سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عروسکم سانلی

مهمونی

1390/11/8 18:42
نویسنده : مامانی
2,338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامانی.خیلی خیلی دوست دارم وقتی امروز عکستو توی ویترین دیدم کلی قربون صدقه ات رفتم عروسک خوشگلم به قول خودت i love u اخه جدیدا از وقتی کارتون بارنی رو نگاه می کنی مدام راه میری به همه می گی i love u /  u love me/  we are happy family اینقدرم با مزه و کاملا درست می گی که دلم ضعف می ره ،مامان زری بهت می گفت سانلی چی می گی؟ تو هم میگفتی انگلیسیه دیگه من فقط بلدم. قربون انگلیسی حرف زدنت بشم .حدودا 10-15 تا کلمه بلدی که تازگیها عربی هم بهش اضافه شده اخه این عربی از اون هدفهای به ثمر نرسیده باباییه که قراره رو دخترش پیاده بشه .

 

جمعه مامان زری یه مهمونی پاگشا داشت توی رستوران. خیلی بهمون خوش گذشت ولی متاسفانه شما اصلا دختر خوبی نبودی اینقدر غر میزدی فکر کردم داری مریض می شی ولی بعد متوجه شدم ازشدت گرسنگی گریه میکردی اخه هر کاریت کردم صبحانه ات رو نخوردی وقتی هم که غذا رو آوردن بازم نخوردی فقط دو سه تا قاشق اونم با زور ولی بعد از خوردن یه ذره اروم شدی و رفتی با گربه هایی که بوی غذا کشونده بودشون اونجا حسابی سر گرم شدی.از اونجا هم رفتیم خونه مامان زری و شما از ساعت ١٠ صبح تا ١٢ شب بدون استراحت بازی کردی فکر کنم بهترین روزت بود خیلی بهت خوش گذشت.حالا چند تا عکس از مهمونی:

 

مامانی به چی نگاه میکنه؟ این نی نی خوشگل رستا ست دیگه. از اقوام محترم مامانی که خیلی هم عسله .ببین حافظ اصلا نگاه نمیکنه ثنا هم که فقط تو فکر بچه داریه فقط شما در حال کنکاشی مگه تا حالا بچه ندیدی؟

 

 

دیگه خیلی برات نوشتم  حالا یه ذزه هم از هنر های خودم برات میذارم که بعدا که من پیر شدمو تو شدی مامان، فکر نکنی مامانت از اول پیر بوده و هیچ کاریم بلد نبوده .اخه ادما وقتی خودشون بزرگ میشن دیگه پیر ها رو قبول ندارن منم از الان برای اون موقعم که هیچی بلد نبستم چون همه چی تغییر خواهد کرد  و هیچ کاری هم نمیتونم انجام بدم چون دستهام میلرزه و همه جام درد میکنه خیلی ناراحتم.ببین از یه دسر معمولی رسیدم به کجا اصلا مهم نیست همه پیر میشن دیگه فقط خدا کنه الزایمر نگیرم.نیشخند

دسر مهمونی مامان زری  رو من به عهده گرفته بودم .خیلی خوشگل شدن برو تو ادامه مطلب ببینشون:

 

محصل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آريا
25 دی 90 14:55
الهي خاله قربونه عروسكم برم كه اينقدر نازو جيگره
ماماني واقعا" دستت درد نكنه حسابي هنر مندي ها


خدا نکنه خاله جون مهربون.
مامانی درسا
25 دی 90 21:30
سانلی خیلی خیلی تو ویترین خوشگل شدی یه چورایی میدرخشی راستی فکر کنم مهمونی خیلی گذشته باشه .


ممنون خاله جونم.جای شما و درسا جون خیلی خالی بود
خاله مژگان
25 دی 90 21:58
سمیه جونم بابت وبلاگ خودم دستت درد نکنه خیلی همه چیش عالی شد.
ولییییییییییی بابت این دسرا ای ول بابا چشام داشت 4 تا می شد آفرین


قابل عسل خودمو نداره
نرگسی
25 دی 90 23:46
مامانی این گل گلیا رو چه جوری درست کردی آخه نگو که دستورشو نمیدی تا دستورشو نگیرم ول کنت نیستم بگم از الان خوب منم دلم میخواد دیگه ولی هزار آفرین مامانی سانلی جون بوس برای لپای سانلی جون


چشم.ممنونم
شکلات مامانی وباباش
26 دی 90 0:19
سلام عزیزم برنده شدنتون رو تبریک میگم اشاا... همیشه خوش باشین خانومی دسرات هم خیلی قشنگ بودن


ممنونم عزیزم
مامان علی خوشتیپ
26 دی 90 9:56
هزار ماشاالله به دختر نازمون.اسپند دود کنید براش

مامانی کولاک کردی با دسرا
میشه بگید گلها رو چجوری درست کردید؟یعنی طرح گل رو چجوری اجرا کردید؟


ممنونم عزیزم میام پیشتون
سمانه مامان پارسا جون
26 دی 90 11:26
سلام برنده شدنتونو تبریک میگم


ممنون خانومی
سمانه مامان پارسا جون
26 دی 90 11:38
خانومی خیلی هنرمندی ها این دسرهای خوشگلو چه جوری درست کردی؟اون گلها مصنوعیه یا چیز دیگست؟


نه گل مصنوعی نیست عزیزم
مامان بیتا
26 دی 90 17:14
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
مه رخ
26 دی 90 19:10
ماشالا دخمللللللل

چه خوشمل و ناسهههههههه



مرسی عزیزم
عمو روحانی
26 دی 90 19:46
ماشاالله چه نازه
ثمین
26 دی 90 19:49
با اجازه لینک شدید!


خواهش میکنم
نرگسی
26 دی 90 21:27
ممنون عزیزم.میدونی چیه اصلا مرحله به مرحله درست کردنشو عکس بنداز و یه پست واسش بذار حالا که انقدر طرفدار پیدا کرده


چشم فعلا که ژله زده شدم سرم هنوز درد میکنه اخه تعدادشون زیاد بود
مامان احسان
27 دی 90 8:43
به به اینجا چقدر خبر بوده من نبودم..
می بینم که ..
آفففففففففففففففففرین دسرتها بینهایت زیبا بودن
یه خدا قوت واسه اون همه تلاشو زحمت..
راستی دیروز عکس گل دخترتو تو ویترین دیدم
ایشالله که همیشه ها موفق و سر باند باشی سمیه جون
انقدر نگو این عروسکم اذیت می کنه خیلی سانی آروم کاملا مثل احسان
بهترینهارو .اسه تو و سانی آرزو دارم
خوشحالم که زندگی جریان داره..
سانی و ببوسش

ممنون عزیزم برای همه تعریفات و مهربونیهات
مامان رهام
27 دی 90 10:37
ماماني اسپند لطفاً .ماه شده تو ويترين خوشگل خاله.
خيلي با سليقه اي مامي سانلي ميشه طرز تهيشو و تو وبتون بزاريد.بابا خيلي حال كرديم به به به


ممنون خاله جون.چشم سر یه فرصت مناسب حتما
مامان سانلي
27 دی 90 12:07
سلام سانلي جونم خوبي خاله عكست تو ويترين ني ني وبلاگ خيلي قشنگ شده.مهموني خوش گذشت عزيزم دست ماماني درد نكنه بااين دسرهاي خوشگل وخوشمزه من كه از اين دسرها حوس كردم.نوش جونتون.ميبوسمت ساني جون


ممنون .شما هم سانلی جونو ببوسین
مامان آروین
6 بهمن 90 18:24
سلام عزیزم یه دنیا ممنون بابت نظر پرمهرتون خیلی لطف دارید نظرات ارزشمند شما ما رو به ادامه کار دلگرم میکنه
سانلی جون هم هزار ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه


ممنونم خانومی
مامان طاها
20 فروردین 91 15:37
چه هنرمند کاش اموزششم مینوشتی
ماههی ها که واضحه اما گل هارو چه طوری درست کردی خانومی


مامانی اگر دوست داشتی بهت ادرس میدم برو تو سایتش اموزش تصویریشو ببین
مامان بهی
23 فروردین 91 18:12
مامان سانلی جونمبه مام یاد بده خوب پیش خانواده شوفری کلاس بزاریم دیگههههه


چشم عزیزم یادت میدم
مامان آرمان(مونا)
14 اردیبهشت 91 2:56
سلام
هم نی نی نازی داری هم هنر نازی
می شه به من هم آدرسشو بدی


ممنون خانوم میام پیشتون