاشته بودم. چه جالب الان که یهو اومدم سراغ وبتون اون بالا که سن سانلی جونو مینویسه نوشته بود سانلی جان تا این لحظه ، 4 سال و 4 ماه و 4 روز و .... سن دارد

امیدوارم سال خوبی داشته باشین و سرشار از اتفاقات قشنگ برای شما و سانلی جان


وای چه جالب .........ای کاش خودم هم دیده بودم
ممنون عزیزم...برای شما هم همینطور

مارال فرفری
21 فروردین 92 23:42
سلام به دوست خوبم و سلام به سائلی عزیزم .امیدوارم سال خوبی در کنارهم داشته باشید


سلام به روی ماهتون
ممنون دوست خوبم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
22 فروردین 92 1:36
به به دوست خوشگلم
سال نوتون مبارک
چه سفره هفت سینییییییییی(البته مال مامان زریقشنگ تره)

چه دخملیییییییییییییی
بوسسسسسسس یه عالمه


به به مامان خسته
مامان درگیر
مرسی عزیزم...سال نو شما هم مبارک باشه
بوس برای خودت و دختر عسلت
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:23
سلام سال نو مجددا مبارک .سانلی چقدر عکسات زیباست .چهره زیبای تو به عکس جلوه ویژه ای داده عزیزم می بوسمت هزارتا


___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............



مرسی خاله جون مهربونم
مامان رهام
22 فروردین 92 11:25
سال نوتون مبارک


ممنون دوست کم پیدای من
مامان مهرناز
24 فروردین 92 23:14
سلام سال نوتون مبارک ان شالله سالی سرشار از شادی-سلامتی وارامش داشته باشین
دختر خوشکلتونم ببوسین
اپ کردیم سر بزنین خوشحال میشیم


ممنون عزیزم..همینطور بزای شما
چشم با کمال میل
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:52
سلام سلام اپ كرديم با عكساي تولددددددددددددددددددد


هورا تولد

همین الان میام پیشتون


مامان آروین
27 فروردین 92 12:41
ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید


ممنون عزیزم
maman taraneh
27 فروردین 92 15:54
امیدوارم سال خوبی داشته باشید رمز و واستون خصوصی میزارم


ممنون عزیزم
لطف میکنی
عمه ی اریسا کوشمولو
27 فروردین 92 18:07
واه مگه میشه کامنتهای من کجان
بازم سال نوتون مبااارک خوشگلم
چقدرم شیک پوش عزیزم


برای شما هم مبارک

ممنون عزیزم
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 1:59
بازهم سال نو مبارک دوست خوبم
100 سال به این سالها
سفرتون هم خیلی قشنگ شده.از اون قشنگتر هم سانلی عزیزم که مثل ستاره میدرخشه
دوستون دارم


ممنون عزیزم ..سال نو شما هم مبارک باشه..
چشمهاتون قشنگ میبینه عزیزم..ممنون
مهتاب
1 اردیبهشت 92 16:41
وای مامانی چه سفره قشنگی چیدی گل دخترت هم کنار سفره قشنگی سفره چند برابر کرده
راستی مامانتم خیلی خوش سلیقه هست
امیدوارم همتون سال خوبی داشته باشید


ممنونم عزیزم از لطفت و مهربونیت
ما برای شما هم سال خوبی رو ارزو میکنیم