سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عروسکم سانلی

اولین نقاشی

1390/9/24 3:36
نویسنده : مامانی
565 بازدید
اشتراک گذاری
  • یکی از قشنگترین نقاشیهایی که مامانی تو زندگیش دیده ،اولین خط خطی هایی بود که تبدیل شدن به یه آدم که وقتی مامان نبود خودت تو تنهاییات کشیده بودی.

وای عزیز دل مامان بقدری ذوق کردم که بزرگترین نقاشها وقتی گالری نقاشیشون کامل فروش میره اینقدر ذوق نمیکنن.قربون خدا برم که با من مامان و کلی مامان طفلکی دیگه کاری کرده که خط خطیه بچه هامون میشه بزرگترین خوشحالیمون،،خندیدن و تفریح بچه هامون میشه تفریح خودمون،غذا خوردن نی نی هامون میشه یه احساس سیری لذت بخش ،دستشویی رفتن به موقع میشه سبب ارامشمون ،وقتی اونا خوب میخوابن ما سر حالیم،وقتی میخندن میخندیم،اگه گریه کنن پا به پاشون اشک میریزیم ،وقتی بهشون توجه میشه انگاربه خودمون توجه شده،وقتی یکی به دخترم میگه  چه دختر خوشگلی احساس میکنم دختر شایسته سال شدم ،وااااای پس من چی مامانی؟     من؟    من یعنی خودم؟  نه دیگه منی وجود نداره از وقتی شدم مامان دیگه خودم یادم رفت .کلی آرزو داشتما ،کلی هدف پس کوشن ؟کجان ؟ آاها پیداشون کردم :تافلم شد کلاس زبان سانلی ،ادامه تحصیلم شد پیدا کردن یه مهد خوب برای سانلی،شغلم تو مرکز مشاوره شد خوابوندن و غذا دادن به سانلی،مهمونیهای دوره ای وخندیدن و صحبت کردن های بلند تبدیل شد به هیس سانلی خوابه یواشتر لطفا،بیرون رفتن ها شد شما برین من بچه ام اذیت میشه اگر بیام، و از همه جالبتر اینکه از همه اینها لذت هم میبرم.شب و روز خدا رو شکر میکنم بابت داشتن تو

قشنگترین هدیه خدا با ذره ذره وجودم ازت لذت میبرم تو معنی زندگی منی یه فرشته اسمونی

محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شکلات مامانی وباباش
24 آذر 90 23:51
قربون دخملی بااین نقاشی قشنگش آفرین عزیزم


ممنون خاله جون


http://ghadeghanha.persianblog.ir/
مامان سانلي
25 آذر 90 2:38
سلام عزيزم چه نقاشي قشنگي دست دخترگلت دردنكنه خيلي خوب كشيده ماشالا خودش هم كه خيلي نازه.اسم دختر منم سانلي هست شما كجايي هستيد.خوشحال ميشم با شما در ارتباط وبلاگي باشم.دخترم سانلي دخمل شمارو خيلي دوست داره وميگه مادوتاباهم دوست هستيم چون هردومون سانلي هستيم.سانلي جون رو ببوس


سلام مامانی.منم خوشحال میشم از اشناییتون ولی متاسفانه ادرس ندادین بیام وبتون.اگر باز اومدین ادرستونو بذارین.در ضمن ما تهرانیم.سانلی جون رو ببوسین
مامان احسان
26 آذر 90 8:34
عزیز دلم بسیار زیباست خطوط مبهم و پر تحرکی که دستانت خلق می کند به روی کاغذ سفید..
همیشه های دلت سفید همیشه های فکرت پر از منحنی های نرم..
دوست دار م


خاله قشنگ مینویسیها.منم دوست دارم
dp
26 آذر 90 23:19
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
مامان آمیتیس
27 آذر 90 9:44
سلام عزیزم منم با افتخار شما رو لینک کردم سانلی جون پیکاسو خاله رو ببوسید


ممنون خانومی
مامان احسان
27 آذر 90 21:05
به اندازه خش خش برگهای پاییزی برات لبخند آرزو دارم..
یلدات مبارک


مزسی برای شما هم مبارک
مامان سانلي
28 آذر 90 12:57
سلام عزيزم سانلي جون خوبه.دخترگلتو ببوس.مرصي


مرسی عزیزم
مامان سانلي
28 آذر 90 13:00
ببخشيد آدرس وب اين درسته.اشتباهي تايپ ميكردم.