سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

عروسکم سانلی

نظرات (62)

ماماني صبا
13 تیر 91 12:03
سلام .چه اتاق خوشملي .ميدونيد لينكيد.
منم رمز منم ميخوام.


نمیدونستم لینکم.خبرم میکردین.لینکتون میکردم.میام پیشت
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:16
به به چه اتاق خوشگلي حتماً برنده ميشي قربونت برم


چشمات خوشگل میبینن گلم
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 12:24
خیلی اتاقت خوشگله سانلی جون خیلی باسلیقه ست.


مرسی خاله مهربون.
مامان محمد صادق(زهرا)
13 تیر 91 12:25
اتاقش خیییلی خوشگله!

من که بهش 20 میدم...


ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
14 تیر 91 2:25
وای سانلی جونم اتاقت خیلی قشنگه.واسه مامانی با سلیقه ات.


ممنون دوست گلم.یه عالمه بوس برای روشا جونم
الهه مامان روشا جون
14 تیر 91 15:42
مرسی که بهمون سر زدی


بوسسسسسسسسسسسسس
نایسل
14 تیر 91 19:36
وای چقدر اطاقش خوشلگه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مرسی عزیزم
نایسل
14 تیر 91 19:36
ربونت برم خیلی با سلیقه ای


لطف شماست ممنون
نایسل
14 تیر 91 19:36
اره همه دعوام کردنن


خودم میام همشونو دعوا میکنم غصه نخور
مامان مارال فرفری
15 تیر 91 2:49
خیلی اطاقش نازه مثل خودش راتی من شمارو لینک کردم ممنون میشم لینکم کنی و به ما هم سر بزنی


ممنون خانومی که اومدین پیشمون. ما هم خیلی خوشحال میشیم از لینک و دوستی با شما ولی متاسفانه ادرستون باز نمیشه اومدین مجدد ادرس بذارین برامون ممنون
نایسل
15 تیر 91 17:32
میسی عسلم عروس کشون بعد تالار پشت سر عروس میگن بوق بوق بوبوووو بوق اونه مادر شوهرم مخالف رقص و اهنگ میکفت باید
مولودی باشه من گفتم زکی...


اها متوجه شدم....هه هه هه
نایسل
15 تیر 91 17:33
داشت دعاو راه مینداخت ما واسه ابرومون کوتاه اومدیم


کار درستو شما کردین
عمه اریسا کوچولو
16 تیر 91 1:44
وااااای چخد اتاقت خوشمل مثل خودت


ممنون گلم.مثل اریسا گل شما
نرگسی
16 تیر 91 13:43
خیلی اتاقش خوشگله و البته با سلیقه ی شما .. ایشالله که برنده میشید ..


ممنون عزیزم.شما هم با ما برنده بشین ما تنها تنها نمیخوایم
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:36
به به چه اتقا خوشگلي درست مثله عروسكم كه خوشگله بوس براي سانلي خوشگلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
اميدوارم برنده بشي عزيزم
رمز هم توي خصوصيم نبود دوباره بفرست


ممنون عزیز دلم.رمزو زدم برات
مامان رهام(✿◠‿◠)
18 تیر 91 12:01
سميه جون اين تاپ سر سر سانلي جون و از كجا و اگه اشكالي نداره قيمتشم بهم ميگي لطفاً؟


میام پیشت عزیزم
مامان رهام(✿◠‿◠)
18 تیر 91 12:02
از كجا خريدين عزيزم تو كامنت قبلي كامل ننوشتم ببخشيد
نرگسی
18 تیر 91 17:15
هورااااااااااااااااااااا .. سانلی جونی برنده شدی .. مامانی زودی عکسشو بده تا زودتر عکس سانلی جونی رو بذارن ..


ممنون نرگس جون.ولی نتونستم زود بدم اخه نتم قطع بود
مامان احسان
18 تیر 91 17:56
ششششششششششششششلام ما اومدیم..
خوفی؟
چه عسکای خوشملی ..
خدا وکیلی چند ساعت کار کردی تا اتاقش انقدر مرتب باشه..


خوش اومدین
مرسی.ممنون .متشکرم.
خدا وکیلی کار نکردم مخصوص عکس. نه که من تمیزم همیشه اتاق عروسکم مرتبه. هه هه ه ه
نایسل
18 تیر 91 23:19
دیگه نرفتم خواهرم یکم دلخور شد


اشکال نداره یادش میره....خواهره ،خواهر شوهر نیست که.................
نایسل
18 تیر 91 23:20
منم عاشق شیرینی هستممم





نوش جونت
مروارید مامان آوا
19 تیر 91 9:38
اتاقش خیلی زیباس میشه بگید تختشو اینا رو از کجا گرفتید؟


ممنون عزیزم. یه سری سیسمونی فروشی بالای خیابون ولیعصر هست .از اونجا خریدم گلم
مامان زهرا
19 تیر 91 12:10
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه
اتاق نی نی من



ممنون خانومی
مامان زهرا
19 تیر 91 12:11
سلام خانمی
مجدد تبریک
دختر من هم تقریبا همسن دختر شما است
خوشحال میشیم ما را هم لینک کنید و سر بزنید


هم سر زدم هم لینک کردم. خوشحالم از دوستی با شما
مامان نيما
19 تیر 91 14:24
عزيزم چه اتاق خوشكلي درست كردي .راستي لينكتون كردم


ممنون دوستم. منم لینکتون کردم
مامان نيما
19 تیر 91 14:24
اگه خواستي رمز بده
مامان هوراد
19 تیر 91 16:30
سلام گلم تبریک می گم چه اتاق قشنگی دست مامان وبابا درد نکنه چه باسلیقه و زیبا
بوس بوس


ممنون عزیزم نظر لطف شماست
ماماني صبا
20 تیر 91 0:02
سلام تبريييييييييييييييييييييييييييك.البته يه جيزيو صادقانه بگممن تمام اتاقارو ديدم.اتاق سانلي جون بايد اول ميشد.


ممنون عزیزم نظر لطف شماست ولی اعلام اسامی به ترتیب نبود اول و دوم نداشت. اینو تو قسمت نظرات مسابقات خوندم خودمم به اشتباه فکر میکردم به ترتیب بوده ولی اینطور نبود بازم از لطفتون ممنونم
نایسل
20 تیر 91 3:42
تبریکککککککککککککککککک برنده شدی


ممنون عزیزم
مامان ترنم
20 تیر 91 15:56
سلام به مامان و دخملي باسليقه حتما حتما برنده ميشي عروسك خانم خوشگل .بوس


ممنون دوست خوبم. برنده شدیم
مامان مانی
21 تیر 91 11:35
خیلی اتاق خوشگلی داری عزیزم .....


ممنون عزیزم
مامان طاها
21 تیر 91 16:48
چه اتاق خشگلی معلومه مامان خوش سلیقه ای هستی
چه مرتب
کجا مسابقه س کاش ادرسشو میذاشتی


مرسی عزیزم. تو نی نی تلگرافت زده بودن برات.اطلاع رسانی برای همه بود.تموم شد دفعه بعدی ان شاا...طاها جونمو ببوس
مامان زهرا
21 تیر 91 16:55
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید:

http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php

مرسی



چشم گلم
مامان ترانه
23 تیر 91 17:45
چه با سلیقه آفرین


ممنون عزیزم
مامان ملینا
25 تیر 91 13:03
سلام
مامان سانلی در خصوص ختم قرآن می خواستم توضیحاتی بدم
اول اینکه شما از روز اول ماه رمضان جز 4 رو شروع می کنید و روز بعد جز 5و همینطور هر رور یه جز به جلوتر می روید و تاروز اخر ماه رمضون که به جز 3می رسید.پس شروع جز شما از جز 4می باشد.در صورت دیدن این کامنت حتماً بهم اطلاع دهید تا مطمئن بشم که مشاهده کردین
در صورت داشتن سوال کامنت بذارین.
التماس دعا


ممنون از شما که تو اینکار پیش قدم شدین.میام پیشتون

مامانی درسا
26 تیر 91 0:32
عروسکی عروسکی اتاقت مثل خودته عزیز دلم ...... مامانی این قند عسلو یه ماچ آبدارش کن ..... راستی اگه میشه منم رمز


مرسی خاله جونم. رمزو براتون فرستادم. بوسسسسسسسس
نگارین
26 تیر 91 22:30
گلم رمز رو برات خصوصی گذاشتم


ممنونم
مامان مهتاب
27 تیر 91 0:22
خوشبحالت بااین مامان باسلیقت سانلی جون......
من لینکتون کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنین.............


ممنون از لینکتون عزیزم.ولی ادرستون باز نشد.اگر اومدین لطفا دوباره ادرس بذارین.ما عاشق دوستهای جدیدیم
مامان محدثه
27 تیر 91 4:48
سلام خانمی
اتاق قشنگی داره دخملی و البته جادار
ما چند روزی در گیر چیدمان یک اتاق کوچیک برای دوتا فرشته کوچولو هستیم حتما به ما سر بزنید
شما رو لینک کردم


ممنون از لطفتون. دوتا فرشتتونو میبوسم. لینکتون کردم گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
28 تیر 91 12:06
سلام عزيزدلم خبري ازتون نيست دلم هواتونو كرده.كجاييييييييييييييييييييياميدوارم خوب باشيد


نتم قطع بود مونا جون. ما هم دلتنگتون بودیم .الان میام پیشتون
مامان ملینا
29 تیر 91 12:31
سلام عزیزم خواهش می کنم ما خودمون هم خیلی خوشحال هستیم که خداوند این توفیق رو به ما می ده تا لااقل سالی یکبار قرآن رو بخونیم.التماس دعا دارم
در مورد اینکه چرا از جز 4 شروع می کنی : به دلیل اینکه از روزی که شما دارین شروع می کنی به جز شما 29 نفر هم دارن جزهای دیگر رو می خونن.مثلاً من جز یک رو می خونم و نفر دومی جز2 و نفر سومی جز 3 و شما جز4 و الا آخر یعنی در روز اول ماه رمضون قرآن یک بار توسط 30نفر ختم می شه .و خودتون هم تو طول ماه رمضون یکبار قرآن رو ختم می کنی.
روز اول ماه رمضون از جز 4 شروع می کنی و روز بعد
جز 5 روز می خونی روز سوم جز 6 و هر روز یک جز جلوتر می ری ط.ری که روز آخر ماه رمضون جز 3 رو باید بخونی .
خانمی اگه بازم مشکلی بود سریع بهم خبر بده تا تلفنی باهات صحبت کنم .


متوجه شدم دوست خوبم .حتما رعایت میکنم.پس شروع از شنبه

نایسل
29 تیر 91 21:03
وای چه خوب شد اومدی کلی دلم برات تنگیده بود عروسککککک خاله چطوره


مزسی عزیز دلم.ما هم دلتنگ شما بودیم
مامان مهتاب
31 تیر 91 7:13
مرسی که بهم گفتین ادرسم باز نمیشه

سانلی جون رو از طرف من ببوس


هنوزم باز نمیشه دوست یواشکی........
مامان رهام(✿◠‿◠)
31 تیر 91 10:55
سلام سميه جون خوبيد عزيزم؟
ماه ميهماني خدا مباركما رو هم فراموش نكنيد


قربونت برم. شما هم ما رو یادت بمونه ممنون میشیم
الهه مامان روشا جون
31 تیر 91 17:20
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
این روز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.


بازم بهتون تبریک میگم.خدا گلتونو براتون صحیح و سالم براتون حفظ کنه
نایسل
31 تیر 91 18:10
اگه من بودم فدات شم عشقمممم خواهشش تو لطف داری به من دوست دارم


خود خودت بودی گلم.....منم همینطور
مامان مهتاب
1 مرداد 91 4:02
مرسی که با حوصله بهم میگی...تاببینم مشکل چیه؟؟؟
این دفعه اخره بی زحمت امتحان کن ببین چی میشه!!!!!!


باز نمیشه عزیزم
معصومه (مامان آريا)
1 مرداد 91 11:22



همش برای اریا جونم
مامان محمد صادق(زهرا)
2 مرداد 91 9:43
چرا نیستی دیگه ه ه ه!

بیا......ما منتظریما!


اومدم.ممنون از انتظارتون
نسیم مامان کانی
2 مرداد 91 23:08
چه اتاق قشنگی انشالا که برنده میشید .سانلی جون رو ببوسسس


ممنون دوست خوبم.شما هم کانی گلمو ببوسین
عمه اریسا کوچولو
3 مرداد 91 14:01
سانلی جون کجایی دلمون تنگ شد باستون


قربون دلتون.اومدم.ما هم دلتنگیم
الهام مادر اينده
5 مرداد 91 0:47
سلام .
سانلي چه با نمكه ،ماشالله .
به به چه اتاق قشنگي داره
اتفاقي وبتون رو ديدم .
بوس واسه سانلي جون


ممنون عزیزم.لطف شماست
الهام مادر اينده
5 مرداد 91 0:48
خوشحال ميشم سر بزنيد


میام پیشتون حتما
سمانه(مامان محمدرهام)
5 مرداد 91 14:07
چه دخمل قشنگی

چه وب قشنگی

چه اتاق قشنگی

چه احساسات مادرانه قشنگی

اینجا همه چی قشنگه با اجازه وبا افتخار لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم



ممنون از لطفتون و کامنت زیباتون. خوشحالیم از داشتن یه دوست جدید

مامان مارال فرفری
5 مرداد 91 14:23
http://maralaghapour.niniweblo.com
اینم آدرسمونه خاله جون خوشحال میشم به ما هم سر بزنی


حتما میایم پیشتون
نایسل خانم
11 مرداد 91 0:32
نیومدی ککه بازم غیبت زد


غیبم کردن.....قطعم کردن........
مامان رهام
14 مرداد 91 10:50
سلام سمیه جون کجایی عزیزم خبری ازتون نیست دلم براتون تنگ شده


مرسل عزیز دلم اومدیم بازم خوشبختانه
عمه اریسا کوشمولو
14 مرداد 91 23:05
داریم نگران میشیم دیگه سانلی جونم


عزیزمی .............یه عالمه.........
مامان امیرسام
16 مرداد 91 3:18
سلام مامانی.من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به بلاگ پسر من هم سر بزنید .سانلی جون رو هم از طرف من محکم ببوسید.


سلام عزیزم.ممنون .ما هم شما رو لینک کردیم.
مامان بهی
16 مرداد 91 16:40
چه باسلیقه عزیزمممممم
سانلی جونمو ببوسش بعدشم آپ کنی بد نمیشه بخدا*


مرسی عزیزم. قطع بودم. اپ کردم دیگه .بد نشد به خدا
سعید
16 مرداد 91 17:17
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
نایسل جون
16 مرداد 91 17:36
چرا نمیای


اومدم عزیزم