سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

عروسکم سانلی

یاد کودکی هایمان بخیر....

1391/4/4 17:21
نویسنده : مامانی
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابایی و سانلی جون برای کاری رفتیم بیرون. از همون اول که از خونه اومدیم بیرون قول پارک رو به اجبار ازمون گرفت. ما هم که خوش قول لبخند رفتیم به نزدیک ترین پارک خونمون. وای یه پارک کوچولو ولی مملو از بچه و مامان و باباهاشون .گفتم ما نشستیم تو خونه خیر نداریم مردم چه سرخوشن . فکر کنم ما جزو بیحالترین قشر جامعه ایم.متفکر  .اول که وارد پارک شدم وای یه چیزی دیدم رفتم تو فضا. اصلا فکر نمیکردم از اون چرخ و فلک دستی ها که زمان ما بود هنوز باشه. از اونهایی که یه اقای طفلک مجبور بود از صبح تا شب بچرخونتش نمیدونم دستاش خواب نمیرن. بیچاره نگران .یکی رو پیاده کن .یکی رو سوار کن.پولش حلالش واقعا.  خلاصه بعد از کلی ذوق سانلی رو سوار کردم باور کن اگر روم میشد خودم سوار میشدمخجالت خیلی حس خوبی بهم داده بود.    اصلا پارکش فضای خیلی خوبی داشت یه اقاهه ذرت بو میداد. یه گوشه دیگه اش یه نفر بساط اسباب بازی داشت که همه بچه ها یا با گریه از کنارش رد میشدن یا با گریه یه چیزی میخریدن. سانلی هم بی نصیب نموند . از اون حباب سازا خرید که ما هم داشتیم تو زمان خودمون ولی یکمی پیشرفتش و خیلی بزرگتر دیگه احتیاج نیست مثل ما توش فوت کنی بچرخونی تو هوا حباب میده من و بابایی هم کلی بازی کردیم مزه داد.. تقریبا تمام پارک ازونا دستشون بود.   از گوشه گوشه یه پارک خیلی کوچولو استفاده بهینه شده بود.همونجایی که تاپ بود درست بغلش داشتن فوتبال بازی میکردن هر دفعه هم توپشون میرفت زیر تاپ خنده.چه کاریه اخه.  خیلی کوتاه بود ولی خیلی بهم مزه داد.فقط بجز یه تایم دو دقیقه ای که سانلی رو گم کرده بودم از بس شلوغ بود بچه ام دنبال ما رفته بود و گم شده بود .مردم از ترس.خدایا با من از این شوخی ها نکنی ها اصلا طاقت ندارم............نگران

ساننی خوشبحالت مامانی کاش من جای تو بودم

شکلک های محدثه

اولش یه کوچولو ترسیدی ولی دور دوم کیف میکردی صدای خنده ات بلند شد.......

قربونت برم عروسکم.

I love you Scraps

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان بهی
4 تیر 91 17:12
خوش بحالتتتتتتتتتتتتتت سانلی جونمممم منم می خوام از این چرزخ فلکااااااااااااااااااااا
منم هر وقت می رممم پارک سوار تاپ میشممم
خیلی حال می ده خدایششش




پس میگم تاپها همه کج شدن تو میشینی روشون خراب میشن هه هه هه
مامان احسان
4 تیر 91 17:17
واقعا یاد بچگیمون بخیر..


اره واقعا خیلی خوش بودیم
مریم (مامان ترنم)
4 تیر 91 21:00
سلام
خیلی باحال بود کلی خندیدم مخصوصا به اینکه دستش خواب نمیره و پولش حلاله
یادم افتاد چقدر خودم سوار و پیاده میشدم .یادش بخیر .ما چه تفریحی داشتیم و بچه های الان چه تفریحی


اره عزیزم واقعا دلم براش سوخت. بچه های الان اصلا تفریج ندارن که همه چی ماشینی شده
مامان آريا
5 تیر 91 8:31
واقعا" خوش بحالت سانلي جون با تعريفاي ماماني منم اونجا بودم دلم مي خواست به ياد ايام قديم يه دوري با اون چرخ و فلك بزنم


واقعا خوش بحالش
مامان رهام
5 تیر 91 12:24
سلام سميه جووووووووووووون..............سانلي جونم چطوره خوبيد..............منم دلم خواست


ممنون مونا جونم. ما خوبیمو امیدوارم شما هم همیشه خوب باشید
مامان بهی
5 تیر 91 15:46
پس چی خانوم خانوماا نمی تونی سوار تاپا شییییییی حسودیت میشه پیش مام بیاااااااا


چرا نتونم بهی جون ؟میتونم میخوای سوار شم ببینی؟؟
عمه اریسا کوچولو
5 تیر 91 20:15
اره واقعا خوشبحاااالت خوکشل خانوم
من فک میکردم دیگه ازینا نیس ...


یدونه اش رو ما پیدا کردیم. بوسسسسس
مامان بهی
5 تیر 91 22:19
اگه می تونی سوار شو عکسشو بزااااااااااااااااارمن سند می خوامممم
فقط مواظب باش تاپ کف یکن نشه


حیف که نمیتونم عکس بذارم مگرنه حتما اینکارو میکردم...........شما تاپ رو میشکونی منکه وزنی ندارم هه هه

الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 1:50
منم هر وقت روشا گلی رو میبرم پارک یاد کوچیکیای خودم می افتم ولی مال ما کجا و مال ایناکجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مال ما پر از سنگ ریزه و مال اینا تاتومی.تابا فلزی بود الان پلاستیکی.خیلی بهتر شده.
وای خدا جوری میگم هر کی ندونه انگار 50 سالمه.



اره خیلی تفاوت داره با هم ولی فکر کنم اونموقع هم زیاد بد نبود بهمون خیلی خوش میگذشت....حالا نکنه 50 سالته واقعا الاهه جون هه هه هه




الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 1:50
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


چشم گلم حتما رای میدم
نسیم مامان کانی
6 تیر 91 16:12
منم سه هفته پیش با کانی و سامان رفتم پارک و کلی سرسره بازی کردم
البته خلوت بود کسی منو ندید خیلی حال میده .سانلی کوچولو رو ببوس


تو این پست کشف کردم کودک درون همه هنوز بیداره .......{چشمک}
شما هم کانی گلمو ببوسین
مامان ملینا
6 تیر 91 20:38
واقعا خوش به حالت عزیزم کاش ما هم می تونستیم دوباره سوار شیم. مامانی بهمن سر بزنید ختم قرآن داریم


میام حتما .همین الان
مامانی درسا
7 تیر 91 1:14
عزیزم چه پستی گذاشتی ....... خیلی باحال بود ..... ما رو کشوند به بچگی هامون ...... عزیزم حسابی بهت خوش گذشته


قربونت برم برم دوست خوبم ممنون
مامان آريا
7 تیر 91 10:58
خصوصي داري عزيزم


ممنون بابت رمزت عزیزم
مامان آريا
7 تیر 91 10:59
واييييييييييي ديدي چي شد قرار بود رمز و خصوصي بفرستم ولي يادم رفت تيكشو بزنم پس زحمت بكش پاكش كن


چشم گلم پاک شد
مامان محمد صادق(زهرا)
7 تیر 91 18:57
سلاااااام

وای دختر! منم بردی به اون روزااااا!

یادش به خیر!

چقدم به عروسک خانوم خوش گذشته!!!

************************

چشم گلم اومدم

عزیزم منم آپ کردم...بیا...کارای محمد صادقمه!!!


نایسل
7 تیر 91 21:28
آخی الهی بگردممم
منم خیلی دوسستتت داشتممممممممم همیشهههه
وای حباب ساز من همیشه با میله خودکار درست میکردم ای جان خوش به حالش اینقدر بهش خوش گذشته


یادش بخیر
نایسل
7 تیر 91 21:29
آره خدا الهی حفظش کنه بابامو همین طور پرد مادر شما رو
خیلی مهربونه اگه بدونی چقدر مهربونه که حد نداره
امتحان امروزمو خوب ندادم


خدا برات نگهش داره.غصه نخور ایشاا.. پاس میشه
مامان ملینا
8 تیر 91 9:29
عزیزم پس برای ختم قرآن خبرت می کنم که از کدوم جز شروع کنی.در ضمن اگه از دوستانتون هم کسی خواست آدرس وب ملینا رو بدین تا ثبت نام کنه.التماس دعا


ممنون منتظرم
الهه مامان روشا جون
8 تیر 91 16:45
مامانی مرسی از این که به روشا جونم رای دادی ولی تو این سایت رای شما واسه روشا ثبت نشده چوون وقتی نظر دادی آدرس وبلاکتونو اشتبه تایپ کردین اگه ایرادی نداره یه زمت بکش یه بار دیکه با آدرس درست رای به.تو رو خدا ببخشید چون واسه بعدهاای روشا گلی خاطره ساز میشه واسم مهم شده.
چشم عزیزم .دوباره رای دادم

شکلات مامانی وباباش
9 تیر 91 17:11
فکر کنم مامانی شما بیشتر کیف کردی با مرور خاطرات گذشته


اره واقعا.................
نرگسی
10 تیر 91 16:05
وااااااای آره خیلی کیف میداد این چرخ و فلکا یادش بخیر .. کلی خندیدم از کامنتای بهناز و جوابای شما
اره مامانی واقعا همینطوره خرید کردن کلی روحیه میده .. بابت رای هم خیلی ممنون ایشالله یه روز به سانلی جونی رای بدیم .. شما هم شرکت کن دیگه مامانی ..


ممنون گلم.
چشم اگر بشه تو مسابقه اتاق من شرکت میکنم
مبینا گلی
29 تیر 91 15:39
سلام خانومی بااجازه لینکتون کردم شما هم به ما سر بزنید


همین حالا میام پیشتون