سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عروسکم سانلی

خیلی با مزه ای ها

1390/10/15 15:10
نویسنده : مامانی
576 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگflat Smileybig-animated Smileybig-animated Smileyشکلک های شباهنگ

 

میدونی اینا برای چی میخندند؟ همشون دارن به بامزه گی شما میخندندخنده.دیشب مهمون داشتیم که همشون از اول تا اخر از دست تو دقیقا همین شکلی بودن.

بزار برات تعریف کنم که چقدر شیرین و دلچسب و دوست داشتنی شدی البته فقط برای مامان و بابات و صد البته برای مامان جون و بابا جون و خاله فهیمه و شوهرشو بچه هاشو ،دایی ها و عمو ها و کلیه کسانیکه می شناسنتو نمی شناسنت و......

دیروز خاله و مامان جون خونمون بودن عمو اصغر یعنی شوهر خاله گرام که سانلی بسیار به ایشون علاقه منده وقتی برای ناهار ظهر تشریف اوردن یه ریش به اصطلاح پرفسوری روی صورتشان خودنمایی میکرد که کاملا عادی و همیشه گی بود ولی بعد از دوش شبانه ایشون تصمیم به تغییر قیافه گرفتند و با قیافه ای کاملا متفاوت با ظهر به منزل ما تشریف فرما شدند .وای قیافه سانی تماشایی بود اینقدر عکس العملهای مختلفی از خودش نشون داد که همه مرده بودن از خنده.

اول که از راه رسید با یه حالت خیلی با مزه که  دستشم به طرفش گرفته بود گفت ای بابا آقا اخه این چه قیافه ایه.بعد سر میز غذا تا نگاهش افتاد به عمو گفت فکر میکنم تو اصغر نیستی

وقتی هم که داشتن میرفتند وقتی داشت میبوسیدت گفتی عمو اصغر خیلی جذابشدیها.دیگه هممون مونده بودیم که این حرفها رو از کجا می اوردی میزدی خلاصه کلی همه رو خندوندی و سرگرم کردی .

 الاهی مامانی فدای حرف زدنت بشه عروسک خوشگل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

parsa
15 دی 90 18:40
سلام من یک سایت بازی آنلاین با جامعه مجازی دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه توی جامعه مجازی هم امکانات زیادی داریم که از جمله اینکه میتونی وبلاگ خودتو توش لینک کنید به صورت رایگان و بدون تبادل لینک منتظرتم www.gamebaz.ir www.cloob.gamebaz.ir
مامان سانلي
16 دی 90 14:57
ماشالا به اين شيرين زبونيات. مامان سانلي خوشگله براش اسفند دود كن.فدات شم خاله خيلي خوشمزه اي ميبوسمت


ممنون خاله جون شما هم همنام منو ببوسین
negin
17 دی 90 10:11
سلام
تبريك ميگم برنده یک هفته ویترین نی نی وبلاگ رو بهتون . قشنگترين آرزوي من زيباترين لبخند براي شماست . پاينده باشيد .



سپاسگزارم
مامان نیاز
17 دی 90 12:23
سلام وب قشنگی دارین ودختر ناز و بلایی همچنین خدا حفظش کنه


ممنون خانومی
مامان احسان
17 دی 90 14:02
الهیییییییییییییییییییییی حالا ما بالاخره نفهمیدیم اصغر آقا چه تغییری کرده بود؟
ببوسش سانی رو


تغییر که چه عرض کنم متحول شده بود
مامان آرنیکا
25 دی 90 8:10
ماشالا به این دختر خوشگل
عکس این عروسک تو ویترین دیدنیه
با اون چشمای نازش


ممنونم
نرگسی
25 دی 90 23:49