سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

عروسکم سانلی

سانلی ناقلا

1391/3/10 11:23
نویسنده : مامانی
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم .به عروسک خوشگلم.عاشقتم مامانی خونم.

یه عذر خواهی کوچولو برای این مدتی که نبودم و آپ نکردم و یه تشکر گنده گنده گنده از همه دوستهای گلم بابت همدردیشون و گفتن تسلیت به شکلهای مختلف و خیلی قشنگ و خالصانه. مامان احسان،نرگس جون،مونا جون مامان رهام،مژگان دوست گلم ،مامان طاها،مامان متین،مامان بهی،لاله مامان نریمان،ملینا الینا جونهای خاله وبقیه دوستهام ار همتون ممنونم و همتونو دوست دارم امیدوارم برای هیچ کسی از این اتفاقها پیش نیاد و همه همه پر باشند از سلامتی و خوشی .منم بیام همش پیغام تبریک و شادباش براتون بزارم دوستهای گلم.

شکلکهای جالب آروین

حالا برسم به دختر قند عسلم.مامانی فدات بشه این مدت که مامان درگیر مراسم بود و کلی غمگین بجاش شما کلی سرخوش بودی .یه عالمه بچه و فضاهای جدید و یه عالمه چیز برای شیطونی کردن. قربونت برم که تو دنیای کودکیت جایی برای ناراحتی و غم وجود نداره خوش باش مامانی کلی وقت داری برای ماتم و اندوه .امیدوارم همیشه وهمیشه دنیات پر از خوشی و شادی باشه و غمها ازت دور.

شکلکهای جالب آروین

 

دیروز مامان زری و باباجون افتخار دادن و بعد از دو سه ماهی که خونه ما نیومده بودند مهمان خانه ما شدند. وای سانلی تو اسمونا بودی .   وقتی از کلاس اومدی دیدی مامان زری خونمونه کلی شارژ شدی.     مامان زری یه تخته وایت برد برات خریده بود .گفتی مامانی من برم نقاشی بکشم گفتم نه مامانی زری اینو خریده شما مشقات رو توش تمرین کنی.   وای فدات بشم از اتاق اومدم بیرون دیدم تمام حروف رو که تا حالا یادتون داده بودند کامل نوشتی حرف I- E- A -C- S- P- T -N  . کلی ذوق کردم چون نوشتن رو زیاد دوست نداری و هر کار میکنم تو زیر بار نوشتن نمیری ولی هر وقت از معلمتون میپرسیدم میگفت سانلی کاملا بلده بنویسه منم فکر میکردم برای کار خودش الکی تعریف میکنه.  میگفتم اگر بلده پس چرا تو خونه نمینویسه ولی وقتی ماهرانه همه اش رو نوشتی کلی ذوق کردم گفتم حالا مامانی بیا تکلیفهاتم تو کتابت بنویس  اما دریغ از یه دونه نمیدونم چه مشکلی با دفتر داری .ولی اشکالی نداره مامانی جون وقتی کامل بلدی بنویسی دیگه فرقی نمیکنه کجا.   مامان زری میگفت بچه رو اذیت نکن زمان خود شما وقتی رفتین کلاس اول تا یکی دو ماه فقط خط خطی میکردین اینکه تازه 3 سالشه از اول داره مینویسه حق با مامان زریه تو فوق العاده ای دختر گلم.

بابایی هم اونروز در نقش پست من برات ماهی و قلاب ماهی گیری خریده بود اخه صبحش کلی گریه کردی که من نمیرم سروش منو اذیت میکنه همه وسایلمو میگیره .بابایی هم به خانومتون گفته بود نذارید عسل مارو اذیت کنند خانومتون هم گفته بود سروش خیلی مظلومه هیچکس رو اذیت نمیکنه .  بچه ها کوچیکند ساعت کلاسشون هم صبحه همشون با گریه میان سر کلاس ولی زود اروم میشن و گفته بود این فقط بهانه گیریه همشون همینطوری هستن.خلاصه اونروز کلی خوش بحالت بود هم دلت میخواست با  تخته کار کنی هم ماهیگیری کنی قربونت برم مامانی که دارم از دست اسباب بازیهای تو کلافه میشم.

شکلکهای جالب آروین

بذار برات بگم چقدر ناقلا شدی.شما عاشق باباجونی .تا میبینیش یاد بازی میوفتی باباجون هم کلی سر به سرت میذاره و حسابی با هم کلنجار میرین. اومدی گفتی مامانی دستم درد میکنه .گفتم چی شده گفتی باباجون زده تو دستم.گفتم خوب مامانی داره باهات بازی میکنه برو بازی کن دیگه گفتی نه بازی نبود گفتم پس چی بود گفتی لقمه رو تو دهنم نگه داشته بودم منو زد بابا هم زد زیر خنده که خوب داشتم باهات شوخی میکردم دیگه.بابایی طفلی من کلی عذاب وجدان گرفته بود بیچاره . هی میگفت من هیچ کاریش نکردم منم گفتم میدونم باباجون سانی همینطوریه من که دیدم شما هیچ کار نکردین. هیچی همین یه بازی و شوخی باباجون بس برای اسیر کردن ما و بدجنس بازی در اوردن شما. یک روز کامل دستت رو تکون نمیدادی .همه میگفتن بابا دستش شکسته ببرینش دکتر منم میگفتم من بچه ام رو میشناسم هیچیش نیست یادش میره هی جلوش میگین اینم فکر میکنه واقعا دستش درد میکنه. مامان زری تا شب که خونه ما بودن منو کشت که پاشو بچه رو ببر دکتر. خلاصه شب خوابیدی و صبحم رفتی کلاس.ظهر به ساعت نگاه کردم یه دفعه دیدم ساعت 1 سانلی نیومده قشنگ تا دم مرگ رفتم و اومدم .زنگ زدم موبایل بابایی جواب نداد .دیگه ببین حال منو. زنگ زدم اموزشگاه گفتن خیلی وقته رفته .بعد مدیرتون گفت مامانی دستش خیلی درد میکرد. تو اموزشگاه اسیب ندیده ها از صبح درد میکرد ببرینش دکتر. خلاصه بعد از کلی دلشوره ،سر و کله تو بابایی پیدا شد.اقای پدر  بدون اینکه به من بگن برای جلوگیری از نگران شدن من رفته بود دکتر و بعد هم عکس دست سانلی رو انداخته بودن و معلوم شده بود که  هیچی نیست.سانلی هم تا اومد خونه گفت ببین مامانی دستم خوب خوب شد.ای بدجنس فیلمش بود.

بابایی هم گفت به خاطر دخترت امروز هم از کارم افتادم هم دو تا اشعه خوردم .کلی خندیدیم.منم گفتم 50 تومن هزینه کردی و کلی هم از کارت افتادی و الکی به بدن بچه اشعه وارد کردی و .... نتیجه به حرف گوش ندادن یه مادره .اخه من میدونستم دیگه سانلی یه کم به دستش حساسه من یه ذره محکم دستشو بگیرم تا دو روز دستشو تکون نمیده میگه درد گرفت .خلاصه این بود گوشه ای از بلا خانوم ما.الاهی مامانی قربونت بره عزیز دلم.من برای تو میمیرم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروینwasntmebygrannyI.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان طاها
9 خرداد 91 13:12
اوووووول
چه دختر بلاییییییییییییییی
طاها هم رو دستش حساسه ما هم یک بار عکس گرفتیم



اره خیلی بلا شده
نایسل
9 خرداد 91 13:30
مرسی عسیس دلم اره خوب تکه چون خوم ساختمش
نایسل یعنی نایس ال یعنی الی که نازه نایسه
یعنی الناز



قشنگه .یه کتاب اسم بنویس خوب اسم میسازی
نایسل
9 خرداد 91 13:30
من که ار خدامه برم تو لینکات و باهم دوست بشیم دوستم



پس رفتی
نایسل
9 خرداد 91 13:30
هوارتا بوسسسسسسسسسسسسس


هوارتا بوس برای خودت
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:08
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



رای دادم بهت عزیز دلم

مامان احسان
10 خرداد 91 8:43
می یام گازت می گیرما..
این چه کاریه جوجو..



نه تو رو خدا راحله جون یه سری هم برای گاز گرفتنه اسیر میشیم هه هه هه
مامان آريا
10 خرداد 91 11:20
الهي من قربونه اين دختر ناقلام برم
عاشقتم عزيزم


خدا نکنه خاله جون ممنون
مامان آريا
10 خرداد 91 11:20
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

روز مرد مبارك


ممنون.روز اریا گلم مبارک
مامان ترنم
10 خرداد 91 11:33
سلام ماشا الله دخترتون خیلی ناز , راستش و بخواهید از اسمش هم خیلی خوشم اومد .اگه اجازه بدید لینک کنم شما رو توی لیست ترنمم .شاید بتونیم دوستای خوبی باشیم


خوشحال میشم دوست گلم در اولین فرصت میام پیشتون
مامان رهام
10 خرداد 91 12:02
سلام سميه جون ممنون از تشكرت.................اي سانلي ناقلا وسطاي خوندن پستت كه نگران سانلي جون شده بودي منم يه لحظه ترسيدم كه نكنه اتفاقي افتاده باشه نمي دوني چقد تند تند خوندم ...................خداروشكر كه چيز خاصي نبوده............اي وروجك ناقلا
مامان مارال فرفری
10 خرداد 91 23:08
سلام دختر نازی دارید با اجازه لینک کردمتون


ممنون گلم.متاسفانه ادرستون باز نمیشه که منم بیام پیشتون
نایسل
10 خرداد 91 23:43
مرسیییییییییییییییییییییییییی:

بوس بوس
شکلات مامانی وباباش
11 خرداد 91 11:32
\ای وروجک توهم ماشاا... واسه خودت خوب شیطونی میکنی وصد البته هم لوس میشی ملوس خانم


اره خاله جون خیلی شیطون شدم......
نایسل
11 خرداد 91 12:36
هه هه هه مرسی منم عاشقت شدم عسیسمم
ببینن دوبار لینکت کردم روی هم دیگه


ممنون دوستم
نایسل
11 خرداد 91 12:36
هاااااااااااااااااااااااا آره دقیقا روم نشد بگم شرطمون چی بود ولی خب بود دیگه تقریا نزدیک شدی


پس درست حدس زدم
مامان یاس
13 خرداد 91 19:19
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶
سلام و صلوات خوشحال میشم همسایه وبلاگ نی نی ما باشید به ما یه سر بزنید نظر یادتون نره حتما آدرس وبلاگتون را هم بذارید تا همیشه بهتون سر بزنم.



میام پیشتون
مامانی درسا
14 خرداد 91 2:03
عزیز دلم سانلی گلم الهی ..... مامانی من قبض روح شدم خداروشکر عروسکم خوبه عزیز دلم خوشگلم ماهی ماشاالله ..... همیشه سالم باشی .......


ممنون خاله جونم.درسا شما هم در ارامش وسلامت انشاا..
نایسل
15 خرداد 91 16:14
نه گلم خبری ندارم
نایسل
15 خرداد 91 16:41
پی ام سی ندارین عزیزم؟ توی اون پخش میشه توی یوتیوب و سایت پی ام سی هم هست pmc.tv علیرضا خرداد تزویر
مامان احسان
15 خرداد 91 21:54
عروس خودمه دوست دارم گازش بگیرم اونکه می خوام بیست ساله دیگه بگیرم الان میگیرم


تو دوباره از این شوخی ها کردی؟چند بار باید جواب رد بدیم ما؟
خاله مژگان
16 خرداد 91 11:36
خب مامانی من دستام خیلی ظریفه دستمامو یواش بگیر


باور کن همیشه با ملایمت باهاش رفتار میشه ...................
مامان احسان
17 خرداد 91 14:19
111111111000000000000000
انقدر جواب رد بدی شاید منصرف شم..


ممنونت میشیم هه هه هه