سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

عروسکم سانلی

دیگه از این شیطنتها نکنی ها

1390/8/10 17:26
نویسنده : مامانی
597 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس کاملا نمایانگر یه دختر شیطون و هنرمنده.

وقتی اومدی تو اشپزخونه واقعا ترسیدم ، با این حس اومده بودی که تشویقت کنم گفتی مامان ببین صورتمو نقاشی کردم ،شیر کشیدم،وقتی دیدی من اخم کردم گفتی من شیرم الان می خورمت ،در نری ها تا خنده ام گرفت گفتی بیا اتاقمو نگاه کن اونجا هم کشیدم .وای تمام دیوار و  روتختی سیاه بود نزدیک بود گریه کنم دعوات کردم  اولش ساکت شدی وقتی دیدی عصبانیتم جدیه گفتی مامانی باور نکن{یعنی باور کن}من نکردم یه پیشیه داشت از خونمون می رفت اون کرد هی گفتم نکن پیشی بازم کرد.

الاهی مامان فدای معصومیتت بشه اینقدر قشنگ دروغ می گفتی که ادم نه تنها از گناه دروغگوییت  می گذشت تازه لذت هم می برد،یه ذره که بزرگتر بشی یادت میدم که ادم مسئولیت اشتباهش رو می پذیره ،گردن کسی نمی اندازه ولی فعلا هیچ اشکالی نداره اجازه داری حسابی دروغهای بامزه بگی تا مامانی از دوران بسیار کوتاه کودکیه عروسکش لذت ببره.مامانی تو لذت دنیای منی.

Hello Kitty

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آريا
11 آبان 90 12:11
خاله قربونت برم كه شير شدي ولي ماماني رو نخور گناه داره
مگر من اون گربه شيطونو نبينم كه اتاق سانلي جونمو كثيف كرده
ماماني دكتر خاتمي در مورد سانلي چي گفت اميدوارم هرچه زودتر به نتيجه برسين


خاله مامانی هر چی گشت گربه شیطونه رو پیدا نکرد
هستي
11 آبان 90 17:14
سلام جمعه ساعت 20 منتظر حظورتون در وب عصر ململي هستيم http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ به وب خودمم بياين ونظرتونو و درمورد ململ بگيد
مامان آريا
14 آبان 90 11:02
عزيزم اميدوارم با رعايت رژيم غذايي شيطونكم خوبه خوب بشه
awake
11 اردیبهشت 91 19:31
این زلزلتون چند ریشتره؟ماشالاش باشه
میشه عکسای بیشترری از اتاقش بذارید


4-5 ریشتر بیشتر نیست عسل مامانشه .یه پست کامل از اتاقش گذاشتم دوست عزیز