سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

عروسکم سانلی

سانلی english

1391/1/24 16:52
نویسنده : مامانی
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم.الاهی مامانی فدات بشه که اینقدر داری تند تند بزرگ میشی.

جونم برات بگه که از چند وقت پیش تو ذهنم بود که یه جایی یه کلاسی شما رو ثبت نام کنم تا هم حوصله ات سر نره و با بچه ها باشی و هم اینکه اون مغز کوچولوتو که کاملا فعال و اماده وتشنه یادگیری هست رو یه ذره ورزشش بدیم اخه تو خونه من هر چقدر هم تلاش کنم مثل کلاسهای بیرون که همه چیز درست درمونو برنامه ریزی شده است نمیشه کلا تو خونه تعداد ورودی هات کمه در ضمن معتقدم بچه ها با همسن هاشون و توی یه محیط جمعی خیلی بیشتر یاد میگیرن.البته امیدوارم بعد از یه مدت خلافش بهم ثابت نشه و جنبه منفیش بیشتر از مثبتش نباشه.و اخلاقتو عوض نکنه.

خلاصه با معرفی یکی از اشنایان که خیلی هم ازش راضی بود با مهد زبان اشنا شدیم وثبت نام کردیم وشما از ٢١ فروردین ٩١ تو ٣ سال و ٣ ماهگی محصل شدی از اون محصل کوچولوهای خیلی خوشگل و ملوس که وقتی مجرد بودم تو کوچه میدیم دارن از مهد برمیگردن با یه کیف عروسکی و دامنهای کوتاه  و موهای گلسر زده دلم ضعف میرفت..www.smilehaa.org

فعلا تا اینجا که داری خیلی لذت میبری و خیلی مشتاقی.روز اول چون اولین تجربه جدایی از مامان و خونه بود توی اموزشگاه موندم تا نکنه بهانه بگیری و گریه کنی ولی تنها کاری که نکردی همین بود اصلا متوجه نبودی که ایا مادری در این دنیا وجود دارد؟خیلی بی معرفتی زود منو یادت رفت.زمان ما کلاس اولیها معرفت داشتن محبت و وابستگی سرشون میشد بچه های حالا قربونشون برم خیلی باحالن .تا خانوم معلم دستتو گرفت رفتی تو کلاس و پشت سرتم نگاه نکردی از فرداش هم یعنی دو جلسه گذشته صبح ها با بابا مهدی حدودهای ساعت ٩ میری و مامانی ساعت ١٢ میاد دنبالت.

امیدوارم خوب باشه و ادامه دار بشه تا حالا که راضی بودم سیستمشون فونیکه و نوشتن حروف انگلیسی رو هم دارن.کاملا تدریس دارن ٨ تا ١٠ تدریس و بعد انتراک و تغذیه .از ده و نیم به بعد هم با شعر و بازی که شامل نقاشی و خمیر بازی و .. میشه.زبان رو اموزش میدن.

میخوام سعی کنم به کسی توضیح ندم میترسم منصرفم کنن اخه همینطوری خودم دودل هستم.یکی میگه به مغزش فشار نیارین خیلی زوده کوچواو هنوز، زده میشه.یکی میگه وای بچه اینقدری بنویسه ؟گناه داره .بره مدرسه با فارسی قاطی میکنه و مشکل دار میشه.هر کی یه چیزی میگه شایدم راست بگن ولی تو موسسه بچه های ترمهای بالاتر که ٤-٥ ساله هستن قشنگ کتاب داستان انگلیسی میخونن و قشنگ مینویسن.البته اونجا زیاد فشار نمیارن که بنویس ،یا بشین سر کلاس و تکون نخور،یا شعر انگلیسی تو کامل حفظ کن همه چیز به مرور و با بازیه.

الان هیچ قضاوتی نمیشه کرد .امیدوارم که خوب باشه برات و استفاده کنی و ٦ سلگی کامل بشی ومثل بابا مهدی ٢ تا تافل بگیری .بابا مهدی هم اموزش رو زود شروع کرد ١٤ سالگی هم دیپلم گرفت نه ضربه خورد و نه قاطی کرد.اینها که بچه ضربه میخوره و با فارسی قاطی میکنه و ..همش حرفه بستگی به خودت داره گلم اگه مغزت پوک نباشه به همه جا میرسی اگرم باشه که خدا نکنه با زور تا یه جاهایی میکشونیمت مثلا تا تخصص قلبی ،تخصص مغزی چیزی.

الاهی مامانی فدای لحظه لحظه وجودت وذره ذره بزرگ شدنت بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شکلات مامانی وباباش
23 فروردین 91 16:57
سلام خانومی خیلی کار خوبی انجام دادی که تو کلاس زبان ثبت نامش کردی دختر نازمون هم حتما از پسش بر میاد یه بوسسسس گنده واسه عروسکم


مرسی خاله جون از تاییدت.شکلات گلمو ببوس
خاله مژگان
24 فروردین 91 12:38
بابا مگه نمیدونی که بهترین سن زبان آموزی در 3 سالگی است؟ به حرف هیچکس هم توجه نکن تربیت بچه به تو مربوط میشه نه به دیگران.


مرسی خاله مژگان english موافقم
مامانی درسا
25 فروردین 91 1:48
عزیزم . دختر خواهر و پسر خواهرم هر دو از سن پایین به کلاس زبان رفتن برای دختر خواهرم که الان راهنمایی هستش خیلی مفید بوده و تقریبا" یه سرو گردن از بقیه جلوتره . خوب کاری کردی دخترم خودش همین حوری هم باهوشه عسلمو ببوس


ممنون خاله جون دارم کم کم امیدوار میشم.دوستام تاییدم کردن
نرگسی
25 فروردین 91 22:31
خوب کاری کردی مامان ساننی .. ماشالله بچه ها انقدر باهوشن که بیشتر ازاینها رو میتونن یاد بگیرن .. نه بمونه به سن ما برسه خوبه .. والله من خودم چیزایی رو که سنم کم بود یاد گرفتم رو هنوزم یادمه ولی حالا چی ..


امیدوارم.


نرگسی
26 فروردین 91 0:31
واااااااااااااای نظرم اینجاهم ارسال نشده ؟؟؟
یعنی دیگه باید سرمو بکوبم به دیوار راستی راستی .. اه اه اه ..
عزیزم برات خصوصی گذاشتم ..


مرسی عزیزم خصوصیت رو گرفتم.نظرتم ارسال شده خانوم الان تاییدش کردم یه ذره دیر شد ببخشید.دیگه سر برات نموند اینقدر کوبیدی به دیوار راجع به اون موضوع رمز دار حق داری بکوب عزیزم هاهاها...
نرگسی
26 فروردین 91 19:04
بفرمایید خصوصی ..
مامانی درسا
27 فروردین 91 2:10
گل من با کلاس زبان چکار میکنی عزیزم . یه دنیا بوس


هیچ مشکلی باهاش ندارم خاله جون خیلی خیلی هم مشتاقم.ممنون شما هم درسا گلمو ببوسین
مامان رهام
27 فروردین 91 12:27
خاله قربون محصل كوچولو بشه.فدات شم موفق باشي سانلي جونم


خدا نکنه خاله جون ممنونم
مامان الینا
27 فروردین 91 15:22
وای منم عاشق اینم که الینا کلی چیز یاد بگیره ولی شوشو میگه الان زوده بهش فشار میاد الان میخوام خودمو الی بریم کلاس شنا البته هنوز اسممو نزاشتم ولی در اولین فرصت این کارو میکنم
من آپم


شنا هم خیلی عالیه منم تو برنامه هام دارمش.موفق باشی گلم.مبام پیشت
مامان احسان
28 فروردین 91 21:41
خوشحالم که مامان یموفق شد عروسکشو بفرسته کلاس وکمی به کارهای شخصیش برسه برات همیشه ها موفقیت از خدا می خوام و یه لبخند بزرگ روی لبات عزیز خاله


ممنون خاله جون بابت محبتت.ولی به کارهای شخصی نمیرسم تا میذارمش باید برم بیارمش.
مامان متین
29 فروردین 91 9:50
کار خیلی خوبی کردی عزیز. هم سانلی جونم از روزمرگی در میاد هم یه چیزی یاد میگیره .چند سال دیگه میشه مترجم .آفرین سانلی جونی تلاش کن تو میتونی
ممنون خاله جون از نظر بسیار مثبتتون