سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عروسکم سانلی

پسر دایی جون تولدت مبارک

1390/11/18 12:09
نویسنده : مامانی
1,886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی .عزیز دلم دو سه روز پیش رفته بودیم تولد پسر داییت حافظ جون.الاهی بمیرم برات مامانی وقتی تولد دعوت میشیم دلم خیلی برات میسوزه اخه هنوز خیلی کوچولویی دلت تولد میخواد . اینبار هم از دو روز قبل بهت گفتم که درستش کنم ولی بدتر شد .هی میگفتم تازه تولد شما بوده الان نوبت حافظه میگفتی نه من دو تا تولد میخوام مونده بودم چیکار کنم اونجا گریه زاری راه نندازی بابا مهدی گفت یه کادو هم برای سانلی بگیر گفتم نه حسود میشه ،بد عادت میشه فکر میکنه همیشه باید اینجوری باشه .خلاصه قبلش تو خونه یه تولد برای شما تو خونه گرفتیم بعد رفتیم اونجا  .تولدی که هم کیک داشت و هم دو تا کادو هم بادکنک.ولی وقتی یه کوجولو بزرگتر بشی دیگه از این خبرها نیست مشغول تلفن

 اینجا حاضر شدی بری تولد

 

 

قربون کوچولوییهات بشم مامانی از همه کوچیکتری اینجا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سانلي
18 بهمن 90 12:17
سلام سانلي جون تولد پسر داييت مبارك.چه كوچولو وبانمكي بين نچه ها ميبوسمت


ممنونم
مامان احسان
18 بهمن 90 14:30
تولد حافظ جون مبارک
سانی خوش به حالت هی تولدی می شی عزیزم


اره خاله جون خیلی کیف میده
مامانی درسا
18 بهمن 90 20:25
عزیزم در سال چند بار تولد . مثل همیشه خوشگل شده بودی مثل ستاره . گل خاله تولد پسر دایی هم مبارک


ممنون خاله جونم
مناء
18 بهمن 90 23:49
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶

سلام وبت خیلی خیلی قشنگه
تبادل لینک میکنی؟؟؟؟؟
افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه آره خبرم کن



ممنون عزیزم بله حتما
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:39
تولد حافظ جون مبارک

عزیزم خیلی ناز شدی


ممنونم خاله جون
شکلات مامانی وباباش
20 بهمن 90 1:30
سلام عزیزم تولد حافظ جون مبارک
ناقلا تو هم خوب اون وسط واسه خودت یه تولد گرفتی جیگگگگرمیبوسمت عزیزم


اره واقعا امسال 3 تا تولد گرفته.مرسی خاله جون
نرگسی
20 بهمن 90 12:59



ممنون
مامان الینا
24 بهمن 90 3:26
سلام چه ژستی گرفته این دختر ناز
تولدپسر دایی جون هم مبارک باشه


مرسی خاله جون
مامان رهام
24 بهمن 90 11:45
سلام عزيزم چه لباساي خوشجلي پوشيدي هميشه به شادي عزيزم.تولد حافظ جونم مبارك


ممنون از تبریکتون
مامان الینا
25 بهمن 90 13:08
من با افتخار شمارو لینک کردم


ممنون منم لینکتون میکنم
مامانی درسا
25 بهمن 90 15:15
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک


ممنون خانومی
مامان رهام
26 بهمن 90 10:24
ولنتاين مبارك


ممنونم عزیزم برای شما هم مبارک باشه
بهروز و پریچهر
27 بهمن 90 0:21
سلام وقتی وب شما رادیدیم بسیار خوشحال شدیم . نام دختر ما هم سانلی است . عزیز ما 17ماهه است . از کهن دیار گروس شهر امیر نظام گروسی . دکتر رمضانزاده با شما سخن می گویم . امید دارم تا روزگار بر شما خوش و خرم باشد به بلندای نسار و نقاره کوب و حمزه عرب فریاد می زنیم زنده باد سانلی شما و سانلی ما . باشد به امید سعادتمندی این دو میوه بهشتی


سلام خوشحالم برای دوستی و تفاهممون در انتخاب اسم دو تا گل قشنگمون .مرسی بابت نظر بسیار قشنگ و مثبتتون منم برای سلامتی و سعادتشون دعا میکنم .اگر ادرس داشتین خوشحال میشدم گلتونو ببینم
بهروز و پریچهر
27 بهمن 90 18:34
درود متاسفانه سانلی ما وبی نداره اما درحال اجرای این کار هستیم . امروز بیجار گروس سفید پوش است . به امید امید آنکه دلهایمان سپید پوش باشد . سپید رنگ بی رنگی است.


هر وقت سانلی عزیزمون وب دار شو حتما خبرم کنین.