سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عروسکم سانلی

سانلی کجایی مامان؟

1390/10/3 20:10
نویسنده : مامانی
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

اگر گفتین سانلی کجاست؟

بله درست حدس زدین توی کمد مشغول خرابکاری

 

 

 

 

 

 

دیروز یه موش کوچولو شیطون کلی مامانشو ترسوند.

چند بار صداش زدم ولی جوابی نیومد فهمیدم داره یه جایی یه خرابکاری میکنه.آخه تو خونه ما سکوت=خرابکاری این یه فانونه نقض هم نمیشه

همه اتاقها رو گشتم ولی پیداش نکردم،یه ترس بد افتاد به جونم،گفتم اومدن از توی خونمون دزدیدنش،افکار احمقانه همیشه می یاد سراغ مامانای همیشه نگران.آخه اون بدجنس ناقلا هم هر چقدر صداش میزدم جواب نمیداد شما باشین چه فکری میکنین؟

خلاصه بعد از  کلی جیغ و داد و هوار که سانلی کجایی ؟شکلکهای جالب آروینیه دفعه مثل یه موش سرشو از لای در کمد آورد بیرون و صدام کرد"مامانی ایناهاشم"،صداشو میشنیدم ها ولی چون اصلا حدس نمیزدم اونجا باشه سخت پیداش کردم.چشمتون روز بد نبینه هر چی برنج بود کف کمد ولو شده بود.

به من میگه شما کاراتو بکن منم غذا درست میکنم با هم بخوریم باشه؟خلاصه یه اخم گنده از طرف مامانو یه قول دادن دیگه از طرف سانلی      

 

  

 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان احسان
3 دی 90 20:40
الهییییییییییییییییییییی
عزیز خاله می خواد یه کمی کمک کنه دیگه بلد نیست خب
سانلی خاله جون به مامانت از قول من بگو فوق لیسانس که ندارم کوشولو هستم دیگه
ولی واقعا بعضی وقتا بعضی کارها می کنن که آدم واقعا نمی تونه خودشو کنترب کنه
اتفاقا دیروز احسانی داشت آب پرتقال می گرفت که یهو از دستش افتاد و آب پرتقال گیریم شکست و منم یه اخم طولانی نثارش کردم


اخه جیغهای ما اصلا تاثیری نداره فقط اعصابمون خورد میشه
مامانی فری
3 دی 90 21:03
ماشالله چه دختر خوشکل و نازی دارین مخصوصا عکس نمایه خیلی بامزه و خوردنیه خدا حفظش کنه در ضمن به وب من یرپبزنید اپ کردم به نظر من چشمهایسانلی جون شبیه چشمهاای
نوه من مرسانا جونه نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون از تعریفتون.موافقم دوتاشون چشمهای گنده قشنگی دارن
هدیه جوووووووووووون
3 دی 90 21:57
سلام
ما هم تو مسابقه شرکت کردیم
لطفا به ما هم رای بدین کد 196
جون ما رای بدی ها
به شماره 09354000537 پیامک بزن لطفا
باید سه تا کد باشه
ممنون


ok چشم
lمامانی درسا
4 دی 90 1:10
سلام دوست من . خوشحال میشم من و درسایی دوستان خوبی مانند شما و سانلی داشته باشیم با کمال مسرت و افتخار لینکتون میکنم .


ممنون خانومی
مامان هلا
4 دی 90 8:23
سلام مامان سانلی و سانلی جونم
زیباترین دختری که تو این جند وقت سانلی عزیزه
خدا براتون نگهش داره خوشحالم کردید که به وبلاگ دختر من هم سر زدید از این به بعد سانلی از بهترین دوستهای هلا دخترم می شه


ممنون خاله جونم.منم عاشق دوست جونم
شکلات مامانی وباباش
4 دی 90 23:42
سلام آفرین به این دختر ناز که انقدر به فکر مامانی قربونت بشم عزیزم با این شیرین کاریهات


اره خاله خیلی به فکر مامانشه برای همین مامانش کلی وقت برنچ جمع میکرد
سانلي پرنسس
6 دی 90 12:43
سلام سانلي خوشگله ماشاالله چه شيطون وبلايي فدات شم عزيزدلم


ممنون خاله جون
مامان آرنیکا
8 دی 90 11:41
مامان سانلی جون
رأی ما تو جشنواره یادت نره کد 192


ok چشم
مامان آريا
10 دی 90 14:41
خاله قربونه خرابكاريات و شيطونياتو قهر كردنت برم
راستي ماماني آشتي ديگه


خدا نکنه خاله.آشتیه آشتی مگه میشه باآریای نازنین قهر کرد؟
مامان رهام
21 دی 90 10:28
سلام عزيزم وب زيبايي داريد و مهم تر از اون دخمل خوشگل و جيگري داريد.خوش به حالتون برف بازي كرديد امسال تو شهر ما برف نيومده.با افتخار لينكتون مي كنم


ممنونم خاله جون.ممنون که لینکم کردین