سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

عروسکم سانلی

نمایی از اتاق عروسکم

1390/9/21 14:27
نویسنده : مامانی
921 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خوشگل ،توی این پست می خوام چند تا عکس از اتاقت بذارم تا وقتیکه بزرگ شدی یادت بمونه که اتاقت چه شکلی بود و من و مامان زری با چه عشقی تک تک وسایلتو برات انتخاب کردیم.چون مطمئنا تا یکی دو سال دیگه هیچی توی این خونه سالم نمی مونه از بس شما تخریب گرینشیطان،فدای سرت مامانی هر چی رو دوست داری خراب کن بابا مهدی زنده باشهنیشخند

 

 

 

 

 دیروز یه کوچولو سرما خورده بودی گفتم سانی مامان دارم غذا درست می کنم بوی سرخ کردنی میاد برو تو اتاقت درم ببند تا کار مامان تموم بشه از اونجایی که خیلی خانومی با رضایت کامل پذیرفتی، چند دقیقه که گذشت دیدم اصلا صدات نمیاد دلم شور افتاد اومدم دیدم نشستی توی اتاقت بدون اینکه هیچکاری بکنی فقط به درو دیوار نگاه میکردی،الاهی بمیرم مامانی دلم خیلی برات سوخت ناراحت.مامانی لازم نیست اینقدر حرف گوش کن باشی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه جون
1 آبان 90 19:39
اپممممممممممممممممممممممممممم اپممممممممممممممممممممممممممم اپمممممممممممممممممممممممممممم لطفا بیایید خوشحال میشم
dp
1 آبان 90 21:35
سلام . باز هم مثل همیشه وبلاگتون قشنگه .خوشحال میشم به وبلاگ دختر عزیزم سر بزنید . ممنونم


مرسی حتما میام
مامان آريا
2 آبان 90 11:52
به به چه اتاق خوشملي داره دخترم دست مامان با سليقه درد نكنه كه همچين اتاقي براي دخملمون درست كرده خدا بابايي هم زنده نگه داره تا خرابكارياي دخملمونو زودي براش جايگزين بخره


samira
3 آبان 90 12:22
به به چه اتاق تمیزی تازه گرد گیری کردی
الهی خاله قربونت برم که اینقدر حرف گوش کنی عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده از ته دلم میگم گلم میبوسمت


مرسی ماهم دلمون تنگ شده مثلا می خواستی بیای خونمون چی شد پس؟
مامان مانلي
3 آبان 90 12:47
مامان امیرمسعود (خپول)
4 آبان 90 13:38
وای چه اتاق خوشگلی داری عزیزم. البته عروسکی مثل تو بایدم اتاقی این شکلی داشته باشه.


ممنونم خجالت کشیدم ازم تعریف کردین .یه بوس گنده برای دوست جونم
مامان یکتا
4 آبان 90 15:41
الهی قربون این دختر حرف گوش کن برم یک بوس برای سانلی


ممنوننننننننننننننم
نيلووو
4 آبان 90 18:46
مامان ساني جان خيلي خوشحال شدم که از وب ما ديدن کرديد ... چه دختر نازي داريد و چه اتاق زيبايي داره اين دختر زيبا ... يه سوال داشتم ميخواستم بدونم معني اسم سانلي چيه ؟ واسه اسم دخترم ميخوام


ممنون عزیزم
مریم مامان درسا
4 آبان 90 19:12
سلام عزیزم
واااااای ، چه اتاق خوشکلی داری ، چه مامان باسلیقه ای داری
چقدر خودت خانوم و حرف گوش کن هستی سانلی جونم
تو رو خدا بیا دست راستتو رو سر درسای منم بکش اینم یه عالمه بوس برای سانلی
مامانی من با اجازه لینکت کردم


مرسی که لینکم کردین خاله مهربون ولی ادرس نذاشتین من بیام درسا جونو ببینم
مریم مامان درسا
8 آبان 90 18:07
سلام عزیزم
اینم آدرس:
www.maryam.niniweblog.com


ممنون
مامان نیلای
12 آبان 90 23:19
به به چه دختر نازیییییییی چه اتاق قشنگیییییییییی
مامان احسان
13 آذر 90 15:02
عزیز دل خاله آفرین که اتاقت مرتب به مامانت بگو بهم نریزدش باشه


اره گوش نمیکنه که خونه رو هم بهم میریزه .شما از کجا میدونی نکنه شما هم اتاق اخسانو بهم میریزی؟
ثمین
26 دی 90 19:42
سلام چ با سلیقه!


ممنون