سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

عروسکم سانلی

بازی وبلاگی

1392/5/6 19:43
نویسنده : مامانی
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به تک تک دوستهای گلم.......

یه سلام مخصوص هم برای قطره جونم و سمانه جون  مامان محمد رهام عسل که خیلی وقته منو به بازی دعوت کردن و من الان تونستم بنویسم. چون طی یه عملیات انتحاری لپ تاپم توسط سانلی و باباش با کمک گرفتن از یه سی دی ،داغون شده و هنوز در خدمات کامپیوتری بسر میبرد.

مرسی قطره جان و مرسی سمانه جون. چون از طرف هر دو دعوت شده بودم و سوالها با هم کمی متفاوت بود ، در نتیجه سوالها رو مخلوط کردم و انتخابی از هر دو نوشتم البته سعی کردم همه سوالها رو تقریبا جواب بدم...اگر زیاده شرمنده ......

 

 

بزرگترین ترس تو زندگی  چیست؟  پیر شدن

اگر 24 ساعت نامریی میشدی چیکار میکردی؟  اونجاهایی که نباید برم میرفتمشیطان

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزوی 5 تا 12 حرفی رو داشت ان ارزو چیست؟ فقط فقط فقط سلامتی

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ آش چون اصلا دوست ندارم.

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ داد وهوار

اگر قرار باشه با تونل زمان مسافرت کنی؟ حتما آینده

اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی؟  امریکا

سه خصوصیت بد اخلاقی؟ حساس بودن. زودرنج بودن. و ؟ سومیشو نمیدونم واقعا

یه اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟  باربی جونم 

اگر ماهی از سال بودم ؟  فروردین...همه جا تمیزه و پر از تعطیلیه...

اگر روزی از هفته بودم؟  چهارشنبه

اگر عدد بودم؟ ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠نیشخند

اگر نوشیدنی بودم؟  شیر نسکافه-شربت لیمو پرتقال

اگر درخت بودم؟ یه درخت وسط جنگلهای شمال

اگر میوه بودم؟ آناناس

اگر گل بودم؟  مریم -یاس

اگر آب و هوا بودم؟ بهاری با نم بارون

اگر رنگ بودم؟ صورتی کمرنگ یا لیمویی

اگر صدا بودم؟ صدای سانلی...عروسکی ترین صدای دنیاس

اگر پرنده بودم؟ طوطی افریقایی

اگر فعل بودن؟  نشدن...پیر نشدن..مریض نشدن..عصبی نشدن و  ناراحت نشدن............

اگر ساز بودم؟  یه گیتار کوک

اگر عضوی از بدن بودم؟  مغز

اگر بخشی از طبیعت بودم؟ یه جزیزه وسط دریا

اگر حس بودم؟ حس ناب عاشقی

 

 و حالا ادامه بازی با:

بهاره مامان ونداد جون

مژگان مامان گلبرگ جون

راحله مامان احسان جون

 مامان سونیا جون

و بقیه دوستهامممممم

 

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان محمدرهام جون
7 مرداد 92 15:45
سلام سمیه عزیزم
بابا ابتکار،بابا باذوق کارت حرف نداشت ترکیبشون جالب بود
میگم دوست گلم شما عجب عددی هستی واسه خودتا

اون انتخاب فعل وصدات منو برد فضا وباعث شد بیشتر از قبل بهت افتخار کنم


سلام روست گلم.
کیف کردی ادغام رو خخخخخخخخ
اره واقعا منو نمیشه شمرد...هههههه
فدای شما بشم من که اینقدر ماهی........
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
7 مرداد 92 16:49
یعنی خوش به حالت که میشینی و از این بازیها میکین
دلم خواست
حالا بگ سانلی اذیت میکنه.بچه به این ماهی.


ای وای که یه بچه اوردی ما رو کشتی..تنبل خانوم..دعوت شدی شما هم ادامه بده....

در ماه بودن سانلی که شکی نیست ولی اذیتم میکنه.
بوس برای گلبرگ عسل
مامان رهام
7 مرداد 92 17:56
سلام سمیه جون...با حال بود


سلام عزیزم

ممنون گلم
عاطفه مامان الای
8 مرداد 92 3:04
مثل اینکه عاشق پولی یا خانمی
اگر عدد بودم10000000000000000
یه شوخی بود.چرا پیش من نمیایی واسه عیادت سقط چنین کردم شک دارم شما اومده بودی یانه ...
جز ئیات رو نوشتم دوست داشتی بیا وبخون میبوسمتون


اره واقعا عاشق پولم ولی اول سلامتی بعد پول...
ای وای عزیزمی...ناراحت شدم..همین الان میام پیشتون..
امیدوارم بهتر باشین...
فرناز مادر آتیلا
8 مرداد 92 18:19
سلام عزیزم....ممنون اومدی پیشمونسانلی گلم و ببوس ....راستی لباسش تو تولد 4 سالگیش خیلی خوشگل بود... ماشالله باربی هم که هست بهش میومد خیلی....


ممنون عزیزم از تعریفتون...لباسش با مامانش یکی بود هر دو شکل هم
ممنون از حضورتون....
زهرا(✿◠‿◠)
8 مرداد 92 18:39
قربون دوست خوب لیموییم برم مـــــــــــــــــــــــــــــــن

منتظر یه عکس از عروسکمم بودم...............خورد توو ذوقم!!!!


خدا نکنه عزیز دلم
قربون ذوقت...همین الان یه عالمه عکس گذاشتم
عاشقتیم زهرا جون
قطره
11 مرداد 92 20:31
هی جواااااااااااااانی کجایی ک یادت بخیر......



متوجه نشدم؟ پیر شدی خواهر؟ غصه نخور جبر طبیعته..دلت جوون باشه قطره جون
تا تو باشی شکلک شیطان نذاری برای من هههه
قطره
11 مرداد 92 20:31
چرا آم ریکا


که اخر هفته ها برم لاس وگاس قمار کنم....خخخخخخخخخخخخخخ
قطره
11 مرداد 92 20:32
طوطی قبول ولی چرا آفریقایی


اخه یدونه شو دیدم خیلی خوشگل بود عاشقش شدم....
قطره
11 مرداد 92 20:34
اونجاهایی ک نباید بری یعنی دقیقا کجا
بیا شفاف سازی کن لطفن


اولین جایی که میام خونه شماست ببینم این قطره مخفی کیه؟ چه شکلیه؟ چند سالشه؟...شفاف شفاف
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 4:08
سلاام دوستم
پس وقتی هم بیاد باید ی مدتی وقت بذارید و برنامه لود کنید با این سرعت نت هم که ........
خوش باشی دوست خوبم
بوووووس


سلام عزیزم
متوجه منظورتون نشدم فکر کنم کامنتتون نصفه اومده.
ممنون از شما
نرگس
12 مرداد 92 17:49
سلام

من این بازی رو کردم تو وبلاگم قبلا

چقد بامزه. اصلا به پیری فکر نکرده بودم که میتونه ترس داشته باشه یا نه.
من از مریض شدن میترسم!!

جوابهای جالبی داده بویدن


سلام دوست نازنینم...
اومدم ولی پیدا نکردم بازی رو....
ولی این تنها چیزیه که من همیشه بهش فکر میکنم..ایشاا.. که هیچ وقت مریض نشی عزیزم
ممنون..
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 17:07
به به چه جوابایییی
نیستی خانوم کجاییییییییییییییی


مرسی..ممنون
هستم ..در خدمت شما
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:20
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم

چشمممممم حتما
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:23
خیلی دخمل نازی دارین....
به ما هم سری بزنید


ممنون از لطفتون
چشم میایم پیشتون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 0:33
سلام به سمیه جون و سانلی عزیزم.
خوب و خوشید؟
دوستم جوابات خیلی خوشگل بود به خصوص صدای سانلی....


سلام به روی ماهت
ممنون گلم خوبیم..خداروشکر
ممنون عزیزم...