سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

عروسکم سانلی

نظرات (6)

مامان احسان
28 شهریور 90 8:28
ای جانم
خیییییییییییلی این عکساش نازه عروسکک خانوم ورودت به نی نی وبلاگو تبریک می گم


مرسی عزیزدلم بابت مهربونیت
راحله مامان احسان
31 شهریور 90 14:38
تقدیم به شما
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*


من خاله من از اینا ندارم چی تقدیمت کنم؟


samira
31 شهریور 90 16:08
وای چقدر این عکسات قشنگه واقعآ دلم میخواد بخورمت قربونت برم


مهربووووووووووووووونی خییییییییییییییلی
مامان آريا
5 مهر 90 14:19
سلام عزيزم به جمع وبلاگ نويسان خوش اومدي من لينكتون مي كنم اگه دوست داشتي منو لينك كن
mozhgan
10 مهر 90 17:00
عزییییییییییزم . چشم نخوری با اون دوتا چشای درشتت


مژگان این عزیزمو خوب اومدیا دقیقا می دونم چه جوری گفتی عزیزم
مهتاب
27 دی 90 16:37
جانمممممممممم الهی بگردمت چقدر نازی با اجازه مامانش لینکتون کردم دلم میخواد فرشته کوچلو رو از طرف من هزارتا


ممنون مهتاب جون.منم لینکتون میکنم