سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

عروسکم سانلی

بلدی مسکاک بزنی؟

1390/9/23 5:37
نویسنده : مامانی
622 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من خیلی دختر تمیزیه ،شبها تا به قول خودش مسکاک و خمیر مسکاک نزنه هرگز نمی خوابه حتی اگر مامانش از خستگی دندونای خودشو مسکاک نزنه سانی خانوم مجبورش می کنه که دندونای اونو حتما بشوره خمیازه البته اینجوری نبودها مامانی با سعی و کوشش فراوان عادتش داد .یادمه هزارتا ترفند زدم از قصه گفتن و جایزه خریدن و... اخرین بازی که کردیم بازی کشتن چیزهایی بود که سانی خورده بود .مامان میگفت لباسه که خوردی یا کفشه یا کتابه یا میز و هر چیز غیر قابل خوردن ،تو دندونته سانی بذار درش بیارم ،غش میکرد از خنده میگفت ادم که لباس نمیخوره ،کتاب نمیخوره و با همین ترفند یه مسواک حسابی میزداوهالبته کوچولو بود الان دیگه سخت تر میشه سر کارش گذاشت.

حالا اموزش مسکاک زدن از زبان یک حرفه ای:

ابتدا خمیر مسکاک را با دقت نگاه میکنیم تا مطمئن بشیم از اونهایی نیست که دهنمونو بسوزونه اخه بابام یه بار برام خریده بود دهنمو میسوزوند ولی مامانم میگفت عیب نداره عوضش دهنت خنک میشهسبز

و بعد دندانهای جلویی از بالا به پایین ،از پایین به بالا

حالا چشمها به اندازه عرض شونه باز ،دقت کنین چشمها تا جایی که امکان داره باید باز بشه .و حالا دندونامونو از داخل میشوریم

حالا همانطور که چشمامونو باز نگه داشتیم،برای شستن دندانهای کرسی چنان محکم مسکاک رو گاز میگیریم {مانند تصویر}که اگر دندونمون نشکست حداقل لق بشه

you are beautiful smiley for orkut, myspace, facebook

کم کم در اینجا مسکاک زدنمونو به پایان میرسونیم ،بچه های عزیز دقت داشته باشن که چون من قدم به دستشویی نمیرسه مامانم منو میشونه توی اشپزخونه ولی شما می تونین از هر جای دیگه خونه استفاده کنین مثل اتاقهای خواب ،تراس،پذیرایی و حتی راهرو چون من خودم یه مسکاک دارم صبح تا شب دستمه و همه جای خونه هم ازش استفاده می کنم بعضی از اوقات هم سنگهای کف رو باهاش تمیز می کنم بعد باز میکنم تو دهنمیول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیلای
27 آبان 90 3:50
دختر تمیزتو دوست دارم ناناز


مرسی عزیزم
امیرمسعود
28 آبان 90 13:55
اوه آره چقدر خوب روش مسواک زدنو آموزش دادی!!! حتماً به امیرمسعود بگم اینطوری مسکاک بزنه ...


اره خاله مخصوصا اونموقع که مسکاک قفل میشه تو دهنم ومامانم به زور درش میاره
مامان آريا
28 آبان 90 14:28
خاله قربون خودتو دندوناتو مسواك زدنت برم كه كلي خنديدم از دست اين طريق مسواك زدن


ممنون خاله .من مسکاک میزنم مامانم حرص میخوره