سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عروسکم سانلی

منه همیشه غایب

1390/12/22 18:18
نویسنده : مامانی
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه. دیگه نمیگم چرا نبودم چون بر همه واضح و مبرهن است که نت محترم با چه مشکلاتی مواجه است و اینبار مشکلش جدید بود که حوصله اش سر نره و تکرار مکررات نکرده باشه.البته خودم هم زیاد سر به سرش نذاشتم اخه سرم به خونه تکونی گرم بود مگرنه زودتر از پا می انداختمش.

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

وای گفتم خونه تکونی.بالاخره تموم شد.یه خونه دارم از خونه عروس تمیزترزبان .جاهایی رو تمیز کردم که عقل جن شیطانهم بهش نمیرسه.با میکروسکوپ هم نمیشه یه ذره خاک پیدا کرد.ولی بجاش همه بدنم درد می کنه انگشتهای دستم، تمام عضلات بدنم،ماهیچه کمرم ،ماهیجه های پام،وای ماهیجه های جیبمو که نگو از همه بیشتر درد میکنه ٣٠٠ هزار تومن خرج خونه تکونی خوب درد داره دیگه.مامانهامون کل خونشونو با یه ماشین روش ،می خریدن ٣٠٠ تومن حالا ما بابت تمیز کردنش باید این پولو بدیم دستشون درد نکنه.دست کی؟ دیگه خود دانید.عینک

 برسم به عروسکم. سانلی بزرگ شه بخونه میگه مامان اینجارو برای خودت نوشتی یا برای من؟منم میگم مامانی اینهارو نوشتم یادت بمونه خونه تکونی خیلی کار سختیه البته برای من که یه کوجولو وسواسیم.هنوزم خستگیم در نرفته.viannen_81.gif

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

سانی خانوم هم همجنان مشغول شیطنتهاشون هستن. البته یه ذره شدتش بیشتر شده. دلیلشو نمیدونم ولی خیلی شیطون شده ،اگر هم یه جا ایستاده باشه درجا می پره بالا پایین که یه لحظه انرژیه انباشته نشه روهم. البته زحمت کل انرژیشو زبونش میکشه.وایییییییییییی به قدری تازگیها زبونش فعال شده که کلا مغز ما رو غیر فعال کرده.البته نه حرفهای الکی ایشون جرفهایی میزنن در حدphd  .همه متعجب ،که این کله کوجولو اینهمه مغز؟البته همه بچه ها اینطورین ولی سانی با حرفهایی که میزنه همه رو سورپرایز میکنه.الاهی مامانی فدات شه تا جایی که دوست داری صحبت کن  گوش و سر و اعصاب و همه وقتم مال تو ،اخه من فقط یه عروسک دارم عزیز دلم.   شکلکهای جالب و متحرک آروین

الان که دارم مینویسم عروسکم خوابه .دو سه تا عکس انداختم که هم پستم بدون عکس نباشه( اخه معلوم نیست یه دفعه دیدی نت دوباره کار دستم داد. )و هم اینکه از روی عکس معلوم بشه که با وجود تمام سعی و تلاشها ما موفق نشدیم اتاق سانلی رو جدا کنیم و هنوز پیش مامان و بابا میخوابه و هیچ امیدی هم ندارم که به این امر مهم دست پیدا کنم چون روز به روز داره وابسته تر میشه.یه معجزه می تونه کمکمون کنه.

 

دیشب از بس خونمون سرد بود کم مونده بود با کاپشن و کلاه بخوابیم اخه مامانی از ترس اینکه شوفاژها پرده هارو سیاه نکنه همه رو بسته

شکلکهای جالب آروین

الاهی مامانی فدای خوابیدنت بشه .اخه این چه مدل خوابیدنیه تختت اونطرفیه.

شکلکهای جالب آروین

   شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

 من زندگی میکنم فقط بخاطر تو

 دنیایی پر از شکلک زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مژگان
22 اسفند 90 13:44
دوستم خسته نباشی. حالا این همه کار کردی دوباره 2 ماه دیگه همه چی میشه مثل قبل از خونه تکونی فقط خودتو از پا انداختی


مرسی عزیزم واقعا حق با شماست
مامان احسان
22 اسفند 90 21:10
تو رفتنت با خودته برگشتنت با خدا..
بازگشتتو تبریک میگم..
شنیدی میگن هر که بامش بیش برفش بیشتر..
حکایت خونه تکونی توئه..
بازم خدارو شکر با 300 تومن تموم شد .
عسکای عروسک خییلی نازن..
سمیه زودتر کمر همت ببند و جای خواب عروسک و جدا کنه هر چی بزرگ شه سخت تره گلم به خاطر خودت می گم
ببوسش از طرف من دلم براش تنگ شده بود..


اره واقعا منو ندیدین حلال کنین.
خیلی دوست دارم سریعتر جداش کنم ولی بدون من حتی نمیره تو اتاقش اسباب بازیهاشو بیاره چه برسه به اینکه بره بخوابه.ممنون
نرگسی
23 اسفند 90 13:17
سلام .. خیلی خیلی خسته نباشی خانوم .. وای از دست تو .. ترجیح میدی یخ زده بشید ولی شوفاژها بسته باشن .. روشن کن بابا این چه کاریه .. خوب به این سرعت که سیاه نمیشن تاعید حالا .. .. خونه ما همه ی شوفاژ ها بازن و داریم یخ میزنیم ..یه بوس محکم و آبدار از لپای ساننی جونی ..


ممنون دوست گلم .اره نرگس جون یه درجه با سیبری تفاوت دما داریم.من هی خاموش میکنم اقای شوهر یواشکی روشن میکنه.


مامان متین
24 اسفند 90 7:17
خیل خسته نباشی. منم خونه تکونی کردم ولی نه دیگه اینجوری .پدر صاحب بچه رو که دراوردی .مریض میشیا .
ماشالله به سانلی جون با این هه تلاشو تکاپو .ایشالله همیشه پرانرزی بمونی خانمی


ممنون خانومی. شما هم خسته نباشی.واقعا پدر همه رو در اوردم
مامان ماهان
24 اسفند 90 8:19
سلام ممنونم از حضورت عزیزم
چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه ببوسینش
منم شما رو لینک کردم ..........


ممنون دوست خوبم
مامان آريا
24 اسفند 90 11:30
واقعا" واقعا" خسته نباشيد البته جيبتونم واقعا"‌خسته نباشه
خاله قربونت برم با اون مدل خوابيدنت


خدا نکنه خاله جون ممنونم
مامان آريا
24 اسفند 90 11:30
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
سال نو را پيشاپيش تبريك مي گم

پر از انرژی مثبت بود مسی خانومی برای شما هم مبارک باشه