سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

عروسکم سانلی

بمیرم برات

1390/8/4 15:07
نویسنده : مامانی
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک خوشگل مامانی

دیروز مامانی و دختر گلش با همدیگه رفتند دکتر.خدارو شکر نه بابت بیماری فقط برای چکاپ،البته بیشتر برای سر زدن و از پا انداختن اون رفلکس لعنتی که متاسفانه هنوز نتونستیم شکستش بدیم. اخه هیچکس نیست که کمکمون کنه هر دکتری که میریم حرف اون دکتر قبلیه رو نقض میکنه،یه عالمه دارو و در نهایت این قصه ادامه دارد نگران،وقتی داشتم از دکتر بر می گشتم حسابی پشیمون بودم حس می کردم کار بیهوده ای انجام دادم اخه وقتی هیچ فایده ای نداره برای چی نی نی یه خوشگلمو توی این هوای الوده از خونه بردم بیرون اونم تو اوج ترافیک ،وای هوا بقدری وحشتناک بود که تمام راه رو که بخاطر وجود ترافیک تموم هم نمی شد راه نفستو با روسریم پوشونده بودم،الاهی مامانی برات بمیره که مجبوری تو این هوا نفس بکشی،اب الوده بنوشی،مرغ هورمون زده بخوری،با سیستم اموزشی غلط درس بخونی ،اینترنت پر سرعتت کم سرعت باشه و.... خلاصه با هزارتا بدبختی بزرگ بشی اخرشم بهت بگن جهان سومیناراحتافسوس

وقتی رسیدیم خونه اول یه لیوان شیر دادم بهت تا یه دودهایی که خورده بودی بره پایین بعدشم خودم یه قرص خوردم،از بس غصه خوردم وقتی دکتر بهم گفت که عروسکت از ٩٠% بچه های هموزنش لاغر تره سرم درد گرفته بود.چیکار کنم همه عشق من تویی ،خوشحالیم تویی،غمم تویی،غصه ام تویی،فکرم و ذهنم تویی،ارزوم تویی در کل همه زندگیم تویی مامانی تو رو خدا سالم بمون ،سالم بزرگ شو و سالم زندگی کن . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آريا
27 مهر 90 13:41
عزيزم خوب چه كنيم مملكتمون اينه ديگه فقط بايد بسازيمو و بسوزيم
در مورد دخترت و رفلكسش خيلي ناراحت شدم من آريا موقعيكه كوچيك بود رفلكس داشت اما رفع شد اميدوارم سانلي جونم هرچه زودتر خوب بشه


مرسی خانومی،شما خیلی خاله خوبی هستین بوس بوس بوس
مامان آريا
27 مهر 90 14:25
عزيزم اگه محل سكونتتون تهران من يه دكتر فوق تخصص بيماريهاي گوارش كودكان خوب سراغ دارم كه آريا رو پيش اون برده بودم براي رفلكسش از شاگرداي دكتر قريبه خيلي هم بد وقت مي ده و اگه دوست داري حتما"‌سانلي جونو ببر پيشش خيلي دكتر خوبيه من آدرسشو برات مي نويسم با تلفنشو تلفن:66925866 آدرس:انقلاب خيابان كارگر خيابان نصرت پلاك 99 (يه در قديمه كه تابلو مطبشم خيلي كوچولويه)دكتر غلامرضا خاتمي
samira
3 آبان 90 12:13
دوباره تو نشستی از لاغری سانلی شکایت کردی من مطمئنم که یه روزی خودت به نوشته هات میخندی چون اون موقع باید بگی نخور نخور مامان جون خیلی چاق شدی هیچ کس نمیگیردتا


امیدوارم سمیرا جون خدا از دهنت بشنوه