سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عروسکم سانلی

عروسک چادری

1390/10/15 15:13
نویسنده : مامانی
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا عروسک چادری دیدین؟

من یه خوشگلشو دارم ایناهاشش

 

 

 

 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

وای چه عروسک سر به زیر و نجیبی دارم من

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com زیبا

هیچ لذتی بالاتر از داشتن تو نیست مامانییه خوشگل

خود خودشه فرشته که میگن همینهziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شکلات مامانی وباباش
8 دی 90 17:20
ماشاا... چه ناز شدی جیگر


ممنون یه بوس برای امیر مهدیx:
مامانی درسا
9 دی 90 9:50
فدای این باجی خانم گل برم من . عزیز خاله نمازشو سر وقت میخونه؟


خدا نکنه خاله جونم.سانی فقط اذیت میکنه نماز نمی خونه که
مامان سانلي
9 دی 90 17:40
چه فرشته خوشگلي با اون چادر خوردني شدي خاله


ممنون خاله
مامان احسان
9 دی 90 19:43
قالب جدیدت مبارک با این قالبت خییییییییلی موافقم خیییییییلی خوشمله



ممنون ولی تنظیماتم هنوز درست نشده





مه رخ
9 دی 90 20:38
عزیزممممممممممممممم
چه دختر نازییییییییییییییییییییییییی
خدا حفظش کنه
بووووووووس برای دخمل خوشملت


ممنون خانومی
مامان آريا
10 دی 90 16:08
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


چشم همین الان رای دادم
هلا
11 دی 90 19:02
ای جانم چه چشمای خوشگلی دارهههههههه
طاهره مامان اميرعلي
11 دی 90 19:37
سلام خانم خوشگله.
با افتخار لينكت كردم خوشحال ميشم به پسمليه منم سر بزني گلم.


ممنون از لطفتون چشم حتما میام
مجموعه داستانهای قدیمی ایران /اصل
12 دی 90 19:16
مجموعه داستانهای قدیمی ایران /اصل
مامان آمیتیس
13 دی 90 12:39
سلام چقدر خانوم شدی عزیز خاله


ممنونم
بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:09
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲
منتظرتم

(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.


جشم حتما میام
عمه دانیال
17 دی 90 10:54
سلام
چه دختر نازی دارین خدابراتون نگه دار
ایشاالله خدا یه همچین دختری به این خوشگلی بوقتش بهم بده
سانلی جان فعلا از وبلاگ پسر برادرم دیدن کن تا به بچه خودم برسه.
دوست دارم
بوس



ممنون خانومی نی نی شما ایشاا..


متاسفانه ادرستون باز نمیشه اگر بازم اومدین ادرس بذارین که ما هم دانیال عزیزمونو ببینیم
اریسا فرشته کوچولو عمه
20 دی 90 17:16
سلام سانلی کوشمولو چقد نازی ماشالا
خدا حفظش کنه ایشالا واستونوبتون خیلی خوشمله ...به ماهم سربزنین خوشحال میشیم ...


ممنون عزیزم ولی متاسفانه ادرس نذاشتین که بیام پیشتون.اگر بازم اومدی بذار برام باشه؟
خاله مژگان
27 دی 90 20:19
خاله جون ما رو هم دعا کن