سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عروسکم سانلی

روز دختر مبارک

1390/7/10 2:22
نویسنده : مامانی
594 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

روزت مبارک عروسک مامانیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

البته با دو روز تاخیر.اخه شما اجازه نمیدی که مدام می گی این کامپیوتنخندهمنه بابام برای من خریده{الاهی مامان فدای حرف زدنت بشه}.الانم خوابی که تونستم بنویسم.وقتی که می خوابی دلم برات تنگ می شه عزیز دلم.مثل فرشته ها خوابیدی با یه عروسک توی بغلت که خیلی هم محکم بغلش کردی نتونستم از بغلت درش بیارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صبا
10 مهر 90 23:17
سلام.ماشاالله چقدر سانلی نازه.من که خیلی ازش خوشم اومد چه برسه به شما که مامانشی.منم شما رو لینک میکنم


مرسی خانومی شما لطف دارین
مامان آريا
11 مهر 90 8:49
عزيزم دخملكم روزت مبارك


مرسی خاله جون
مامان احسان
11 مهر 90 19:11
آفففففففففففففففففففرین چه مامان با سلیقه ای



تازه کجاشو دیدی