سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عروسکم سانلی

تولد ثنا جون

1391/6/20 17:25
نویسنده : مامانی
2,872 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش تولد ثنا عزیزم دختر برادر من بود یعنی دختر دایی سانلی جونم. تولد تو آلاچیقهای هتل شیان برگزار شد. هوا عالی بود .خیلی خوش گذشت مخصوصا به عروسکم. فقط موقع باز شدن کادو ها یه ذره اذیت شد. البته هم سانلی اذیت شد هم حافظ .من ازین قسمت تولد هیچوقت خوشم نمی اومده. همیشه بچه ها خیلی غصه میخورن. البته تازگیها گیفت مد شده. که من اصلا باهاش موافق نیستم .خیلی کار لوسیه. کسیکه تولدشه باید یه فرقی با بقیه داشته باشه.به نظر من گیفت باید در حد عکس یادگاری باشه نه بیشتر.

دور شدم از مطلب. خلاصه بعد از خوردن شام وچای. کیک بریده شد وبعد هم هدایا باز شد. فقط بزن و برقصش کم بود .که اونم با یه قر عربی یواشکی از سانلی جونم تکمیل شد. الاهی مامانی فدای دختر بودنت بشه. من عاشق هیکل دخترونت، ظرافت دخترونت ،حرکات دخترونت و اداهای دخترونتم عروسکم....

...nice kawaii

 

ثنا به سانلی گفت رو کیک نوشته ثنا جان تولدت مبارک . سانلی خیلی بامزه گفت نه نوشته تولد ثنا و سانلی و حافظ مبارک. مرده بودیم از خنده الاهی بمیرم برات مامانی اینقدر تولد دلت میخواد. حسود نشی ها  مامانی.  ادمهای حسود همیشه در حال اذیت شدنن... تو کوچولویی عشقم اقتضای سنته بزرگ بشی خانوم میشی .تو شاهزاده منی.

nice kawaii

اخر سر هم حافظ یه دونه از اون کتکهای همیشگیشو نصیب سانلی کرد که یه دفعه قانون همیشگی کتک خوردن نقض نشه.....حالا سر چی.........؟ سر اینکه حافظ گفت من سی دی میکی موس دارم. سانلی هم گفت منم دارم. حافظم شاکی که نه تو نداری. و سانلی .....من دارم. که با یه جیغ بنفش و بعدشم گریه سانلی متوجه کتک خوردنش شدیم. الاهی مامانی فدات بشه که همیشه کتک میخوری گلم.

nice kawaii

 

اینم از تولد هشت سالگی ثنا جون. عکسهاشم میزارم تو ادامه مطلب برات عروسکم.

 ساعت پنج ناهار نخورده این عکس رو اپلود کردم....وای دیگه ببینید چه بلایی سرم اومدخیال باطلاوه

 اینجا بچه ها یه برف شادی رو کامل خالی کردن. فکر کنم بهترین قسمت تولد بود براشون .

 سانلی موقع برگشت تمام لباسشو با اب حوض وسط محوطه خیس کرد البته اول سپهر خیسش کرد و بعد سانلی ادامش داد.

اینجا ورودیه هتله . برای عروس و داماد. که عروسک من از هر عروسی خوشگلتره. الاهی مامانی فدات بشه گلم.

 

دوست جونا من و سانلی عاشقتونیم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمه ی اریسا کوشمولو
21 شهریور 91 3:20
عروسک خانوم خییلی دوست دالیم منو اریسا
باید بگم لباست خیلیییی خوشمله خودتم که خوشملتریییییی
منم کوشمولو بودم مثل شما میشستم رو پاهام


ما هم هر دوتونو دوست داریم ..یه عالمه
عمه جون این مدل نشستن اصلا خوب نیست ...نکنه سانی از شما الگو برداری کرده هه هه
مامان نيما
21 شهریور 91 8:16
تولد ثنا جون هم مبارك ان شااله تولد خودت رو جشن بگيري عزيزم


ایشاا.. خاله.ممنون
مامانی صبا
21 شهریور 91 15:30
چه لباس خوشگلی چه موهای خوشگلی چه خانومی


چه چشمای قشنگی که همه چیزو قشنگ میبینه.....ممنون خاله جون
مامان طاها
22 شهریور 91 13:45
سلااااااااااااااااااااام
من اومدم
تولدش مبارک
و قوربون شیرین زبونی این عروسک ناز


ممنون عزیزم
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:58
سلام حالتون چطوره؟این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟ای جونم خداعزیزم فردا تولدمه...فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا


ممنون ...چشم عزیزم میام پیشتون
مامان مارال فرفری
25 شهریور 91 2:36
سلام اول میگم ثنا جون تولدت مبارک عزیزم و دوم میگم چقدر این سائلی ما عکساش قشنگه مثل پرنسس میمونه این ناز دردونه.


ممنون خاله جون بابت مهربونیتون
مامان ترنم
25 شهریور 91 23:55
خيلي مبارك انشاالله تولد سانلي جون عزيز دل خاله


ممنون دوست گلم
مامان محمدرهام جون
26 شهریور 91 1:26
سلام به سانلی خانوم ومامان گلش

قربون عروسک خوشگل وخوشتیپم برم که قطعا"ازهرعروسی خوشگلتره.ان شالله عکسهای فارغ التحصیلی وعروسیتو ببینم عروسک خانوم


ممنون خاله جون مهربون.ایشاا... شما هم دعوتینا حتما
نرگسی
26 شهریور 91 10:38
تولد ثناجون مبارک باشه .. یه بوس گنده واسه سانلی جونی ..


مرسی نرگس جونم.....
مامان رهام
26 شهریور 91 11:14
سلام سمیه جون.تولد برادر زادت مبارک عزیزم......ایشاله تولدسانلی جونو جشن بگیری.............چقد رنگ سورمه ای بهش میاد خاله فدای چشای نازت


ممنون گلم...........بوسسسسس
مامان محمد صادق(زهرا)
26 شهریور 91 16:39
سلام عزیزم....

خوبین؟
ناااااز!
عروسککککککککککککککک!

تولد بهت خوش گذشت؟

آب باز ام که بلهههههههههههههههههه!


بهلههههههههههههه دیگه خاله جون..جای محمد صادق خالی بود حسابی...........

عمه اریسا کوشمولو
27 شهریور 91 1:12
خیلی جیگمل هستی شما


ممنون....همینطور شما
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:01
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



رفتیم به ادرس جدید وثبتش کردیم. ممنونم گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:32
سلام
خوبید
توی مسافرت ما بیکار نموندید و کلی پست جدید گذاشتید
تک تک اونها را خوندم و از عکس ها لذت بردم
خدا عروسک نازتون را براتون نگه داره

ضمنا من از طرح خونه شما کلی خوشم اومده
اگه میشه اسم مهد دخترتون را به من بگید و آیا در ایران مهدهای زبان دیگری هم وجود داره یا نه ؟



سلام گلم. ممنون بابت لطفتون.
اره عزیزم تو تهران که زیاد هست. هر جایی که سیستمشون فونیک هست و برای بچه های 4 تا 10ساله است میشه مهد زبان.
مهد زبان دخترم هم تبسمه اسمش.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:39
لطفا تغییر لینک جدید دخترم را ثبت کنید و در وبلاگ جدید و از ابتدا همراه ما باشید


چشم....ثبت شد.
فقط خنده
12 آذر 91 19:16
سلام خوبین خوشحال میشم به وب من سر بزنین نظر بدین و وبم رو به اسم فقط خنده لینک کنین


بله...حتما چرا نشه؟