سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

عروسکم سانلی

تدارک تولد

1392/3/25 16:45
نویسنده : مامانی
3,541 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم

خدا رو شکر خوبی و زندگی در جریانه ...اونم چه جریانی.....آخحسابی سرمون شلوغه.اینقدر کار رو سرم ریخته نمیدونم کدومشو انجام بدم. اخه تولد عروسکمه..دارم همه سعیم رو میکنم.

٤ دی دوشنبه ساعت ٨ شب رفتیم آتلیه سها.تا ساعت ١١ اونجا بودیم.خیلی خوب همکاری کردی.ولی اخرش خسته شده بودی ، یه کوچولو اذیت کردی.

دیروز رفتیم انتخاب عکس،عکاسم رو زیاد دوست نداشتم.به مدیریت هم گفتم که عکاس زیاد خوب نبود .چشمهای سانلی همه جا بسته اس .گفت شما انتخاب کن .من جای چشماشو عوض میکنم.خوشمزه اصلا هم مشخص نمیشه.ولی من ترجیح دادم عکسهای درست رو انتخاب کنم. 

ده تا عکس دادم برای چاپ.سیصد و هفت هزار تومن شد کلا. خواهش کردم زودتر بده.اخه یه نقشه هایی دارم برای تولد.از الان نمیگم چون شاید امکانش نباشه.

یکروزم با زنمو رفتیم از بازار تزیینات تولد رو خریدیم. امروز هم میخوام برم خیاطی. گیفتها رو هم خریدم.عکاس و فیلمبردار هم رزرو کردم.کادوی تولدتم سفارش دادم .مونده سفارش غذا و میز وصندلی. غذا رو هم فردا میرم سراغش.خلاصه که حسابی سرم شلوغه. آخ شلوغی ها به کنار اضطراب خیلی داره اذیتم میکنه.همش اینجوریمعصبانی

امیدوارم خوب برگزار شه.دوست دارم عروسک خوشگل مامان.قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان مارال فرفری
10 دی 91 12:13
سلام عزیزم امیدورام به خوبی و خوشی برگزار بشه .بازم میگم تولدت مبارک سائلی عزیزم


امیدوارم .خیلی اظطراب دارم....
مرسی دوست گلم
مامان آریا
10 دی 91 13:59
سلام تولد سانلی جون مبارکه ایشالا1000 سال زنده باشی خاله ما منتظر عکسا هستیم مامانی


ممنون خاله جون.
برسه به دستم میذارمشون
--------
11 دی 91 2:43
vaaaaaaaaaaaaay cheqad qasd darid poz bedid shoma kheili tabloe k taze b doran reside hastid...


سلام دوست عزیزم.ممنون از کامنت زیباتون.
دو سه بار مطلبمو از اول تا اخر خوندم جایی که نشون بده دارم پز میدمو پیدا نکردم.همش کارهای روتین و تکراریه تولده که همه مامانا برای تولد بچه شون انجام میدن.غذا و میز و صندلی و گیفت برای همه تولدهاست.اگر منظورتون نوشتن قیمت عکسهاس که نوشتم...اگر از اول وب منو بخونین من قیمت همه کارهایی زو که میکنم برای سانلی اینجا مینویسم.حتی ویزیتهای دکترش.چون الان برای خودم خیلی جالبه مامانم میگه مثلا فلان چیز اون زمان این قیمت.روی علاقه شخصیمه.
در ضمن مطمئنتون کنم که من هنوز به دوران نرسیدم چه برسه بخوام تازه به دوران رسیده باشم.اگر به قول شما تازه به دوران رسیده هم باشم بهتر ازینه که اصلا به دوران نرسم.هه هه.....
برای شما هم کاملا متاسفم که نسنجیده در مورد دیگران قضاوت میکنید.من اینطوری مینویسم میتونید منو نخونید.برای شما هم نمینویسم که علاقه شما رو در نظر بگیرم برای عروسکم مینویسم و با علاقه شخصیه خودم وصد البته با رعایت احترام کامل برای دوستهای صمیمی و عزیز خودم.





مامان رهام
11 دی 91 10:39
عزیزم من از این هفته دو روز بیشترسرکار نیستم گفتم بهت خبر بدم اگه دیر به دیر اومدم پیشتون دلخور نشیدتا ببینم بعدش چی پیش میاد


چرا مونای عزیزمممممممممممم
خیلی بد میشه که اینجوری.....
باید قول بدی تو اون دوروز حداقل کم پست نباشی...
موفق باشی دوستم..
مامان رهام
11 دی 91 10:40
به سلامتی ان شاله برگزار میشه سمیه عزیزم.......عکساتونم مبارک باشهروی ماه سانلی جونو ببوسش


ممنون دوستممممممممممم
امیدوارم...مونا نمیدونی چقدر اظطراب دارم..
ممنون گلم .شما هم رهامم رو ببوسین
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 12:19
مطمئنم جشن خوبی خواهد بود

بی صبرانه منتظر پست تولد هستم.

با چند تا پست جدید بروزیم ..


ممنونم عزیزممممممممممم
چشم حتمااااااااااا
مامان طاها
11 دی 91 12:53
معلومه سرت خیلی شلوغه ها
ایشالا به خوبی برگزار بشه
حالا کی میخوای بگیری


ممنون عزیزم
بعد از ماه صفر
مامان بهی
11 دی 91 13:52
تولد عروسک جون مبارک باشه بابا تدارکاتتتتتتتتتتتتتتتتت خودتو زیاد خسته نکن جونم واسه روز تولد نیازت دارنااااااا


بابا مهربون...اخه تو چقدر به فکر منی بهی جون...
بوسسسسسسسسسسسسس
پری مامانی نیکان
12 دی 91 0:09
مامان سانلی جونم کامنت من که برای تولد نیکان همه کارو خودم کردم به دستتون رسید؟
بعد میبخشید ها شما به من رمز دادید.آخه دیروز نتم قاطی کرده بود نمیدونم کامنت هام به دوستام رسیده یا نه و اونا به من کامنت دادن یا نه؟


پری جون همین الان دیدم
تو خصوصی ها نوشته بودی ندیده بودمش
میام پیشت
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 1:37
به به دوست جان حسابی دارید سنگ تموم میذاریدهااااا.
امیدوارم همون جوری که دوست دارید برگزار بشه.
بووووووس برای دوست گلم و دختر گلش


مرسی دوست نازنینم....
دوستون داریم........بوسسسسسسسسسسس
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 1:38
بابت کامنت بالا هم خودت رو اصلا ناراحت و حتی درگیر نکن جوابشون رو بنویسی .ایناا یه عده ادم بیکار و ببخشید عقده این که حرف اضافه زیاد میزنن.به یکی دیگه از مادرها گفته بود چرا اسم بچت رو گذاشتی محمدباقر.
روانین بخدا


میبینی تو رو خدا مونا
اخه یکی نیست بهش بگه ادم عاقل من بخوام پز بدم که نمیام نت میرم یه جایی که منو بشناسن منم بشناسمشون....
مردم درگیرن با خودشون ..شرح وقایع من کجاش پز دادن بود نمیدونم من فقط کارهایی رو که کردم رو نوشتم
به قول مونا روانین بخدا.......
مامان ملینا
12 دی 91 14:05
* * * تولدت مبارک * * * * * * * * * * * تولدت مبارک * * * *تولدت مبارک * * * ** *تولدت مبارک * * * *


ممنون.....ممنون....ممنون...
♥ الهه مامان روشا جون♥
15 دی 91 0:31
امیدوارم همه چی به خوبی برگزار بشه و تنایج زحماتی که کشیدی موفقیت آمیز باشه.
سمیه جون خیلی خوب کردی پز دادی و همه چی رو نوشتی .نیست که همه مون اهل پز و کلاس گذاشتنیم باید رو دست هم بلند شیم.
این که آدم بخواد واسه بچه اش تولد بگیره پزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟جل الخالق.


ممنون گلممممم
الاهه جون بیا مسابقه هر کی بیشتر پز داد هه هه هه
به قول مونا ملت روانین بخدا..
جمله مونا معروف شد هه هه هه
قربونت برم عزیزم....بوسسسسس
عمه اریسا کوشمولو
16 دی 91 15:34
وااااااااااااای چه خبرای خوبی مبااااااااارک اعزیزمکاش تا باشه ازین کاراها دردسرا باشه


مرسی عزیزم....
شما که تازه تجربه شو داشتین....تولد خوشگل اریسا جون با بهترین سلیقه و دیزاین...
زهرا (✿◠‿◠)
21 دی 91 13:16
عزیزم....
این پستت و الان دیدم و کامنتا رم....
خیلی ناراحت شدم از کامنتی که واست گذاشتن...
اینقد ازینجور آدم های بیکار پیدا میشه که....
چقــــد بده آدم ##بــــخــــیــــل## باشه و چش دیدن زندگی مردم و نداشته باشه!!!!
واسه منم چن بار یه همچین چیزایی گذاشتن که شرمم میاد بگم...
ولی مطمئنم از رو بیکاری و شانسی وبلاگ و پیدا کردن و عقده هاشون و خالی کردن!!!
خدا شفاشون بده...
شمام تا اینجور کامنتارو میبینی زود زود پاکشون کن......حتی نذار توو ذهن خودت بشینه......که حتما اذیتت می کنه(لا اقل یه روزت و ازت میگیره و دمقت می کنه!!!)
اینا تجـــــــــــــــــــــــــــــــارب یکــــــــــــ دوســـــــــــت بود...............برای یکـــــــــــــــ دوســــــــــــــــت!!!


قربون دوست گلم و تجاربش...
امیدوارم هم من هم شما دیگه ازین تجربه ها نداشته باشیم .چون واقعاحال ادمو میگیره.نه بخاطر انتقاد بخاطر تاسف به حال یه عده ادم که بی دلیل دوست دارن حتی کسی رو که تا حالا یکبار هم از نزدیک برخورد نداشتن رو قضاوت کنن.چه اون شخص من باشم چه شما.
تاییدش کردم که اعتماد به نفسمو ثابت کنم. هه هه هه
زهرا (✿◠‿◠)
1 بهمن 91 18:06
بابا اعتماد به نفست من و کُشته......
خیلی خوبه........نمی تونم چرا من نمی تونم!!!!!
دلم گونجیشکیه!!!!!می زنم زیر گریه و پاکش می کنم!!!!!!
باید یه کم ازت یاد بگیرم.....


کم نیار زهرا جون...
قربون دل گنجیشکیت دوستم...