سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

عروسکم سانلی

وقتی سانلی کوچک بود.....

1391/2/19 10:20
نویسنده : مامانی
775 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

 

دنیای زیبا

 

 

دنیای زیبا

 

 

دنیای زیبا

 

دنیای زیبا

 

 

دنیای زیبا

 

دنیای زیبا

 

عزیز تر از جانم

یادم میماند که تو بزرگترین لطف خدا به منی

یادم میماند زمان انتظار حضورت را

یادم میماند حس زیبای مادر شدنم را

یادم میماند تمام اضطرابهای دوران جنینیت را

یادم میماند لحظه زیبای تولدت را

یادم میماند اولین نگاهت و اولین لبخندت را

یادم میماند شب زنده داریهایم را

یادم میماند تمام ندانم کاریهایم را در پروراندنت

یادم میماند شیرینیها و رفتار های کودکیت را

یادم میماند که چقدر دوستت داشتم و دوستت خواهم داشت

یادم میماند ،من با همه وجودم تو را یادم میماند

 

 اونموقع و الان و بعدا و همیشه و همیشه عاشقت بودم و هستم و خواهم بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

بهار
19 اردیبهشت 91 10:06
ماشالله چقد نازه سلامت باشه همیشه


ممنون بهار جون
شما همیشه میای ولی ادرس برای من نمیذارین؟؟؟؟؟؟//
مامان احسان
19 اردیبهشت 91 11:38
ای جووووووووووووووووووونم عروسک خوشگله..
بفرما عکس
دیدی موفق شدم یه عکس دوتیی از بچه ها بندازم..


بله دیدم مگر اینکه دستم بهت نرسه
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 15:07
هزاااااااااااااااااااااار ماشاالله نازی فدات بشم با این چشمای نازت[h

خدا نکنه خاله جون.ممنون
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 14:08
قربونت برم با این چشای خوشگلت


خدا نکنه خاله جون انی عزیزمو ببوسین
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 15:05
مامانی اسپند یادت نره ماشااله خیلی نازه سانلی جون.متن زیبائی نوشتی مامانی جون.


ممنون دوست خوبم ارینا عسل هم خیلی ماهه.....
مامان احسان
20 اردیبهشت 91 15:28
بده اینهمه آمار بازدیدت بالا رفته ..
بعدشم ما از خود عروسکت اجازه گرفتیم
حالا جدی اگه ناراحت شده پاکش کنم یا صورتشو با پینت محو کنم


ای جانم به اعتماد به نفست هه هه هه
عروسک من بچه اس چه میفهمه
صورت عروسک منو محو کنی از صفحه روزگار محوت میکنم
اههه این صفحه پاسخها هم شکلک نداره ادم شوخی و جدیشو نشون بده اینم شد زندگی ........عزیزم شوخی کردم خیلی هم لطف کردی عکس انداختی خانوم اینا همش شوخیه برای اینه که حوصله ات سر نره محسن نیست
نرگسی
20 اردیبهشت 91 17:05
وااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشگل بودنننننننننننن .. وایی اونجایی که لبای کوچولوش تا شدن .. ضعففففففففففففففففف .. قربون اون چشمای خوشرنگتتتتتتتت .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ..


خدا نکنه خاله نرگس ممنون .خدا نکنه دوست خوبم
مامان طاها
21 اردیبهشت 91 0:17
ای جانم خیلی نازه مخصوصا این عکس اخریش
عکس های جدیدشم بذار


ممنون دوستم چشم
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:24
ماشالله چقدر خوشگله این عسل خانم .مامانی اسپند فراموش نشه.


ممنون خانومی حتما
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:52
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک –_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–




ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 15:18
سانلی گلی ماه بودی کم کم ماه تر شدی گلم .... مامانش دلم واستون یه ریزه شده بود .... وای خیلی خوشحالم دوباره اومدم ....یه دنیا بوس


ما هم خیلی خوشحالیم که اومدین.دیگه نرین ها........
نسیم مامان کانی
21 اردیبهشت 91 19:34
ماشالا به این خانوم کوچولوی ناز خدا براتون حفظش کنه


مرسی عزیزم
مامان احسان
22 اردیبهشت 91 12:27
روزت مبارک سمیه جون..


ممنون عزیزم.روز شما هم مبارک
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:29
در امتحان انشایی از بچه ها خواسته شد تا انشایی با موضوع مادر بنویسند،
بچه ای زیرک تنها همین جمله را در دفترش نوشت:
حتی میلیون ها کلمه هم نمی تواند عشق و محبت مادرم را توصیف کند…
روز مادر مبارک…


منم با اون بچه هه کاملا موافقم.روز شما هم مبارک باشه دوستم
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:10
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.
روزت مبارک


ممنونم گلم روز شما هم مبارک باشه
مامان اندیا
23 اردیبهشت 91 0:10
مادر مهربان روزت مبارک


ممنون دوست خوبم روز شما هم مبارک
ایدا
23 اردیبهشت 91 12:04
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم

وب قشنگی و دخمله خیلی نازی دارید به ما هم سر بزنید خوشحال میم با اجازه لینکتون کردم


ممنون دوست خوبم.شما هم لینک شدید .اخ جون یه دوست جدید....

مامان متین
23 اردیبهشت 91 12:49
عزیزم. چقدر عکسای نازی داری خوشگل خاله. همشم کارت پستالیه. ماشالله به تو که اینقدر خوشگلی


مرسی خاله جون مهربون
مامان متین
23 اردیبهشت 91 12:50
مادر مهربون روزت مبارک


ممنون روز شما هم مبارک
مامانی درسا
24 اردیبهشت 91 17:53
عشق خاله اومد ببینم مامانی آپ کرده ..... دوباره این عکسای فسقلی و خوشگلتو دیدم دهنم آب افتاد ..... ولی بعدش فک کردم این مامان و بابا چقدر زحمت میکشن تا شما گل خانمی قد بکشی ...... انشاالله روزی خودت با زبان شیوایت ازشون بابت زحماتشون تشکر کنی ...... یه دنیا بوس آبدار فقط برای شما گل خاله


ممنون خاله جون .یه بوسم برای درسا عسل
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 11:14
اي جانم چقد فسقلي بوده من عكساي رهام و مي بينم باورم نميشه اينقد كوچولو بودهخدا حفظشون كنه


خدا همه نی نی هارو حفظ کنه
مامان بهی
25 اردیبهشت 91 14:32
ای جانم عسلم سانلی جونی مثه مامانت خوشمله خوشملی
روز مادر وزن هم مباره باشه


مرسی مامان بهی جونی.
روز شما هم مبارک
نازبانو
24 خرداد 91 13:59
الااااااهی

چقد تو ماهی خاله


ممنون دوست جدیدم
مامان ترانه
6 تیر 91 19:35
سلام منم یه عروسک دارم اسمش ترانه است باهاش دوست میشی من شما رو به لیست دوستاش اضافه کردم
ماشالله به این دخمل


ما با هرکسی که عروسک داره مشتاقانه دوست میشیم.شما هم لینک شدین گلم