سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

عروسکم سانلی

یه پله بالاتر

1391/2/25 17:12
نویسنده : مامانی
841 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم،خوشگلم،عروسک مامانی تو عشق مامانتیشکلک های محدثه

عزیز دلم فردا روز اخر مهد زبان شماست، به همین دلیل مامانی رو به جلسه اولیا و مربیان دعوت کرده بودند هوررررررررررا اولین جلسه اولیا و مربیان مامانی بود خیلی مزه داد یواش یواش حسابی دارم مامان میشم.

تو جلسه میخواستن به مامانا نشون بدن که بچه هاشون چقدر پیشرفت کردن و نشون بدن که ما چقدر برای بچه هاتون تلاش میکنیم و سطح کلاسهامون بالاست.رو همین حساب از تک تک بچه ها کلی سوال پرسیدن که  شما  گل قشنگمم جزوشون بودی و همه رو بدون غلط جواب دادی  الاهی مامانی فدای کوچولوییت بشه.وقتی نوبت شما رسید همه مامانا گوشاشونو تیز کرده بودن ببیند کوچیکترین عضو کلاس میتونه جواب بده یا نه. اخه مامانی تو از کوچکترین فرد کلاس یکسال کوچیکتری یه مامانی میگفت الاهی این خیلی کوچولو ازش نپرسین خانومتون هم میگفت نه کامل بلده همه رو. وقتی که همه سوالها رو جواب دادی همه زدند زیر خنده و میگفتند چه بامزه جواب میده .ادم اصلا باورش نمیشه.وای نمیدونی چقدر مزه داد وقتی همه برات دست زدن و افرین و تعجب و تحسین ووووو . و من حالا به عنوان مامان سانلی خیلی مغرورم،وقت بگیرین با من حرف بزنین.نیشخند

الاهی مامانی فدات بشه .قراره  فردا به قول خودت post man برات present بیاره تو کلاس. منم به بابایی گفتم یه باربی برات بخره یواشکی بده مهد تا  از طرف post man بهت بدن. قراره فردا همه تو کلاس  جایزه بگیرن شما هم که عاشق باربی ..  شکلکهای جالب و متنوع آروین

عروسکم فردا امتحان داری ولی الان تخت گرفتی خوابیدی ،وای وای وای .خجالت داره، مامانی امتحان داشت تا صبح نمیخوابید .

میخواستم امروز یکمی باهات کار کنم ولی بابایی گفت باهاش کار نکن بذار با همون چیزهایی که بلده امتحان بده که تو هر سطحی بود همون جا قرار بگیره یعنی اگر بلد نبود ترم یک بمونه عجله نداریم که میخوایم تفریحی زبان یاد بگیره. شکلکهای جالب و متنوع 
آروین

 

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

یه چیز دیگه.عمو علی ،عموی نازنین خودم که واقعا عاشقشم و خیلی دوسش دارم تو بیمارستان بستریه و سرطان لعنتی دست از سرش برنمیداره و مامانی کلی غصه داره. این مریضی مزخرف معلوم نیست چیه که داره دونه دونه جون همه رو میگیره.من که همش توهم سرطان دارم از  بس که دور و برم زیاد شده.مدام رو مغز مهدیم برای مهاجرت ولی قبول نمیکنه میگه مگه مهاجرت الکیه .منم معتقدم ادم عملگی کنه اونجا بهتر از اینه که اینجا همش توهم سرطان و رو گسل زلزله بودن تهران و هوای الوده و ابهای اشامیدنی پر از نیترات و...... باشه.  اون از عمه پریا شما که پارسان  سرطان سینه تو جوونی امانش نداد و آرش رو بی مادر رها کرد و رفت اینم از عموی نازنین من .وای اصلا باورم نمیشه عموم خیلی خیلی ماهه .دوستای گلم تو رو خدا دعاش کنین من خیلی براش نگرانم.

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان رهام
26 اردیبهشت 91 11:06
آفرين سانلي جونم.خدا حفظت كنه دخمل باهوش خالهواااااااااااااااااي سرطان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!منم خيلي از اين كلمه لعنتي نفرت دارم ................خدا عموجونتو شفا بده.الهي آمين


مرسی مونا جون .واقعا وحشتناکه خدا خودش به ما و بچه هامون رحم کنه
مامان آريا
26 اردیبهشت 91 11:13
دخترم براي خودش خانومي شده آفرين به سانلي جون كه يه ترم از زبانشو با موفقيت گذرونده


مرسی خاله مهربون
دوست سانلی
26 اردیبهشت 91 23:40
سلام ماما ن سانلی . فرشتتو از چند سالگی به کلاس زبان گذاشتی . سانلی ما هم از دیار بیجارگروس روی ماه سانلی شما رو می بوسه


مرسی دوستم.سانلی الان ترم دوم رو شروع کرده از اواخر فروردین حدودا یک ماه و نیم پیش.منم روی گل سانلی شمارو میبوسم
مامان ملینا
27 اردیبهشت 91 14:25
ان شالله به حق خانم فاطمه زها خدا شفاش بده .بهمون سر بزن


ممنون دوستم.ولی عموم رفت با یه دنیا درد.
مامان طاها
27 اردیبهشت 91 17:53
همیشه موفق باشه
و امیدوارم همه مریضا شفا پیدا کنن


ان شاا...
مامان طاها
27 اردیبهشت 91 18:12
امیدوارم همیشه موفق باشه


همینطور پسر شما .ممنون
لاله مامانی نریمان
27 اردیبهشت 91 21:41
سلام عزیز دلم
اگه پسر من ماهه دختر تو یه خورشید زیباست من دوستی شما رو با افتخار میپذیرم و شما رو لینک میکنم



ممنون گلم .
خاله ی باران
27 اردیبهشت 91 23:28
سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


چشم میام حتما
نرگسی
27 اردیبهشت 91 23:56
مامانی یه وقت به منم هم میدی ؟
باریکلا ساننی جونی عزیز دلی گلی شیرینی ..
ایشالله که خدا شفاشون بده عزیزم .. عمه هم خدا رحمتش کنه و کمک آرش جون باشه ایشالله ..


مرسی نرگس جونم.خدا دلش نخواست شفاش بده.بیچاره عموم.بیچاره ارش .
مامان بهی
28 اردیبهشت 91 18:25
عسیسم بیا پیشمون رمزو خصوصی برات گداشتممممم


مرسی خانومی بابت رمزت.خیلی ماهی دیدمت گلم
ثمین
30 اردیبهشت 91 0:08
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان رهام
30 اردیبهشت 91 10:34
سلام كجايي سميه خانوم تنيل شديااااااااااااااااااااااادلمون واسه عروسكمون تنگ شدهاميدوارم خوب و سالم باشيد


ممنون مونا جونم .درگیر مراسم عمو بودم .ببخشید دیر تاییدت کردم اصلا حوصله نت ندارم.
مامان ملینا
30 اردیبهشت 91 13:25
هزاران آفرین به دختر زرنگمون ،مامان سانلی وقت بده که می خوام باهات حرف بزنم در ضمن زیاد مغرور نباش اصلاً خوبیت نداره


نه عزیزم صرفا بابت شوخی بود من اصلا مغرور نیستمولی اگر احیانا وقت خواستی با منشیم هماهنگ کن.................هه هه هه
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:37
ماشالله به شما دختر باهوش .
عزیزم درکت میکنم. دایی منم الان درحال دستو پنجه نرم کردن با سرطان .فداش بشم الهی اب شده. خدا به روز کسی نیاره خیلی بده خیلی.
منم اگه به خودم بود تا حالا رفته بودم ولی شوهرم که زیر بار نمیره اونم همینو میگه که الکی که نیست رفتن. چه میشه کرد.


عزیزم ان شاا.. خدا دایی عزیزتونو شفا بده به سرنوشت عموی من دچارش نکنه.امین.امین.امین
مامان الینا
31 اردیبهشت 91 15:32
نازی عزیزم که دیگه حسابی خارجکی شدی
عزیزم نگران نباش انشاالله که خوب میشه خیلی ناراحت شدم


ممنون دوست گلم بابت همدردیتون ولی ای کاش هنوز نگران بودیم اما دیگه چیزی نداریم دیگه برای نگران بودن
مامان الینا
31 اردیبهشت 91 15:34
عیب نداره عزیزمک سخت نگیر انشاالله که حسابی وقتی بزرگ شد بهش افتخار میکنید زیاد بهش فشار نیار که خدایی نکرده زده نشه


نه مامان الی اصلا بهش فشار نمیاریم کلاس فقط برای سرگزمیشه.
مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 20:52
مامانی فقط شما به وجود دختری افتخار نمیکنید ماهم حسابی بخاطر وجود چنین دختری برای خودمون نوشابه باز میکنیم و میگیم دختر خاله س دیگه و بعد انشاالله خدا تمام مریضا رو مخصوصا" عمه علی جونو شفا بده ..... الهی آمین


مژگان جون شفاش نداد ازمون گرفتش.
مامان رهام
1 خرداد 91 11:18



اندازه همه این بوسها برای خودت
مامان طاها
2 خرداد 91 0:25
مامان طاها
2 خرداد 91 0:25



ممنون
مامان آرتین
2 خرداد 91 11:28
سلام دوست عزیزم. سانلی جون هم خودش خیلی نازه و هم اسمش.خوشحال میشم بازم به ما سر بزنین و تبادل لینک کنیم.


ممنون عزیزم.خوشحال میشم عزیزم
مامان احسان
2 خرداد 91 12:43
گریه ها حاکیست که دیگر در بین ما نیست..
روحش شاد یادش گرامی
بهت خواهرانه تسلیت میگم


ممنون خواهر گلم. راحله هنوز حالم خیلی گرفتس باورت نمیشه اندازه اش رو .

لاله مامانی نریمان
7 خرداد 91 23:54
عزیز دلم فدات شم که اینقدر باهوش و استعدادی امیدوارم نریمان منم مثل شما باهوش باشه


مرسی خاله جون مهربون حتما همینطوره نریمان از همه جلو میزنه