سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

عروسکم سانلی

16 آذره......تولده یه عروسک چهارساله خوشگله

1391/9/16 23:57
نویسنده : مامانی
2,341 بازدید
اشتراک گذاری

پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد .....اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد

و آن فرشته تو بودی عزیزکم

 

 

مبارک مبارک

تولدت مبارک

عروسکم ٤ ساله شد

 

عشقمی

نفسمی

عمرمی

باش و با بودنت باعث بودن من باش

تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی مامان

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مهتاب
17 آذر 91 0:17
 ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
تولد تولد تولدش مبارک   ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  * تولد سانلی جون مبارک  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
مامانی بهت شکفتن غنچه زندگیتو تبریک میگم
تصمیم خیلی خوبی گرفتی که تولدش انداختی بعد از ماه صفر بیصبرانه منتظر عکسهای جدید فرشته نازت هستیم


مرسی دوست گلم......
چشم حتما....در تدارک تولد هستم

مامانی صبا
17 آذر 91 1:23
تولدت مبارک خوشگلم


ممنون عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 آذر 91 10:02
تولد تولد تولدت مبارک دختر زیبای پاییز
سانلی گلم از صمیم قلب تولدت را تبریک می گم
امیدوارم 10000000000000000 ساله شی
مامان و بابا عروسی ات را بگیرند


مرسی خاله جون مهربون...دختر گل شما هم در پناه خدا سلامت برای سالهای دراز انشاا...
نرگسی
17 آذر 91 11:41
مامانی نمیدونی که چقدر دیر باز میشه وبلاگ عروسک .. نمیشه قالبش رو عوض کنی .. شرمنده ها .. مامانی من نظر گذاشته بودم برای تولدش ولی نیست .. ولی خوب اشکال نداره دوباره میگم که تولد تولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک .. عزیز دلم ایشالله که همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون و همیشه موففففففففق تو زندگیت ..


سلام نرگس جون.ممنون گلم.کامنتت هست عزیزم نرسیدم پیغامهامو تایید کنم شرمنده.
جدیدا دیر باز میشه سعی میکنم عوضش کنم چشم....
ممنون و بوسسسسسسسسسسسس

مامان بهی
17 آذر 91 12:40
تولد جیگر خاله مبارک باشه فدات بشم مننننننننننن


ممنون خاله جون خدا نکنه...........
مونا مامان امیرسام
18 آذر 91 1:34
تولدت مبااااااااااااااااااااارک عروسک کوچولو.
120 ساله شی زیر سایه پدر و مادر.
مامانی منتظر عکسها هستیم بی صبرانه.
بووووووووووووووووووووووووس برای عروسک کوچولو و مامان خووجلش
قرربون چشمهای نرگسیت برم من


ممنون خاله جونم
چشم حتما دعا کنید برام بتونم خوب برگزارش کنم
خدا نکنه خاله جون بوس برای شماااا
عمه ی اریسا کوشمولو
18 آذر 91 1:52
تولــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــارک خوشگلــــــــــــــــــــــــــــــتم
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس زیـــــــــــاد


مرسی عمه جونمممم.یه عالمه بوس بیشتر از زیاد شما برای ارییسا جونو عمه گلش
مامان نوژا
18 آذر 91 9:33
گل دختر تولدت مبارک


ممنوننننننننم
اتنا مامان روشا یدونه
18 آذر 91 12:54
هووووووووووووووووووووووووورا تولد گلمون مبارکه. 120 ساله بشه ان شا الله با مامالنی و بابایی گلش.


مرسی..........بوسسسسس
مرجان مامان آران
18 آذر 91 14:21
تولدت مبارک عروسک خوشگلللللللللللللللللللللل ایشالا همیشه سالم و خوش باشی زیر سایه مامان بابای مهربون


ممنون خاله مهربون
امیر مهدی و عمی
18 آذر 91 18:12
سلام
تولد گل دخترتون مبارک باشه ماشاله خیلی نازه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید اگرم دوست دارید لینکتون کنم؟


چشم حتما میام.......
ممنون عزیزم
راحله مامان احسان
18 آذر 91 21:23
سلام عزیز ذلم تولدت مبارک گل دختر..
یه دنیا آرزوی قشنگ تقدیم به عروسک کوچولو


به به سلام راحله خانوم.ازین طرفا؟.....
دو سه مرتبه اومدم وب اجسان جون دیدم رمز دار شدی ترجیح دادم مزاحمت نشم. شما هم که سراغی از ما نگرفتی گفتم قهری حتما.........
ممنون بابت تبریکت. هر جا هستین امیدوارم خوب باشین و خوشحال.یه عالمه ارزوی خوب همراه با موفقیت براتون دارم......بوسسسسسسسسسسسسس
مامان رهام
19 آذر 91 11:57
ای جونم سانلی.
تولد تولد تولدت مبارک الهی که صد ساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی تولدت مبارک عشقم


مرسی خاله جون مهربونم......
مامان محمدرهام جون
19 آذر 91 12:51
تولدت مبااااااااااااااااااااارک عروسک کوچولو.
120 ساله شی وتندرست وشاد باشی
منتظر جشن تولد رویاییت هستم خوشگلم


ممنون عزیزم...میبوسم محمد خوشگلت رو

مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 2:57




مرسی مونا جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:25
دوست گلم
با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم



چشم ...حتما اومدم
مامان سونیا
20 آذر 91 19:10
تبریک ما رو با تاخیر بپذیرید انشاالله 120 سالگیت عزیزم


اختیار دارین .خوشحالمون کردین ممنون
خاله مزگان
21 آذر 91 12:48
تولدت مبارک سانلی کوچولو


ممنون
شکلات مامانی وباباش
21 آذر 91 15:14
سلام فرشته نازنینم تولدت مبارک من وبه خاطر تاخیرم ببخشید عزیزم ایشاا...که120 ساله بشی و لبات همیشه خندون و تنت همیشه سالم باشه


ممنون خالعه جون...
اختیار دارین بخشش چرا.....شما نازنینی
مامان مارال فرفری
21 آذر 91 22:30
سلام گلم ببخشید دیر اومدم تولدت مبارک عزیزم امیدوارم تولد 100 سالگیت


مرسی دوست گلم....مهم تبریکتونه که حسابی چسبید ممنوون
مامان ملینا
22 آذر 91 9:24
عزیزم تولدت مبارک باشه گلم.
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون خاله جون
میایم پیشتون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:29
دوست خوبم
با یک شاخه گل
توی این روز زیبا 12/12/12
بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.



مرسی دوست خوبم...ما هم بهترینها رو برای شما خواهانیم
امیر مهدی و عمی
25 آذر 91 14:22
سلام ممنون که به ما سر زدید
راستی نگفتید با تبادل لینک موافقید؟


لینک شدین عمه خانوم.......
عرفان خان
26 آذر 91 9:25
عزیزم ... تولدت مبارک ... با بهترین آرزوها


مرسی عزیزمممممممممم
عرفان خان
26 آذر 91 9:25
سلام دوست عزیزم ... لطفا به لینک زیر بروید به عرفان کوچولوی ( عرفان صدیقی ) ما رای با عدد 5 بدید تا برنده بشه ... ممنون میشم اگر امکانش بود به دوستانتون هم بگید ... جبران کنیم انشاله
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


چشم حتما دوست گلم.....
آوا مامان رادین
26 آذر 91 10:00
تولدت مبارک دختر کوچولوی زیبا
اتفاقی اینجا رو پیدار کردم و چون این ناز گل دختر فقط دو روز با رادین من اختلاف سن داشت برام جالب بود.
و بیشتر پیشرفتش در نوشتن خیلی برام جلب توجه کرد.
بیشتر میخونم و بیشتر دوست دارم باهاتون آشنا بشم. اگر مایلید؟


ممنون دوست عزیز...خوشحال میشیم از داشتن دوستهای جدید...در نهایت تمایل لینک شدین
مامان آریا
26 آذر 91 11:12
تولدت مبارک عزیز دلم


ممنون..........
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 4:09
[hr

مرسسسسسسسسسسسسسسسسی
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:24
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــیجم.قربوون عکس نازت برم من.شما برو مدل شو ناناز.
ماشاالله.فدات بشم من.
واای دوست جان من عااشق دختر بچه هام مخصوصا از نوع عروسک کوچولو


ممنون خاله جون..
خدا نکنه
ما هم عاشق امیر سامیم + مامان موناش
زهرا (✿◠‿◠)
28 آذر 91 16:33
الهـــــــــــــــــــــــــی همیـــــــــــــــــشه لبــــــــــــــــــت خنـــــــــــــــدون باشــــــــــــــــــــــــه عروســـــــــــــــــــــــــکم!


مرسی خاله جون مهربونم
مامان ترانه
1 دی 91 18:37
tavalodet mobarake arosak e naz


ممنون خاله جون
عروسک خانوم
1 دی 91 22:52
اردک و غاز ولک لک
سانلی جونم
تولدت مبارک


تو این مدت که من نرسیدم بیام چقدر اتفاقات افتاده



ممنون عزیزم..........
عذر نبودت کالا موجه....هیچ کدوم به اتفاقی که برای شما افتاده نمیرسه...
مامان آوينا
2 دی 91 17:16
عروسك خوشگل و ناز تولدت مبارك ايشالا هميشه شاد و خندان باشي. خوشحال ميشم به دخملم سر بزني


ممنون دوست عزیز
چشم حتما میام پیشتون
مامان طاها
4 دی 91 9:19
نظرم ثبت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نشد دوباره میگم تولدش مبارک
شرمنده دیر رسیدم در جریانی که قطع بودم
تولدش مبارک همیشه شاد باشید


در جریانم دوست گلم ..شما ستاره سهیلی..جات خالی بود تو وبم
ممنونم...
مامانی روژینا
4 دی 91 17:37
تولدت مبارک خانوم خوشگل ایشالا100ساله بشی عزیزم


ممنون دوست عزیزم
مامانی درسا
6 دی 91 3:24
عروسکم با یه ریزه تاخیر تولدت به اندازه تموم آسمون مبارک ...... انشاالله همیشه همیشه شاد و زیبا و سالم باشی عروسک ..... عکست هم خوشگله ....... 120 ساله شی ...... یه عالمه بوس برای عروسک


مممنون دوست نازنینم...
مامان مانی
9 دی 91 11:14
تولدت مبارک عزیزم ....


مرسی دوست عزیز
بهاره مامان ونداد
15 دی 91 10:51
دختر خوشکل انشاالله تولد 120 سالگیت اگه دوست داشتی به وب ونداد من هم یه سر بزن از تبادل لینک خوشحال میشیم


ممنون عزیزم
چشم حتما میایم
مهسا مامی کیارش
10 بهمن 91 17:01
پرنسس کوچولو تولدت 16 آذره و من هم تولدم 18آذره یه عالمه بوس برای سانلی دوست داشتنی


وای چه جالب.............
بوس برای هم ماهیه سانلی....