سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عروسکم سانلی

روز دختر مبارکت باشه دختر خوشگلم.

1391/6/28 16:12
نویسنده : مامانی
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی دوشنبه ٢٧ شهریور روز دختر بود.

روزدختر بر عزیزترین دختر دنیا مبارک . البته با یه روز تاخییر .من نمیدونستم مامان زری از شمال تماس گرفت تا این روزو به شما تبریک بگه ،اونموقع تازه متوجه شدم  شرمنده.مامان زری همیشه تو این مناسبتها پیش قدمه.مامانم عالیه ،باحاله،انلاینه ،به روز همیشه عاشقشم .تو برای من خوشگلترین و خانوم ترین و عزیز ترین دختر دنیایی عروسک خانوم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه مامان ستایش
28 شهریور 91 17:29
روزت مبارک فرشته کوچولو
مامانی سانلی عروسکمو ببوس


ممنون عزیزم
مامان طاها
29 شهریور 91 3:08
روزش مبارک خوشگلللللللللللللل


ممنون خاله جون مهربون
عمه اریسا کوشمولو
29 شهریور 91 22:44
پس دوباره روزت مباااااااااارک خوشگل خانوم


ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
30 شهریور 91 0:43
سانلی جونم روزت مبارک


ممنون.روز گل شما هم مبارک باشه
نایسل
31 شهریور 91 2:29
روزتتت مبارکک ماهمم


مرسی عشقم
مامان طاها
31 شهریور 91 17:53
من اینجا نظر گذاشته بودم کو؟؟؟؟؟/


شرمنده عزیزم سفر بودم همین الان تاییدش کردم.مرسی از نظرت
مامان رهام
1 مهر 91 10:26
روزت مبارک عروسک ملوس من


ممنونم عزیز دلم
مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 13:29
خوشگل خانوم،ماه خانوم،عسل خانوم روزت مبارککککککککککک ان شالله همیشه شاد وخوشحال باشی.بووووووووووووووووووووووووووس


خیلی خیلی ممنون. یه عالمه بوس برای رهام خودم
مامان بهی
1 مهر 91 20:35
روز دخمل مبارک باشه مامان سانلی جون آنلاین باش عزیزمبرای سانلی جون


مرسی عزیزم.

چشم بهی انلاین.....سعی میکنم.
ارغوان
2 مهر 91 18:32
سلام
چه اسم قشنگی داره این فسقلیمعنی ش رو میتونم بدونم؟؟
ببوسیدش از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم


سلام عزیزم.ممنونم. سانلی یعنی نامدار. ما هم از اشنایی با شما خوشحالیم ولی متاسفانه ادرستون باز نشد بیام پیشتون
عرفان خان و خاله زهره
3 مهر 91 12:02
سلام سانلی عزیز ...
وبلاگ نازی داری ...دست مامان خوبت درد نکنه
خودتم خیلی نانازی ها
میای با هم دوست بشیم ؟؟؟؟
اگر موافقی لطفا لینکم کن . بهم خبر بده لینکت کنم


سلام عزیزم ممنون

ما عاشق دوستهای جدیدیم ولی وبتون باز نمیشه.......
عرفان خان و خاله زهره
3 مهر 91 12:02
روزت مبارک ... تاخیرم رو ببخشید عزیزم


ممنون عزیزم. اختیار دارین.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:58
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان آريا
3 مهر 91 13:21
عزيزم روز دختر رو به تو عروسك خانوم تبريك مي گم



ممنون دوست کمرنگ من.کجایین شما اخه؟


مونا مامان امیرسام
4 مهر 91 2:23
ساانلی جوونم ببخش با تاخیر اومدم.روزت مبارک گلم.


شما با تاخیر و بی تاخیر عزیز مایی. ممنون خاله جون
الهه مامان روشا جون
5 مهر 91 12:00
سمیه جون رمز رو واست تلگراف کردم


ممنون عزیز دلم
نایسل
5 مهر 91 12:22
همیشه به سفر خانوم ممممنون


ممنون عزیزم
مامان زهرا
5 مهر 91 12:31
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.



همین الان میرسم خدمتتون