سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

عروسکم سانلی

22 خرداده، سه سال و شش ماه داری.

1391/3/22 18:13
نویسنده : مامانی
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خانوم.دوست دارم.خیلیییییییییی. شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوست داشتنی بودی دوست داشتنی تر شدی عزیزم.هر چی بزرگتر میشی بیشتر دوست دارم اخه قبلنا همیشه میگفتم من نوزاد خیلی دوست دارم کاش میشد بچه همیشه کوچولو می موند ولی الان حس میکنم با گذشت زمان ادم بچه اش رو صد برابر بیشتر دوست داره.اونم چی عروسک شیرینی مثل شما.از لحظه لحظه بودن با تو کیف میکنم حتی اونموقع که کلا تو اعصابمی یا وقتهایی که غذا رو یه ربع توی دهن خوش فرمت نگه میداری و مامی مجبوره به تایم 2 ساعته رو اختصاص بده به غذا خوردن شما .همه همه همه لحظاتت رو با تمام وجودم لمس میکنم و ثبت توی ذهنم.

به من گفتی مامانی ببین پشه دستمو خورده گفتم دستم به پشه هه برسه میکشمش دختر منو خورده گفتی نه مامانی نمیخواست دستمو بخوره که با هم دوستیم داشتیم با هم بازی میکردیم یه دفعه نیشش رفت تو دستم از قصد نکرده که.الاهی مامانی قربونت بره که اینقدر مهربونی.03700000

دیروز یه دفعه دیدم بابایی داره چجوری میخنده میگم چی شده ؟ میگه سانلی میگه :بابایی داری کار میکنی؟  میگم نه .میگه نه شما باید بگی کار برای تراکتوره و کشور های جهان سومی نه ادم.نمیدونم کجا شنیدی ولی قشنگ بکار بردی.تعجبخنده

دیروز داشتم میوه میخوردم اخرش دستمو کردم توی دهنمو داشتم دستمو میخوردم یه دفعه تا دیدی گفتی مامان dont do that   الاهی فدای دختر اینگلیشم بشم من.ماچماچماچماچ

هر چی ازت میپرسم میگی  i dont know

هر چیزی رو با التماس میخوای میگی خواهش میکنم please هر دورو با هم بکار میبری.

هر وقت میخوای یه چیزی رو برات باز کنم حتما میگی open pls

چند روز پیش داشتی با حافظ بازی میکردی .بهش گفتی حالا من میخوام small teacher  بشم .حافظ sit down

bi quiet

همه مرده بودن از خنده .ماچقهقهه

اخرشم گفتی حافظ اگر شیطونی کنی میشونمت رو bad chair. و در این زمان بود که کلی حالم گرفته شد .خیلی ناراحت شدم معلمتون چه حقی داره بچه ها رو تهدید به صندلی بدها بکنه یه دفعه بیاد مثل مکتب خونه های قدیم بگه یه پا بالا یه دست دو دست هوا گوشه کلاس. ما خودمونو میکشیم به بچه هامون اعتماد به نفس بدیم بعد صندلی بدها چه صیغه ای یه.............   مامان زری هم هی میگفت عیب نداره مامان جون خوب نمیتونه کنترلشون بکنه سخته.گفتم بلد نیست با بچه ها رفتار کنه نیاد خوب. تو هم که حساسیت منو دیدی هی میگفتی نه مامانی داد نمیزنه که. حالا دیگه نمیدونم حتما داد هم میزنه دیگه..............منتظرomg14

قربونت برم مامانی امروز قرار بود عکاس بیاد مهد زبانتون. دیشب حمومت کردم .امروزم حسابی تیپ زدی رفتی شده بودی  مثل ماه. با عمو محمد برگشتی خونه از قرار بابایی کار داشته عمو رو فرستاده جای خودش گفتم به خودم میگفتی میرفتم گفت هوا خیلی گرمه اذیت میشی .عمو محمد اگر مارو خوندی ممنونتیم.

ازت پرسیدم چجوری عکس انداختی گفتی مامانی اقاهه که دیر  وون  (همون دوربین ) داشت به من گفت دراز بکش دراز کشیدم دستمو گذاشتم زیر چونه ام.قربونت برم.       یه دونه هم باا همه انداختم ما کوچولو ها جلو وایسادیم بزرگها پشتمون.فدای کوچولویی هات بشم من.حالا تا عکسها بیاد ببینیم چی از کار در اومده.

تو پستهای قبلی نوشته بودم که علاقه ای به نوشتن نداری ولی حالا یه کوچولو بهتر شدی .میگی مامان همه رو بلدم فقط captal s  رو بلد نیستم اونم بلدی ها رو تخته مینویسی ولی از مداد و دفتر کلا خوشت نمی یاد.

الانم خوابی گلم .بیدار شدی یه ذره به قول خودت write کنی.بعدش میخوایم بریم دلاوران.بعدشم خونه مامان زری اخه مشهد بودن امشب ساعت 6 پرواز دارن به تهران میخوایم بریم خونشون زیارت قبولی .خیلی پست طولانی شد چیکار کنم تو نوشتنی دیگه همه چیزات شیرینه.شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

حالا چند تا عکس از عروسک خانوم با گلهای بهاری حیاطمون تو ادامه مطلب:

 


 شکلکهای جالب و متنوع آروین







سانلی تو تمام عکسها چشماش بسته اس.ببخشید مامانی عینکتونو یادم رفتیولخجالت

 

عروسک لوس مامانی از یه پشه کوچولو اینجوری ترسیده.شیر ببینی چقدر میترسی مامانی؟تعجب

من افتاب رو میکشم چشمای قشنگتو اذیت کنه  شکلکهای جالب و متنوع آروین

گفتم خودم که تو عکس نیستم بذار انگشتم باشهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نایسل
22 خرداد 91 21:32
وای چقدررررررررررر خونتون خوشگله خانومم[h

چشمات خوشگله
نایسل
22 خرداد 91 21:32
قربونت برم دختر خانوم با این اینگیلیسی حرف زدنت


خدا نکنه عزیزم
نایسل
22 خرداد 91 21:32
خیلی خوشگلییی سانلی جونی


خودتم خیلی خوشگلی..............
مامان آريا
23 خرداد 91 8:50
خاله قربون دخمل انگليشيم برم من كه اينقدر خوب همه چي رو ياد گرفته
عكساتم همه عالي بودن عزيزم جيگرتو كه آفتاب اذيتت مي كرده
راستي حياط خيلي خيلي خوشگلي هم دارين


ممنون خاله جون.مرسی از مهربونیتون
مامان آريا
23 خرداد 91 11:01
براي برنده شدن آريا نيازمند ساپورت شما دوستاي گل هستيم تا آريا بتونه راي بياره پس مثله هميشه مارو تنها نذارين و كمك كنين تا شايد اينبار آريا برنده بشه و حد نصاب راي رو بياره
اونايي كه آريا رو دوست دارن
همين الان موبايلاشون و بردارن
كد 1085 را
به شماره 20001124 پيامك بزنن
زياد وقت نداريم فقط فقط براي ياري آريا يك هفته مهلت باقيست

چشم گلم به اریا رای ندیم پس به کی رای بدیم؟
پيشاپيش از همكاريتون خيلي خيلي خيلي ممنونيم



مامان رهام
23 خرداد 91 11:10
سلام سميه جون.............الهي قربون دختر انگليشم بشم................خيلي نازي قربونت برم من


خدا نکنه مرسی مونا جون
مامان رهام
23 خرداد 91 11:12
عكساتم عالي بود..........اي آفتاب بدجنس چشم دخملي مارو اذيت نكن ديگه


سانلی به افتاب خیلی حساسه مگر نه افتاب زیاد هم مستقیم نبود عصر بود
مامان ملینا
24 خرداد 91 11:07
سانلی جونم چقدر شیرین زبونی می کنی و دلبری . عکساتم واقعاً عالی بود فقط باید آفتاب رو یه کاریش بکنیم که دیگه خوشگل خانم رو اذیت نکنه. سانلی جونم به ما هم سر بزنید.


ممنون خاله جون دوست داریم.حتما میایم پیشتون
مامان احسان
24 خرداد 91 13:02
ای جونم چه عسکای خوشملی...


مرسی چشمای شما خوشگل میبینه
عمه اریسا کوچولو
28 خرداد 91 0:48
وااااااااای که چه نانازیییی شما...


ممنون عمه جونی
نایسل
28 خرداد 91 11:26
اره راست میگی وقتی دیگه بچه داشته
باشی بچت مدرسه داشته
باشه نمیشه اینقدر بیرون رفت


کو تا مدرسه نایسل جون. از همون اولش برنامه هاتو نی نی تنظیم میکنه
نرگسی
28 خرداد 91 23:08
تلت تو حلقم عزیزم .. بوسسسسسسسسسسسسس ..


خیلی باحال بود مردم از خنده ............. این تیکه رو خوب اومدی
شکلات مامانی وباباش
9 تیر 91 16:59
وای خدا چه عکس های نازی ولی بین اون همه گل گل سانلی از همه قشنگتر و خوش بو تر


مرسی خاله جون.بوسسسسسسس
مامان زهرا
29 تیر 91 11:51
سلام خانمی
اوا ما که هنوز توی لیست دوستای شما نیستیم
دخترم زهرا تقریبا هم سن دختر شماست
خوشحال میشیم به ما هم افتخار دوستی بدید؟؟

جالب اینکه من درخواست رمز پست بعدی را کردم...... وا ما کعه هنوز تایید هم نشدیم ....
بهر حال اگه تایید کردید و خواستید لینک کنید خوشحال میشیم

باز هم رمز یادتون نره


عزیزم نتم قطع بود .اومدم پیشت دوست جدیدم.لینکتون کردم.ممنون از شما

مامان زهرا
29 تیر 91 15:08
وای چه خوب
پس وقتی دختر من بیاد ایران یک دوستی دارهکه انگلیسی حرف بزنه
من که همش نگران مسافرت دخترم هستم
کاشکی زودی فارسی یاد بگیره

راستی اسم مرضیه است

اسم شما ؟؟؟


شما بیاید ایران ما خودمون فارسی یادش میدیم.اسمم هم سمیه اس .خوشبختممممممممممممممممممممممم