سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عروسکم سانلی

من پرم از کار عید

1390/12/10 22:48
نویسنده : مامانی
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای گل و مهربونم

تقریبا یه دو هفته ای بود که نبودم .سرم خیلی شلوغ بود به چند دلیل :اول اینکه مامان عزیزم از خانه خدا تشریف فرما شده بودند و ما حسابی مشغول ایشان و مهمانهای ایشان و از همه مهمتر سوغاتیهای ایشان زبانبودیم.این اخریش که خیلی مزه داد ایشاا.. قسمت شما

بعد خواستم بیام که adsl قطع بود به دلیل پرداخت نکردن پول .که مهدی عزیزم بعد از دو روز و بعد از تماسهای پی در پی اینجانب و تهدید و ارعاب تمدیدش کرد اونم 3 ماهه .که یه چند وقتی از دست من راحت باشه.

بعدش خواستم بیام که نی نی وبلاگ محترم باز نمیشد. از هر راهی که می شد سعی کردم ولی تمام صفحه  ها باز میشد بجز نی نی وبلاگ ،الانم   از طریقhotspot  تونستم بازش کنم.کم کم فکر کنم کلا پرتم کنن بیرون .اخه منوی کاربری من فقط از طریق لب تاب  مهدی باز میشه و بس .از هیچ کامپیوتر دیگه یا هیچ لب تاب دیگه ای باز نمیشه تقریبا تمام کامپیوتر های فامیل رو چک کردم حتی کافی نت هم رفتم ولی فقط لب تاب مهدی . حالا هم که فقط با hotspot  کم کم داره محدود تر میشه .

الانم که میتونم بیام دلشوره کارهای عید نمیذاره ده روزه دارم کار میکنم ده روز دیگه مونده .تازه بعدش باید برم دنبال خرید .خلاصه کلا یه کوه کار ریخته سرم.

سانی هم داره کیف میکنه هر یه کمد رو که میریزم بیرون یه عالمه چیزهای جدید پیدا میکنه ،و تو خونه بی فرش راحت دوچرخه سواری میکنه ولی عوضش مامانش خیلی کم باهاش بازی میکنه و حرف میزنه اخه نه وقت داره نه انرژی.به من میگه مامان داری چیکار میکنی؟ میگم خونه تکونی .خودشو میلرزونه میگه اینجوری؟مگه میشه خونه رو تکون داد. میگم نه مامانی دارم تمیز میکنم. میگه چرا تمیز میکنی؟ میگم عیده. میگه چرا عیده؟ وااااااای تازگیها اینقدر چرا میگه که واقعا خسته مون میکنه مثلا میگه ناهار چی داریم میگم مرغ میگه چرا؟ میدونم اقتضای سنشه ولی یه جاهایی کم میارم باهاش قرار گذاشتم دیگه نگه چرا؟ ولی تا بهش میگم سانی چرا اینکارو کردی میگه قول دادی نگی چرا؟ ولی خودش اصلا رعایت نمیکنه فقط قانون رو برای من اجرا میکنه.الاهی مامان قربونت بره که من اینقدر شما رو دوست دارم دختر گلم.

ببخشید که طولانی شدم فقط یه چیز دیگه مامانی درسا جون و نرگس جون این مدت که نبودم سراغمو گرفته بودن ممنون ازمهربونیتون دوستون دارم بقیه دوست جونامم دوست دارم مرسی از همه تون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ماهان نفسی
10 اسفند 90 19:21
سلام وخسته نباشید کمک میخوای دریغ نکن
الهی من قربون دخملمون برم که شده چرایی دوم کاراش مثل ادمایی میمونه که داره کسی رو سرکار میذاره خیلی با نمکه خدا برات حفظش کنه
به مامانتون هم زیارت قبول بگید
به ماهم سر بزنید نگید چرا ؟چون ما به مهمونایی مثل شما نیاز داریم دوستتونداریماگه دوستدارید تبادل لینک کنیم خبر از شما


ممنون دوست عزیزم.من سراپا اشتیاقم برای لینک دوست خوبی مثل شما ولی صفحه شما هم باز نمیشه برام متاسفانه.اگر بازم اومدین دوباره برام ادرس بذارین ممنون میشم
شکلات مامانی وباباش
10 اسفند 90 23:21
خانومی خسته نباشی بوس واسه سانلی جونم


مرسی عزیزم.شما هم شکلاتم و ببوسین
بابای آروین جان
11 اسفند 90 2:39
سلام به مامانی سانلی خوشگله
مامانی مهربون بهتون تبریک میگم ماشالا فرشته نازو جذابو باهوشی دارین ایشالا زیر سایه شما و همسر محترمتون خوشبخت شه. وب خوبی هم دارید ، دلنوشته هاتون هم خیلی جذابه،مطمئنم سانلی جان به داشتن مامانی خوبی مثل شما افتخار خواهد کرد .در ضمن اسم بسیار خوبی هم برا فرشته تون انتخاب کردین که واقعا برازنده شه. ممنون که به وب آروین سر زدین.موفق باشید.


ممنون بابت لطفتون و نظر بسیار پر انرژی تون.خوشحالم کردین.
مامان سانلي
11 اسفند 90 2:57
ماماني عجله نكنين حالا فرست دارين ايشالا همه كارهاتون رديف ميشه.دلمون براتون تنگ شده بود.سانلي جونمو ببوسين


ممنون خانومی شما هم سانلی گلمو ببوسین
.من شما رو هم نمیتونم باز کنم امان از دست این حاجی فیروز کنار صفحه

مامان ملینا
11 اسفند 90 9:01
سلام مامان سانلی زیارت شون قبول ان شالله قسمت خودتون با سانلی جون. وای درکت می کنم خونه تکونی و خرید عید وقتی که می رم خرید از چیزی هم خوشم نمی یاد و دست از پا درازتر برمی گردم خونه .خیلی خسته کننده است .
سانلی جون قربون اونهمه شیرین زبونیت بشم می بوسمت عزیزم


مرسی خاله مهربون.موافقم کاش زودترعید بیاد استرسش بدتر از خودشه
مامانی درسا
11 اسفند 90 10:28
البته این مشکل نی نی وبلاگ کلا" همه گیر شده و نفس آدمو برای یه پست که بخوای بذاری میگیره . خوشحالم دوباره اومدین آخه بدون سانلی و مامانش که نمیشه .


مرسی دوست مهربونم
مامان رهام
11 اسفند 90 11:02
سلام سميه جون به به بلاخره پست جديد.دلمون تنگيده بود .سانلي جونم قربون چرا گفتنت.زيارت خونه خدا قسمت خودت و همسرو دخما نازت عزيزم.خونه تكوني واااااااااااي


ممنون مونا جون .اگر نمیام پیشت بی معرفت نیستما صفحه ات باز نمیشه فقط اون حاجی فیروزو میتونم ببینم هر کس حاجی فیروز رو گذاشته من نمیتونم بازش کنم.رهام گلمو ببوس


مامان متین
11 اسفند 90 12:24
سلام خانمی. ماشالله با این همه کار .خسته نباشی.
چشموتون هم روشن .انشالله قسمت شما .
سر زدی به موسسه خبر بدید ممنون میشم.



ممنون عزیزم چشم هر وقت رفتم خبرت میکنم
مامان آريا
13 اسفند 90 10:27
عزيزم چشمتون روشن از ديدن مامان مهربونتون و گرفتن اون همه سوغاتي خوش بحالتون
دوم اينكه واقعا" خسته نباشيد خونه تكوني خيلي خيلي سخته اونم با وجوده شيطونكاي ما
قربونه دخملم برم كه كلي از دسته خونه تكوني خنديدم


ممنون خانومی.سخت برای ما شما که زرنگی یه ماه پیش خونه تکونیت تموم شد
مامان احسان
13 اسفند 90 18:56
سلام و صد تا سلام
سوغاتیها کوش که من خیییلی وقه چشم به راه دیدنشونم
از خونه تکونی چه خبر؟
لحظه هات پر لبخند


سلام راحله جون خونه تکونی که همچنان ادامه داره تا 4 شنبه که خانومه بیاد.سوغاتی هم که ما توقعی نداشتیم فقط سلامتی شما و همه ملت ایران مخصوصا کوچه گ....................
مامان الینا
14 اسفند 90 14:25
وای فدای این دختر کنجکاو بشم من
پس حسابی در گیربودین..............


خدا نکنه خاله جون .بله درگیر روزهای اخر سال مثل همه
مامان رهام
15 اسفند 90 10:34
سلام سميه جون الانم باز نميشه صفحه وبم؟


چرا بازت کردم عزیزم
نرگسی
16 اسفند 90 0:19
اشکال نداره دوست جون .. مرسی ..


ممنون دوست گلم
مامانی درسا
16 اسفند 90 1:58
مامانی حسابی سرت شلوغه ها امیدوارم به زودی با یه پست تپل و پر از عکسای خوشمل از گل دختری بیای .


ممنون دوست خوبم الان میام پیشت
نرگسی
17 اسفند 90 0:09
ااا پس نظر من کو ؟؟ یعنی ارسال نشده ؟؟


چرا عزیزم رسیده من نبودم.ممنونم
امیرمسعود
22 اسفند 90 8:13
سلام مامانی خسته نباشی.
سانی جان حسابی بهت خوش گذشته ها نه خاله؟!
عزیز نازم عید خوبی داشته باشی


ممنون خاله جون ما هم ارزوهای خوب برای شما داریم
مامان رهام
22 اسفند 90 11:12
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
پیشاپیش عیدتان مبارک



ممنون مامانی عید شما هم مبارک