سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عروسکم سانلی

خواب سانلی

1390/7/12 13:40
نویسنده : مامانی
622 بازدید
اشتراک گذاری

I love you smiley for orkut, myspace, facebookباباجون و مامان زری اومده بودند خونمون شما از ذوقت ظهر نخوابیدی .توی این عکس اصرار کردی که همه فالوده رو با ظرفش می خوام اما نتونستی بخوریش همونجا خوابت برد.

وای سانلی مامانی عکسهات و که کنار هم گذاشتم تازه فهمیدم چقدر بزرگ شدی و من دچار روزمرگی بودم و نفهمیدم .وای عروسک مامان اینو اصلا دوست ندارم می خوام از لحظه لحظه وجودت لذت ببرم.خدا جون یواشتر دختر من خیلی زود داره بزرگ می شه.عاشقانه می پرستمت.

niniweblog.com

اینجا هم پادری رو انداختی زیرت .جا کنترلی رو انداختی روت یه کوسن هم گذاشتی زیر سرت خلاصه هر کاری از دستت بر بیاد برای بهم ریختن خونه دریغ نمی کنیاوهچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
6 مهر 90 19:19
خوووووووووووووب بخوابی تنازگل خانوم
خواب فرشته هارو ببینی عزیز خاله


به احسان بگو بیاد تو خوابم اخه هون یه فرشتس دیگه
mozhgan
10 مهر 90 16:42
vayyyyyyyy sani joon cheghad bozorg shodi azizam


اخر من بزرگ می شم میرم دانشگاه تو هنوز نی نی نیاوردی اخه مامانم چقدر از دستت حرص بخوره
mozhgan
11 مهر 90 1:04
خب سانی جون از اونجاییکه مامانت یک سال از من بزرگ تره خب تو هم باید یه 2 یا 3 سالی از نی نی من بزرگتر باشی دیگه خاله جون


معلومه انسانی خوندی یه دو دو تا چهارتا نمی تونی بکنی
مامان آريا
11 مهر 90 8:50
چشم بهم بزني بچه ها بزرگ مي شن و اين ماييم كه پير مي شيم خدا همه بچه هارو عاقبت به خير كنه


بله دقیقا .هممون عاقبت به خیر بشیم