سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

عروسکم سانلی

دندان پزشکی

1391/1/28 17:14
نویسنده : مامانی
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسکم به ضربان قلبم به خون تو رگهام  به نفسم به امید زندگیم.باز اومدم از روزمرگیهات بنویسم.الاهی مامان فدای روزمرگیهات بشه. این روزمرگیها یعنی خدا را هزار بار شکر همه چی عالیه و دختر من حالش خوبه و خوشحال و سلامت هر روز 24 ساعت به ساعات زندگیش اضافه میشه قربون تک تک ثانیه های عمرت بشم مامانی.

خوب اول بگم از کلاس زبانت که واقعا دستشون درد نکنه خیلی عالیه و مامانی کلی سرمست و شاد از این قضیه. عروسکم کلی چیز یاد گرفته، دست بزنید براشتشویقتشویقتشویق.حالا چی یاد گرفتی؟hello- how are u?  -im fine thank u که اینها رو بلد بودی

درس بعدی:how old are u?   im 3 years old

whats your name? whats your last name? اینقدر قشنگ و بامرزه جواب میدی ادم میخواد بخورتت.

my name is saneni خاله بهت میگفت اول برو اسمتو یاد بگیر بعد انگلیسی صحبت کن.

are u boy or girl?l                     ? are u good girl or bad girl

 ?are u short girl or tall girl

که همه اینها رو هم سوالشو میدونی هم جوابشو. اخ مامانی نمیدونی چه لذتی میبرم.

سه تا رنگه pink-blue-purple با 2 تا میوه apple و cheery اگه درست ننوشته باشمخجالت رو هم یاد گرفتی.

s کوچیک و بزرگ رو هم یادت دادن به قول خودت       captal S      small s

امروز هم شروع کردن به اموزش captal A   small a

1 تا 10 رو هم دارن اموزش میدن که شما بلدی گلم  .الاهی مامانی قربونت بره در درجه اول اینکه که اینقدر دوست داری و مشتاقی برای رفتن به کلاس ، راضیم میکنه اموزش هاش هم مهمه ولی در درجه دوم اهمیت  قرار داره. وقتی خوشحالی و کیف میکنی من از تو خوشحالترم.

 

 

و بعد اینکه دیروز رفتم دنبال زندایی الاهه و حافظ و از اونجا اومدیم  دم مهد زبان دنبال شما تا طبق قرار قبلی شما دوتا وروجک رو ببریم دندونپزشکی. خیلی نق زدی که کلاس ما هنوز finish نشده چرا داری منو میبری من باید با teacher مون good bye کنم خیلی نفسی.خندهقهقهه

 

خلاصه از شانس بد ما بعد از مدتها تنبلی و پشت گوش انداختن مامان برای دکتر بردن شما روزی تصمیم مون رو عملی کردیم که، از اسمون سیل میومد.تگرگ میومد به چه بزرگی.ترافیک بود در حد تیم ملی.دقیقا سه ربع تو خیابون شهید عراقی تو ترافیک گیر کرده بودیم.شما دو تا هم که پشت ماشین کولاک کردین.وقتی رسیدیم خونه ی مامان زری ،جنازه و کلافه و عصبی بودیم مثل موش ابکشیده .از دم در مطب تا برسیم به ماشین بارون جوری میومد که احتیاج بود لباسهامونو عوض کنیم.   خلاصه کلام در نهایت اقای دکتر فرمودن که عروسکم 5 عدد دندان خراب و حافظ عسل هم 6 عدد دندان خراب در دهانشان موجود میباشد که برای حافظ همگی سطحی ولی برای عروسک 2-3 تا پوسیدگی عمیق و  مامان میدونه که چون عروسکش غذا رو توی دهنش نگه میداره و هر یه ربع یه بار یه قاشق غذا رو قورت میده دندونهاش پوسیدگیش عمیقه مگر نه اینجوری نمیشد .  چون من خیلی مواظب دندونات هستم عزیزم بارها پیش اومده از شدت سر درد یا خستگی یا به هر دلیلی برای خودم مسواک نزدم  ولی شما تا حالا یک شب هم بدون مسواک نخوابیدی به من میگن مامان خوب.

12 اردیبهشت وقت دادن بهمون.خدا بخیر کنه .اینبار که گریه نکردی اخه کاری انجام نداد فقط در حد معاینه ولی از الان استرس دارم برای دفعه اینده که قرار 2 تا باهم پر کنه .دندانی 120 هزار تومن.دستشون درد نکنه .اینو گفتم بمونه اینجا چند سال دیگه بخونی میگی وای چه ارزون بوده اون موقع.متفکر

دوست دارم عزیز تر از جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نرگسی
28 فروردین 91 17:06



ممنون
مامان طاها
28 فروردین 91 19:18
اول شدم
هورااااااااااااااا
راستی یه سوال کلاس زبان از چه سنی میشه بچه روگذاشت


من اومدم وبتون ولی متوجه نشدم تو چی اول شدی خانومی.
کلاس زبان سانلی از 4 سالگی ثبت نام میکنه ولی چون سانلی تو ادای کلمات هیچ مشکلی نداشت در واقع از وقتی شروع به صحبت کردن کرد هیج کلمه ای رو غلط نگفت متاسفانه چون من از اشتباه حرف زدا بچه ها لذت میبرم و اینکه یه کم تو خونه باهاش زبان کار کرده بودم و تا حدودی بلد بود ازش سوال کردن و ثبت نامش کردن اونجا از همه کوچیکتر سقف سنیشون 4 ساله
مامان احسان
28 فروردین 91 21:43
خوشحالم که تلسم دندون پزشکی شکسته شد و تونستی بری دکتر..
سمیه جون استرس نداشته باش ..
نهایتش چند دقیقه بیتابیه که زود تموم میشه عزیزم..


واقعا تلسم شده بود امیدوارم بیتابی نکنه....
مامان احسان
28 فروردین 91 21:43
خیلی وقته ازت خبری نیست پیش ما بیا ..


ما همیشه پیش شماییم
مامانی درسا
29 فروردین 91 2:05
ای جانم سانلی بزودی به ماه انگلیسی یاد میدی ؟ من میشم اولین شاگردت خاله . و بعد اینکه مامانی مرواریدای دخترمو که بردی به سلامتی پر کردی حسابی بعد از 2 ساعت مایعات ولرم بده مثل چای خیلی بهش تسکین میده . انشاالله خوب خوب شی گل خاله


ممنون خاله جون از تشویقتون و همینطور از راهنماییتون
مامان سانای
29 فروردین 91 9:12
تا پوسیدگی دندون بچه ها را میبینم یاد دندون پزشکی رفتن سانای می افتم . سانای چهار تاشو پر کرده اولش سخت بود ولی حالا مثل آدم بزرگا می شینه رو تخت ودکتر آمپول هم بزنه یه آخ هم نمی گه.


افرین به دختر گل شما.امیدوارم سانی هم مثل سانای عزیزمون بیتابی نکنه
مامان متین
29 فروردین 91 9:53
وای چه پیشرفتایی کردی خاله جون. ماشالله ..
ای وای چرا دندونات خراب شده خاله مگه مسواک نمیزنی
آپم با دوتا وبلاگ
http://naghashi.niniweblog.com/ گالری متین و
خاطرات متین ناز مامان
http://maisa.niniweblog.com/با اومدنت خوشحالم کن.


ممنون خاله جون .میایم پیشتون.
مامان رهام
31 فروردین 91 10:46
خارجي من خاله فداي حرف زدنت.وااااااااااااااااااااااي دندون پزشكي

خدا نکنه خاله جون
شکلات مامانی وباباش
1 اردیبهشت 91 15:58
آفرین به این دختری با این همه استعداد
ایشاا... پروزه دندون پزشکی هم به خیر میگذره


ممنون مامان شکلات خوشمزه
نرگسی
2 اردیبهشت 91 13:41
دوستم برو خصوصی کارت دارم ..
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 16:47
عروسک خاله چطوره چند وقته ازت خبری نیست برات ارزوی موفقیت میکنم


خوبه خاله جون ممنون .انی گل ما خوبه؟خاله جون مامانم دیگه زیاد حوصله نت نداره تنبل شده.....
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 7:44
خاله جونی اومدم بهتون یه سر زدم . قربونت برم قند عسلم . عروسکم
خدا نکنه خاله جون ممنون که میاین پیشمون
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 12:56
فدات شم عزیزم که خوب صحبت می کنی . موفق باشی گلم
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*




خدا نکنه خاله جون ممنونم.الان میایم پیشتون
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 16:31
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ور وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید آنرا بخرید کارهایم رادر وبلاگم مشاهده کنید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان طاها
8 اردیبهشت 91 17:52
سلام من برگشتم
ممنون از جوابت


خواهش میکنم شما هم ممنون بابت رمزت
مامانی درسا
8 اردیبهشت 91 23:20
بروخصوصی مامانی


ممنون گلم
مامان احسان
9 اردیبهشت 91 16:22
سسسسسسلام ما پست می خوایم یالا.. ما پست می خواااااااااااایم یالا


از من بیحال چه توقع هایی داریا.در اولین باحالی یه دونه میذارم دوستم
مامان ملینا
10 اردیبهشت 91 10:27
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین .ما زنجان زندگی می کنیم .و طارم هم یکی از شهرستانهای زنجانه که در واقع می شه گفت تکه ای از بهشت .تو فصل بهار واقعاً عالیه.و مابین زنجان و رشت واقع شده که ما برای رفتن به رشت همیشه این جاده رو انتخاب می کنیم البته از قزوین هم می شه ولی خیلی دور می شه.این جاده هم دیدینی داره هم هیجان.مردمش هم قیلاق و قشلاق دارن و لهجه خاصی هم دارن و مهمون نواز هستن و قبلاً باغهاشون فقط انار و گردو فندق بود و مرکز سیر هم این شهرستانه .اما در حال حاضر اکثراً به درخت زیتون رو آوردند و معدن انواع زیتون می باشد.بازم توضیح خواستی در خدمتم .


ممنون دوست گلم از توضیحات مفصل وبا حوصله ات
مامان آريا
10 اردیبهشت 91 10:55
عزيزم چرا دندونات خراب شده اخه قربونت برم من البته دخملم قويه و اصلا" هم نمي ترسه مگه نه
آفرين به دخملي كه مي ره كلاس زبان و كلي هم پيشرفت كرده
خصوصي


اره خاله جون قول میده گریه نکنه.ممنون.
مامان رهام
10 اردیبهشت 91 12:13
سلام سميه جون تنبل شديااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خبري ازت نيست


اره واقعا مونا جون خیلی تنبل شدم و بی حوصله............