سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

عروسکم سانلی

بیاموز عروسکم

1391/3/16 16:57
نویسنده : مامانی
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

در: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی

پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم

پدر: اما دختر مورد نظر من، دختر بیل گیتس است

پسر: آهان اگر اینطور است، قبول است

پدر به دیدار بیل گیتس می رود


پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم

بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند

پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است

بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است


پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود

پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم

مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!

پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!

مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

 

و معامله به این ترتیب انجام می شود

 

نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نرگسی
16 خرداد 91 17:33
سلام من اومدم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


به به چه عجب.خوشحالم که اومدی

نایسل
16 خرداد 91 17:53
اوهووووووووووووو چه باحالللللللللللل


مرسی. بزن دست قشنگرو
نایسل
17 خرداد 91 19:50
چشم اینم دستتت


بوسسسسسسس
نایسل
17 خرداد 91 19:51
هه هه
میگن گهی زیب به پشت و گهی پشت به زین
یه مدت این مادر شوشو منو روانی کرد دهنم صف کرد
حالا نوبت منه حرصش بدم اینقدر مزه میده


ای اتیش پاره.کم حرصش بده .........
مامانی درسا
18 خرداد 91 2:24
ای ول تا حالا نخونده بودم مرسی خیلی باحال بود پس بزن


مرسی بابت دست قشنگهههههه
مهربون
18 خرداد 91 16:40
سلام دخملي الهي هزار سال عمر داشته باشي در كنار خانواده من هم چون خدا ميدونست عاشق دخترم خداوند دو تا شو بهم داد يكي همسن شما و ديگري بزرگتراز شما ميبوسمت


خدا دو تاشونو براتون سلامت حفظ کنه.اینبار با ادرس بیاین ما گلهاتونو ببینیم
نایسل
19 خرداد 91 19:21
نایسل
19 خرداد 91 19:22
نمیشه که باید بچزونمش این یه سال نیم از دلم بره بیرون دلم خنک شه


حالا اینقدر بکن تا طلاقت بدن................هه هه هه..


مامان سونیا
20 خرداد 91 12:40
ای ول به این ذکاوت پدر که آینده قشنگی رو برای پسرش رقم زد


دقیقا
مامان بهی
21 خرداد 91 15:57
وای خیلی بتحال بودددددددد حال کردم اگر پسر داشتم این طوری دامادش می کردم


اره باید میگفتی پسر احمدی نژاده
مامان بهی
21 خرداد 91 15:58
کاش شوهرمم منو مثه شما می دیداون موقع خوش بحالم بود خوب


میبینه ولی بهت نمیگه مغرور نشی هه هه هه


مامان طاها
21 خرداد 91 16:15
خیلیییییییییییییی باحال بود ای ول


بزن دست قشنگرو.........
مامان طاها
21 خرداد 91 16:16
راستی از این سانلی خوشگله عکس جدید بذار یالا


چشم امر امر شماست دوست عزیزم
مامانی درسا
21 خرداد 91 19:46
عروسکو ببوس ..... از اندر احولات کلاس انگلیسی چند وقتیه ننوشتی ..... ها


ممنون دوست خوبم.مینویسم حتما
نایسل
22 خرداد 91 1:58
باشه جیگگگگرممم
نایسل
22 خرداد 91 17:07
تو خیلی زرنگی خیلی دوست دارم
صورتی دوست دارم ول یخب چون چاقم بهم نیماد ولی خیلی دوسش دارم
بیشتر چیزارم صورتیه یا سرخابی


دیدی درست حدس زدم