سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عروسکم سانلی

برای همسرم

1390/12/24 17:14
نویسنده : مامانی
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  دنیایی پر از شکلک زیبا

خدای خود را شاکرم برای حس زیبای داشتن تو ،برایت سالهای سال عمر همراه با سلامتی را از او می خواهم نه فقط برای تو برای خودم برای عروسکم،داشتن تو نعمت است و نداشتنت ....نداشتنی در کار نیست تو هستی همیشه و می مانی برای من تا ابد.میخواهم تا پایان عمرم تمام ماههای اسفند را جشن بگیرم .برای من  اسفند بهترین ماه سال است .اصلا اسفند بوجود امد تا خدا تو را در ان قرار دهد برای من ،شاید خودخواهی باشد ولی دوست دارم اینگونه به ان نگاه کنم .روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است.

  دنیایی پر از شکلک زیبا

هیچی کم نداری
برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مژگان
24 اسفند 90 20:18
اوی این شکلی شدم از نوشته هاتولی بعد گفتم


مرسی خانوم.عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد هههههه
بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:35
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .


جشم میام پیشتون
مامانی درسا
27 اسفند 90 2:15
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت
سال نو و نوروز باستانی مبارک
تولد همسری هم مبارک دوست من


ممنون دوست خوبم
مهربون باباي نيلو ومحدثه
27 خرداد 91 17:16
با سلام يك دنيامهربوني تقديمتان مي كنم نهايت ارزويم خوشبختي شماست اميدوارم ياينده و شاد باشيد با ياد خدا


ممنون از نظر پر از مهربونی و مثبتتون.

بابایی ادرس بذارین بیام دو تا گلتون رو ببینم لطفا