سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

عروسکم سانلی

حذف عادت

1391/6/5 15:36
نویسنده : مامانی
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

تو رو خدا............

این جمله ایه که تازگیها جایگزین خواهش میکنم های قبلی یه عروسکم شده ....و مامانی ناراحت ازین بابت

من و عروسکم درگیر تو یه کلنجار کلامی برای حذف این جمله تو صحبتهای شیرین دخترم.

مامانی این حرف بدیه تکرارش نکن.....  چرا مامانی؟..............بده دیگه دخترم نگو..مامان دوست نداره شما اینو بگی......... باشه مامانی.

چند دقیقه بعد: مامانی تو رو خدا لواشک بده......مگه نگفتم دیگه نگو تو رو خدا..........ببخشید .ببخشید. چی بگم اخه..........قبلا چی میگفتی...من نمیدونم اخه......باید بگی خواهش میکنم......چشم مامانی

فردای اونروز:مامانی بدو بیا.بیا دیگه سریع لطفا (دقیقا با همین جملات).............جونم مامانی.....با اشاره به تی وی ..این خانومه میگه تو رو خدا..........وای وای خیلی کار بدی میکنه.حتما مامانش دعواش میکنه............نه مامانی این خودش مامانه...........چه جواب خنگولانه ای دادم بهش حالا چی بگم؟ خوب مامانی اگرم خودش مامان باشه بالاخره مامان داره دیگه.مثل من که مامان زری دارم...............مگه مامان زری هم شما رو دعوا میکنه........اگر بگم تو رو خدا اره دعوام میکنه.

از اونروز به بعد سانلی= مامان تو رو خدا....نه نه ببخشید خواهش میکنم.

 

دو روز بعد نوشت:

امروز سانلی در ادامه حذف عادتش یه چیز بامزه گفت.  قرار شد بجای تو رو خدا بگه خواهش میکنم و بجای  به خدا بگه باور کن مثلا بجای به خدا راست میگم بگه باور کن راست میگم.

دیشب مهمان بودیم (عکسها و نوشته هاشو تو یه پست جدا میزارم) . قبل از غذا سانلی ازم شکلات خواست و درخواستش رد شد.      خیلی خیلی بامزه بمن میگه مامان باور کن بمن شکلات بدهخنده

بچه ام قاطی کرد دو تا شو با هم قهقهه    بقیه که متوجه دلیل خنده های من شدن گفتن کلمات سختی یادش دادی بچه قاطی میکنه...........گفتم بابا تا یه هفته پیش سانلی برای درخواستهای التماس گونه اش فقط از خواهش میکنم استفاده میکرد ،کوچولو بود تازه حرف میزد میگفت خواهش میکنم . نمیدونم کی زور کلامیش اینقدر قوی بوده که خواهش میکنم رو از تو ذهنش کلا پاک کرده و یه تو رو خدا رو خیلی محکم و سفت بجاش حک کرده.....البته حدس میزنم ..ثنا خیلی رو سانلی تاثیر داره...کار خودشه..

 

به خدا عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بهی
4 شهریور 91 18:58
ای جانمممممممممممم
عسیس دلمممممممممم دیگه نگو مورو خدا بگووووو خواهش می کنم سانلی جونم



چشم خاله بهی.........
نرگسی
4 شهریور 91 20:50
ای جونم عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله کم پیدا
عمه اریسا کوشمولو
5 شهریور 91 0:24
عزیز دلم خیلی بامزه بود ...اتفاقا منم کوچولو بودم توروقران تیکه کلامم بود


ای وای عمه جون مامانم دعوات میکنه ها .....دیگه نگی ها
مامان ترنم
5 شهریور 91 3:10
afrin be mamanie gol ke inghadr ghashang be arosakemoon karhay khob yad midid.afrin be sanli jooone bahooshe khale


به به چقدر افرین گرفتیم.مرسی خاله جونی
مامانی صبا
5 شهریور 91 18:03
ای جانم.این بچه ها خیلی شیرین زبوننن.


حق با شماست شیرین مثل قند......
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 18:34
عزززززززززززززززززززززززیزم.اگه امیرسام بود لپتو میگرفت یعنی موش بخوره تورو اینقدر شیرین بیانی
مامان بهی
5 شهریور 91 19:59
مرسی عزییییییییزززززززز دلمممممممممم خیلی خوب تبریک گفتی


قابل شما رو نداشت
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:05
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


با عرض شرمندگی خانومی...دیر اومدم فکر کنم مهلتش گذشته باشه...بازم شرمنده بار بعدی ایشاا..
نرگسی
6 شهریور 91 19:10
مامانی مگه نگفتم که دیگه نمینویسم ؟؟؟؟


نرگس جون به من نگفتی....خودم حدس زدم....کار اون روانشناسس.........دستم بهش برسه کشتمش با این تزهاش
مامان احسان
7 شهریور 91 3:10
ما آپیم خواهش میشه بیا پیشمون باور کن به منم شکلات بده


خوب یاد گرفتی ها راحله جون....هه هه
اومدم دو تا هم کامنت گذاشتم .بوسسسسسسسسسسسس
مامان رهام
7 شهریور 91 11:39
سلام سمیه جونم خوبید عزیزمالهی قربونت برم با این حرف زدنت .....رهامم جدیداً همین حرف و میزنه منم ناراحتم... رهام میگه تو رو خدا...........الهی بچه قاطی کردهکلی خندیدم عشقم


ممنون گلم خدا نکنه خاله جون ....رهام گلمو ببوسین
مامان طاها
7 شهریور 91 17:05
خیلی عالیه سعی کن خسته نشی
چون اگه یه بار بهش هیچی نگی عادتش ترک نمیشه

عکس جدید بذار یالا


تو سعیم الان و تا حد زیادی موفق.
میگذارم حالا
آریانا
8 شهریور 91 18:04
واسه دخملی خوشگل و نا ناز


ممنون عزیزم
آریانا
8 شهریور 91 18:04



ممنونم
مامان ملینا
12 شهریور 91 13:39
چه خانمی شده که عادتش رو زود ترک کرده
تو رو خدا به ما هم سر بزنید ای وای ببخشید چه کنم منم یاد گرفتم اما نه خواهش می کنم به ما هم سر بزنید.


به خدا اومدیم سر زدیم کلی هم کیف کردیم با عکسهای جوجه کوچولو........
نایسل
12 شهریور 91 16:13
خوبی خوشگلمممم نتم قع بود حسابی دل تنگ شدمم


ممنون گلم ما هم دلمون تنگ شده. اخه وبت باز نمیشه برام.......
نایسل
12 شهریور 91 16:13
عزیززز دلمممم باور کنش خیلی باحال بود کلی خندیدممم


بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ترانه
15 شهریور 91 16:33
ای وای تربت کردن آدم کوچولوها خلی سخته ها !!!!!!!!!!!!!!!!!


دقیقا همینطوره تو هر مرحله به یه نحوی