سانلیسانلی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

عروسکم سانلی

دفتر مشق

1391/9/13 18:05
نویسنده : مامانی
4,785 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسک خانوم مامان سلام. خیلی وقت بود که میخواستم یه پست از دفترت و دست خط و مشق نوشتن و اذیت کردنت  توی نوشتن و .... بذارم  .     میخوام بمونه اینجا برای بعده ها.   مامانای ما اولین دفترهامونو نگه میداشتن برامون یادگاری.   منم نگه میدارم ،ولی من اینجا رو هم دارم که اولینها رو برات ثبت کنم.الاهی مامانی فدای اولینهات بشه عشقم.

اول بگم که سانلی با آموزشگاه جدیدش بقدری راحت کنار اومده که خودمم باورم نمیشه. فکر میکردم دو سه هفته درگیرم ولی حتی جلسه اول هم تو اموزشگاه نموندم. شاید بخاطر محیطش بود یا شایدم بخاطر تیچرش .سانلی روز اول میگفت بابایی تیچرمون خیلی خوشگله...روسری هم سرش نمیکنه یه عالمه هم ارایش میکنه گفتم بیا برو بچه این چیزارو برای بابات تعریف نکن.....عصبانیخنده از بس دخترم قرتیه عاشق تیچر های قرتیه.عقلش به چشمشه بچمنیشخندخنده

ولی یه اتفاق بد توی این اموزشگاه جدید این بود که بچه ام رو دوباره از ترم پایین ثبت نام کردن .گفتن ما زیر ٤ سال ثبت نام نداریم. گفتم یکماه دیگه ٤ ساله اس. گفتن نوشتنش بخاطر اینکه زود شروع کردین زیاد خوب نیست. باید رو خطش کار بشه.     واقعا بهش اجحاف شد.تمام سه حرفی ها و ٤ حرفی هارو کامل بلده دوباره داره از یه حرفی ها شروع میکنه.ولی زیاد با این قضیه مشکل ندارم. چون هیچ عجله ای ندارم.فقط همین که تو محیط باشه و یه اموزشی ببینه برای من کافیه.البته که فکر میکنم چون میدونست سانی از آموزشگاه رقیبش اومده میخواست مثلا بگه کار اونا خوب نبوده. در حالیکه حتی یه سوال هم نبود که سانی تو امتحان ورودی غلط جواب بده و تنها ایرادی که تونست بگیره از خطش بود.

فقط تنها سوالی که سانلی اشتباه جواب داد این بود که ازش پرسید این عکس سگه یا گربه. سانلی جواب داد         ......... the cat is an animal........

ziba

 

این دفتر آموزشگاه قبلیه وبه ترتیب پیشرفت حروف دو حرفی و سه حرفی و چهار حرفی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دیکته عروسکمه.الاهی من به فدای دستخط قشنگت

 اینم یه دیکته دیگه .z رو تو کلمه zip اشتباه نوشته.قربونت برم من.فدای دستهای کوچولوت بشم اینم اعداد.سانلی 8 رو از همه بیشتر دوست داره.میگه دو تا دل گنده داره.میگه:

my favorit number is 8  قربون انگلیسی حرف زدنت برم من.

 ازین صفحات هم کم پیدا نمیشه تو دفترش. ننوشته و کثیف. اون یدونه zoo هم نتیجه التماسهای یه مامان به دختر بازیگوششه.البته تیچرشون میگفت اصلا بهشون سخت نگیرین. اگر خواستن بنویسن.

 

 

 

 

و حالا دفتر جدید تو اموزشگاه جدید.

 

 

خدایی حیف نیست عروسکم 4 حرفی ها رو اینقدر خوشگل مینویسه دوباره باید بره از یه حرفی شروع کنه. خودش میگه مامان من همشو بلدم دیگه نمینویسم.

 

اینم عزوسک خانوم در حال نوشتن

ziba

 

این دونه های عدس جوونه زده هم نتیجه درس علوم بابا مهدی به دختر گلشه. سانلی هم عاشقشونه. هر روز بدون اینکه فراموش کنه بهشون اب میده.

 

 

و در اخر هم دو تا عکس از گل جوونه زده و در حال رشد من. منم هر روز بهش آب میدم.از هر گلی تو دنیا خوشبوتر و خوشگلتره.

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بابای ملیسا
13 آذر 91 20:04
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .


میام پیشتون....
مونا مامان امیرسام
14 آذر 91 1:06
عززززیزم دفتر مشقشو.خیلی بانمک بود مامانی
ای جان که هنوز مدرسه نرفته انگلیسی حرف میزنی.
خدا حفظت کنه گل جوونه زده مامان سمیه


اره خاله جون هنوز خیلی راه دارم تا مدرسه رفتن ...
ممنونم...خدا پسر گل شما رو هم حفظ کنه....
مونا مامان امیرسام
14 آذر 91 1:06
دوست خوبم شما تو این مسابقه یتونید به دونفر رای بدید.بوووس


چشم رفتم که رای بدم.......


مامان رهام
14 آذر 91 11:39
سلام به روی ماه سمیه جونم وسانلی عزیزم.خاله قربون دست خطت بشه خارجی....................وای وای جونه هاشو الهی فدای اون چشای خوشگلت


خدا نکنه خاله جون....مرسی عزیزم...
مامان رهام
14 آذر 91 11:41
واقعا انصاف نیست آدم خودشو بزارذ جای سانلی فک کن یه کلاس و دوبار بری خیلی خیلی زور داره


اره واقعا مونا جون..........
اتنا مامان روشا یدونه
14 آذر 91 13:23
آفرین دختر ناز چه خوب و خوش خط نوشتی . مامانی من سر زدم بهتون ولی دیدم پست جدید ندارید براتون چیزی نذاشتم گردن ما که از مو نازکتره.


نه گفتم اگر قهری خودم بیام سراغت.......
شکلات مامانی وباباش
14 آذر 91 15:12
سلام عزیزم قربونت بشم با اون دفتر مشقت خط به این نازی کی جرات کرده ایراد بگیره میبوسمت جونه در حال رشد


خدا نکنه خاله جون....از بچه 4 ساله چه توقعاتی دارن میبینین تو رو خدا.......
خاله مزگان
14 آذر 91 15:41
چقد زود بچه ها بزرگ میشن نه؟


اره واقعا......ولی دخترم هنوز خیلی کوچولوه دربرابر فندق تو بزرگه....
زهرا (✿◠‿◠)
14 آذر 91 18:28
به به!
تو عالی ای عروسکم!
کیف می کردم دست خطش و می دیدم!
ولی میگما:
الان بهتر نشده خطش؟؟؟
آها! راستی! تیچر حونت من و مرده!!!!


ممنون خاله جونم....
بهتر شده ولی نظم تو نوشتن رو توی ترم بالاتر هم میتونست اموزش ببینه
تیچر و داشتی زهرا جون هه هه هه
زهرا (✿◠‿◠)
14 آذر 91 18:28
قربون نگاه نازت...



خدا نکنه......بوسسسسسسس
عمه ی اریسا کوشمولو
14 آذر 91 22:27
عزیزمـــــــــــــــی سانلی جونم افرین به دست خط خوشگلت
مرسی از مامان مهربونت به خاطر این همه حوصله خیلی خوشم اومد از کارتون منم دلم میخواد بعدنا واسه نی نیم انجام بدم


متشکریمممممممممممم
حتما ایشاا........ ما منتظریم اون روزو ببینیم
♥ الهه مامان روشا جون♥
15 آذر 91 0:12
عزیز دلم قبونت بشم با اون دست خط خوشگل و اون انگلیسی حرف زدنت.
خاله جون پیشاپیش تولدت مبارککککککک


خدا نکنه عزیزممم
الاهه جون حسابی حواست جمعه ها خانومممممم......ممنون تبریک جلو جلو خیلی چسبید.
مرجان مامان آران
15 آذر 91 16:17
عزیزدلم خیلییییییی خوش خطی
حیف که دوباره باید بخونی اینارو
خیلی نازو خوشگلی هزار ماشالااااااااا بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مرسی که بهمون سر زدین دوست خوبم


ممنون دوست جدیدم.....
مامان رهام
16 آذر 91 11:09
:عاشقتم سانلی جون


ما یه عالمه بیشتر از همه این بوسها میفرستیم برای شما...
وانیا باستان پور
16 آذر 91 23:06
عزیزم به دیدنمون بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد


چشمممممممممممم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 آذر 91 10:00
سلام و سلام
خوبید ؟ سانلی گلم خوبه
خانم رسیدن به خیر
1.بچه ها همیشه خیلی راحت تر از بزرگترها با محیط اطرافشون تطبیق پیدا می کنند
خدا را شکر سانلی زود با این محیط تازه هم خودشو تطابق داد

2. دفتر مشق ها عالی بودند( منظورم دست خط انلی جون عالی است) آفرین


3.زهرای من هم دقیقا دو هفته پیش پروزه کاشت لوبیا داشتند توی مدرسه اصلا خوب در نیمود منم توی خونه براش درست کردم و دادم به خودش ازش مراقبت کنه


سلام دوست گلم.
ممنون از کامنتهای صمیمی و قشنگت و ممنون بابت وقتی که میذارید...
بوسسسسسسس
مامان مارال فرفری
21 آذر 91 22:33
اخی عزیزم چه با سلیقه .چه دفتر با نمکی نازی


ممنونیم خاله
مامان آریا
26 آذر 91 11:07
وای خدا دفتر این خانوم خوشگله . خطت عالیه خالههههههههههههههه. exelent


مرسی خاله موج مثبتیییییییی
مامانی روژینا
27 آذر 91 13:22
اخی این عکسا چقدرخوشگلن
مخصوصا این اخریه عزیزم


مرسی خاله جون شما چشماتون خوشگل میبینه.........
مامان شایان
10 دی 91 15:55
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید.
اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید

ممنون

فاطمه
18 اسفند 91 0:03
سلام عزیزم خوبی ؟مواظب خودت باش عزیزم


ممنونم چشممممممم حتما