سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

عروسکم سانلی

دارم میرم مهد

1391/6/15 18:56
نویسنده : مامانی
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

قلب

 عروسکم اماده شده با کوله ای پر از کتاب و دفتر و مداد و خوراکی برای رفتن به مهد زبان ..قربون اون شونه های کوچولوت بشم که کوله روشون سنگینی میکنه عزیز دلم.ماچ

مامانی میشه شما منو ببری ؟اخه همه مامانا دختراشونو میارن.شما چرا منو نمیبری.اینجا قهر کرده و مامانشم جوابی نداره جز دلیل بزرگی بنام تنبلیخجالتبازنده

مدل جدید عکس انداختن سانلی.دیگه واقعا نمیذاره ازش عکس بندازم

 سانلی همیشه اینجوری تلویزیون نگاه میکنه.میدونم خیلی بده ولی حس میکنم اینجوری بهش خیلی مزه میده سر به سرش نمیذارم.

 قربون خندیدنت برم مامانی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

nicel
15 شهریور 91 19:17
الهی فداش بشم مننننن اینقدر نازو خوشگلهههاخیییییی فیگوراتتتووو خاله


خدا نکنه نایسا جونم.....بوسسسسسسسسسسسسسس
nicel
15 شهریور 91 19:17
چه خونه خوشملی


ممنون.قابل شما رو نداره عزیزم
مونا مامان امیرسام
16 شهریور 91 0:27
عزززززیزم که میذاری مامانی ازت عکس بگیره


خیلی اذیت میکنه تو عکس انداختن خاله جونش
مونا مامان امیرسام
16 شهریور 91 0:28
به به چه تیپ قشنگی.خدا نگهت داره عزیزم


ممنون .پسر گل شما هم در پناه خدا
مامان ترنم
16 شهریور 91 8:58
جانم خاله كه اينقدر شما نازي.


ممنون خاله جون
مامان بهی
16 شهریور 91 14:43
عزیززززززززززززززززمممممممممم خاله عاشقتهههههههههه


ما هم عاشقتیم خاله جون
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 1:20
هم خودت نمک داری هم کارات


ممنووووووووون
مامان ترانه
18 شهریور 91 13:23
عزیزم می شه زحمت بکشید به ترانه جون من رای بدید(شماره 15) قسمت نظرات .... ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


رای دادم دوست گلم
مامان ترانه
18 شهریور 91 13:24
ماشالله خانمی شده بوسسسسسسس


ممنون دوستم
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 15:15
سلام خوبید راستی ممنون میشم به مراال تو مسابقه رویای زیبا با کد36 و نی نی با حجاب در کودک من با شماره4 رای بدید ممنون از لطفتون


رای دادم عزیزم.........
نایسل
18 شهریور 91 19:44
تو خوذتتتتتت باحال باحالی شکلاتی شکلاتی


البته نه به باحالی شما..................
سپیده
19 شهریور 91 0:50
سلام. ایشالله مسابقات بعدی.
شما باید فقط به یک نفر رای بدهید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/



نمیدونستم.ایشاا.. دفعه بعدی.......
مامان مارال فرفری
19 شهریور 91 1:25
سلام عزیزم ممنون از توجهت فقط چون شما به دو شماره رای دادید رائیتون پذیرفته نشده و باید به یکی رای بدید


ممنون......نمیدونستم
نرگسی
20 شهریور 91 12:42
او او مامانی این چه حرفیه که میزنی عزیزم ..
همین الان درستش کردم . اتفاقا همین حرف رو هم زد و گفت که نوشتن باعث میشه هیجاناتت تخلیه بشه .. دوستمــــــــــــــی ..


دقیقا همینطوره. منو دست کم نگیر کلیروانشناسم واسه خودم..
عمه ی اریسا کوشمولو
21 شهریور 91 3:14
عزیزم خیلییییییییییییییی دلم واست تنگ شده بود عروسک خانووووم خیلیییییییی ماهی
بوووووووووووووووووووووووس


ممنون عمه جون...........بوسسسسسسس
مامان محمد صادق(زهرا)
26 شهریور 91 16:44
الهیییییییییییییی!

مامانیت واقعا اسمی برازندت پیدا کرده سانلی جونم==>
عروسک!!!

******************************
خیلی نازی!
ماشاللا! چشات من و مرده!

*****************************
مامانیش از طرفم بماچش!!!
هر چند بهش میاد ازون دخملاییه که از بوس بدش میاد!!!!!


ممنون خاله جون مهربون.......سانلی عاشق بوسه راه میره همه رو میبوسه.....جاتون خالی یه بوسش کردم ابدار.....یه بوس ابدارم برای ببخ خوشگلم
مامان محمد صادق(زهرا)
27 شهریور 91 1:18
اااااااا ؟

چه جالب!

فکر می کردم از بوس بدش میاد!!!

چه خوب که دوس داره!

پس اینم یه بوس متری(به قول مامانم!!)==>
مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.چ


مرسی خاله جون.حالا چند متری هست؟

عروسک خانوم
27 شهریور 91 13:03
ایشالا دانشگاه رفتنش
خواهش میکنم خیلی نازیییییییییییییییییییییییییی
یعنی باور کن خیلی نازی



ممنون.....دانشگاه امیر علی ایشاا... خواهش میکنم مهربونی خیلی هههههه
خاله جون
4 مهر 91 15:05
اي جوووون ماشالا
دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد


ممنون عزیزم میام پیشتون